Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset. Annatteko miehen nuolla pyllyreikää?

Vierailija
23.04.2018 |

Itse miehenä nautin suunnattomasti kun saan nuolla vaimoni pyllyreikää. Saako nainen siitä mitään tyydytystä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan, jopa vaadin.

Vierailija
2/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan, jopa vaadin.

Ihana nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan, jopa vaadin.

Miltä se naisesta tuntuu?

Vierailija
4/11 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä oli vähän epävarma aluksi, mutta kun kiihkeän pillun nuolemisen yhteydessä nuolin myös peppua, niin nyt tämä haluaa sitä jatkuvasti.

Vierailija
5/11 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä nautin suunnattomasti kun saan nuolla vaimoni pyllyreikää. Saako nainen siitä mitään tyydytystä?

Eiköhän tuo riipu ihan naisesta. Toiset tykkää, toiset ei.

Vierailija
6/11 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tapaille homoja, joten ei tarvitse antaa lupaa anaalin nuolemiselle.

Vierailija
7/11 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kieltäytynyt kyseisestä hommasta. Ihan kivalta tuntuu, mutta saman kivan tunteen saan jo 69 asennossa, kun mies nuolee pimppiäni ja hänen hengitys tuntuu pyllyssä.

Nykyinen mieheni ei ole missään määrin kiinnostunut pyllyreiästä ei hänenkään pyllyyn kajota ja asia on minulle täysin hyvä näin. Pyllyseksiä en tykkää harrastaa. Seksielämä hänen kanssaan erittäin hyvää.

Vierailija
8/11 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mies nuolee molemmat reiät, tykkään jopa. Ei noista kannata kieltäytyä, jos toinen kiihottuu siitä, niin antaa mennä vaan. Ja toisaalta on kyllä kiihottavaa olla polvillaan sängynreunalla perse pystyssä, ja toinen nuolee antaumuksella, niin kyllähän se hyvää tekee, ei siis ole minulta pois

Vierailija
9/11 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihanalta, ikäänkuin kutittaa mutta hyvällä tavalla. Pidän ehdottomasti

Vierailija
10/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin rakastelen mieheni kanssa, mutta mitään kiinnostusta meillä ei ole kummallakaan ollut perseen nuolemiseen. Olen oikein tyytyväinen suuseksiin, joka osaltani tarkoittaa pimpin nuolemista. En edes haaveile perseen nuolemisesta.

Mutta jos nyt joku tällä palstalla nauttii perseen nuolemisesta, niin jokainen nauttii eri asioista.

Vierailija
11/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalin nuoleminen on kiva harrastus. harrastan jalista ylimmällä sarjatasolla. harjoittelun jälkeen kun ollaan hikisiä, niin mennään suihkuun peseytymään. silloin on hyvä nuolla muitten anaaleja. en ala nyt kertomaan että pelaanko miesten vai naisten sarjassa.