Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sampo Kaulasen vaimokkeen kirje metsään - oonko ainoa kenen mielestä tossa on tarpeetonta passiivis-aggressiivisuutta havaittavissa?

Vierailija
23.04.2018 |

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201804222200895955_vd.shtml
Miten tossun alla toi jätkä oikein on?
Tuollaisiin ohjelmiin lähtemisistä sovitaan etukäteen ennen niihin osallistumista. Jos se ei ole ok, niin avaa suunsa ennen kuin on liian myöhäistä, mutta turha ruikuttaa kun paskat on jo housuissa. Katselin myös että ihan käsittämättömiä kommentteja joillain tohon juttuun.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kyllä aika omituinen kirje suoraan sanottuna. Itse ainakin kertoisin ikävästäni enemmän ja kodin kuulumisia laveammin.

Vierailija
2/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli outo kirje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tosta vaimon kirjeestä itseni. Olen otde selvinnyt rankasta lapsuudesta mutta aikuisiällä tajunnut olevani phasti läheisriippuvainen, pelkään hylkäämistä ja olen mustasukkainen vaikkei mieheni antaisi mitään syytä. Olen niin epävarma itsestäni että pelkään mieheni hetkellä millä hyvänsä lähtevän paremman naisen matkaan. Voisin hyvin kuvitella lähettäväni itse tuollaisen psdiivis-aggressiivisen kirjeen miehelleni jos hän olisi lähtenyt useaksi viikoksi paikkaan jossa on kauniita naisia. Luulen että Michelle (samoin kuin minä itsekin) tarvitsisi kipeästi terapiaa jotta pystyisi käsittelemään omia traumojaan, etteivät ne pääsisi pilaamaan hänen parisuhdettaan lopullisesti.

Vierailija
4/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoitettua dramatiikkaa, uppoaa av-mammaan kuin Titanic kosanaan.

Vierailija
5/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä vinkumista toikin on, "hengetön kirje" jne. Oisko kaksi samanlaista draamailijaa.

Vierailija
6/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on erikoinen. Edellinen kohu syntyi, kun hän kippasi tyttärensä (jotain 3+ v.) lentokoneen istuimen taka-asentoon, jotta tyttö nukkuisi koneessa, vaikka hän goisasi penkissä poikittain eikä näin ollen mitään kallistamisia edes tarvinnut. Oli vielä kahvien jakamisen aika. Takana matkustanut mies pisti hanttiin ja huomautti asiasta ja sehän oli rouva Mintun mielestä kiusaamista, josta piti tehdä valokuva ja valitusta someen.

Vierailija
7/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoitettua dramatiikkaa, uppoaa av-mammaan kuin Titanic kosanaan.

Tästä nimenomaan on kyse. Se on kyllä hassua, että juuri näiden tosi-tv sarjojen suurkuluttajiin nämä "dramaattiset käänteet" uppoavat, kuin kuuma veitsi voihin, vaikka heidän luulisi jo erittäin tarkkaan tietävän, miten näiden tosi-tv turhakkeiden draamankaari kulkee. Tai no ehkä juuri siksi he ovat noiden turhakkeiden suurkuluttajia, koska nimenomaan eivät ymmärrä.

Vierailija
8/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kirjeet on kylläkin aitoja eikä tuotannon sanelemia. Toki leikkauksin jne. yritetään saada lisää draamaa mutta ei se silti mitätöi sitä että läheiset on ne viestinsä itse kirjoittaneet.

Vierailija
9/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi Sampon blogikirjoituksessa se, että vedottiin johonkin ihmeelliseen 'mustaan' kulttuuriin, jonka tuloksena vaimo olisi tällainen high maintenance -tapaus. Tuossa mistään kulttuurista ole kyse (Suomessahan hän on sitä paitsi asunut suurimman osan lapsuuttaan?), vaan juuri tuosta hylkäyskokemuksesta, kuten joku toinenkin kommentoija tunnisti itsestään.

Ärsyttää, kun ärsyttävyyttä pidetään kulttuurisena ominaisuutena. Tällaset tyypit tekee hallaa.

Vierailija
10/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tosta vaimon kirjeestä itseni. Olen otde selvinnyt rankasta lapsuudesta mutta aikuisiällä tajunnut olevani phasti läheisriippuvainen, pelkään hylkäämistä ja olen mustasukkainen vaikkei mieheni antaisi mitään syytä. Olen niin epävarma itsestäni että pelkään mieheni hetkellä millä hyvänsä lähtevän paremman naisen matkaan. Voisin hyvin kuvitella lähettäväni itse tuollaisen psdiivis-aggressiivisen kirjeen miehelleni jos hän olisi lähtenyt useaksi viikoksi paikkaan jossa on kauniita naisia. Luulen että Michelle (samoin kuin minä itsekin) tarvitsisi kipeästi terapiaa jotta pystyisi käsittelemään omia traumojaan, etteivät ne pääsisi pilaamaan hänen parisuhdettaan lopullisesti.

Michellen lapsuus on kyllä melkoisen repaleinen, joten olet todennäköisesti aivan oikeassa.

Vierailija
11/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsi Sampon blogikirjoituksessa se, että vedottiin johonkin ihmeelliseen 'mustaan' kulttuuriin, jonka tuloksena vaimo olisi tällainen high maintenance -tapaus. Tuossa mistään kulttuurista ole kyse (Suomessahan hän on sitä paitsi asunut suurimman osan lapsuuttaan?), vaan juuri tuosta hylkäyskokemuksesta, kuten joku toinenkin kommentoija tunnisti itsestään.

Ärsyttää, kun ärsyttävyyttä pidetään kulttuurisena ominaisuutena. Tällaset tyypit tekee hallaa.

Näin juuri. Michelle ei ole kasvanut ”mustassa kulttuurissa” kuin muutaman eka vuotensa. Hylkäämisen pelkoinen hän on.

Vierailija
12/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kirjeet on kylläkin aitoja eikä tuotannon sanelemia. Toki leikkauksin jne. yritetään saada lisää draamaa mutta ei se silti mitätöi sitä että läheiset on ne viestinsä itse kirjoittaneet.

Höpönpöppö. Totta kai ne ovat "aitoja", eli omaisten itsensä kirjoittamia. Mutta et kai sinä niin pönttö ole, että kuvittelet heidän niitä ihan spontaanisti rustanneen? Kyllähän se nimenomaan on ihan tuotannon ideoima juttu, että tietyssä kohtaa "seikkailua" kilpailijat saavat kotoa kirjeen/soiton, yms yhteydenoton. Eiväthän he tietenkään sanele sisältöä, mutta tietenkin kertovat, minkä suuntainen kirjeen toivotaan olevan ja ennen kaikkea miten kilpailijoiden siihen pitää suhtautua. Kun tuota linkkiä vilkaisin, niin tämäkin jamppa oli kaivamalla kaivanut, mistä saisi draamaa aikaiseksi. Tällä kertaa ne "kamalimmat" sisällöt oli aloitus "Hei Samski" ja lopetus "rakastetaan sinua". 

Vierailija
13/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönpöppö. Totta kai ne ovat "aitoja", eli omaisten itsensä kirjoittamia. Mutta et kai sinä niin pönttö ole, että kuvittelet heidän niitä ihan spontaanisti rustanneen? Kyllähän se nimenomaan on ihan tuotannon ideoima juttu, että tietyssä kohtaa "seikkailua" kilpailijat saavat kotoa kirjeen/soiton, yms yhteydenoton. Eiväthän he tietenkään sanele sisältöä, mutta tietenkin kertovat, minkä suuntainen kirjeen toivotaan olevan ja ennen kaikkea miten kilpailijoiden siihen pitää suhtautua. Kun tuota linkkiä vilkaisin, niin tämäkin jamppa oli kaivamalla kaivanut, mistä saisi draamaa aikaiseksi. Tällä kertaa ne "kamalimmat" sisällöt oli aloitus "Hei Samski" ja lopetus "rakastetaan sinua". 

Nää ei ole näyttelijöitä. Kyllä ne itkut oli aitoja.

Vierailija
14/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No daa vaan itsellesi, tietysti tuotanto on pyytänyt ne kirjeet kirjoittamaan mutta sisältö on läheisten itsensä päätöksen alla. Ja on kyllä tosi hyvin näyttelevää porukkaa jos tuotanto sanoo liikuttukaa ja raavaat miehetkin saavat käskystä kyyneleet esiin.

Vierailija
15/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt vähän off-topic, mutta huomasin jo alusta asti että Sampo hakeutuu siinä ohjelmassa melkoisen usein Jannin seuraan. Oletteko muut huomanneet saman?

Ja, vaikka olis kuka saanut minkä kirjeen tahansa, olisi sitä myös hyvin voinut olla spekuloimatta näin julkisesti.

Vierailija
16/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisit linkin mutta katsoitko itse ohjelmaa? kyllä siinä oli niin voimakkaita tunteita ettei sellaisia noin vain voi käsikirjoittaa ihmisille, jotka ei ole ammattinäyttelijöitä.

Vierailija
17/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne katjan lapset eivät kirjoittaneet edes paria sanaa äidilleen. Ei muka kai saatu puhelimella kiinni.

No jos katjan äiti eli lasten mummo kirjoitti katjalle kirjeen niin kai olisi voinut sanoa niille lapsille että rustaa pari sanaa. 

Vierailija
18/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri kaltaistesi takia nämä hömppäsarjat on olemassa. Kaikki uppoaa, mitä upotetaan. Totta kai ne kyyneleet on aitoja, ihan yhtä aitoja kuin vain elämässä ja kaikissa muissakin tositvhömpissä, mutta siltikin tuotannon tilaamia. Kyllä amatöörikin saa kyyneleitä tihruteltua, kun olosuhteet saadaan riittävän otollisiksi. Kaikki on siis "aitoja" totta kai, mutta eivät vähääkään spontaaneja, vaan tuotannon tilaamia, yrittäkää nyt rakkaat lapsoset edes tämä ymmärtää.

No joo, tottahan minä tiedän, että teitä tuotannon väkeä näissä ketjuissa pyörii asioita parhainpäin selittelemässä, enkä olisi lainkaan yllättynyt, vaikka koko ketju olisi tuotannon avaama. 

Vierailija
19/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri kaltaistesi takia nämä hömppäsarjat on olemassa. Kaikki uppoaa, mitä upotetaan. Totta kai ne kyyneleet on aitoja, ihan yhtä aitoja kuin vain elämässä ja kaikissa muissakin tositvhömpissä, mutta siltikin tuotannon tilaamia. Kyllä amatöörikin saa kyyneleitä tihruteltua, kun olosuhteet saadaan riittävän otollisiksi. Kaikki on siis "aitoja" totta kai, mutta eivät vähääkään spontaaneja, vaan tuotannon tilaamia, yrittäkää nyt rakkaat lapsoset edes tämä ymmärtää.

No joo, tottahan minä tiedän, että teitä tuotannon väkeä näissä ketjuissa pyörii asioita parhainpäin selittelemässä, enkä olisi lainkaan yllättynyt, vaikka koko ketju olisi tuotannon avaama. 

Voi sua pikkuista höpönassua, uskoisit varmaan jos joku kertoisi että ne on ihan vaan tuotannon valmistamia robotteja :)

Vierailija
20/31 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne katjan lapset eivät kirjoittaneet edes paria sanaa äidilleen. Ei muka kai saatu puhelimella kiinni.

No jos katjan äiti eli lasten mummo kirjoitti katjalle kirjeen niin kai olisi voinut sanoa niille lapsille että rustaa pari sanaa. 

Koska näin oli rakas lapsonen käsikirjoitettu. Katja Ståhlilla on kovan mimmin maine. Jokainen vähänkään mistään mitään ymmärtävä tuottaja kirjoittaa juuri hänelle vuolasta itkua. Siitä saadaan aikaiseksi dramaattisinta draamaa, kun "kovan ulkokuoren" omaava ihminen murtuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi