Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin pyörä-arvonnassa jopon, pyörän joka kuvottaa minua eniten maailmassa, mitä teen sille?V

Vierailija
23.04.2018 |

Ja millä hinnalla menisi kaupaksi täysin käyttämätön jopo?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita se vaikka esim. ensikotiin tai muuhun hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
22/32 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopo on huono siksi, kun siinä on niin pienet renkaat, niin on poljettava lujempaa, kuin suurempi renkaisella. Itse haluan, että pääsee vaikka 60 kmh alamäessä, vauhdin hurmaa ja vaaraa. Muotoilultaan se on aikaa kestävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin koomisen näköistä kun asun yläasteen vieressä ja koulureitti on jyrkkä mäki. Teinit polkevat hiki hatussa ylämäkeä kuin jotain sirkuspyörää, suunnilleen kieli suusta roikkuen. Koska ajomukavuudellahan ei ole väliä, tärkeintä on olla cool niinkuin "kaikki muutkin" No, onpahan ainakin viihdettä aamuihini.

Vierailija
24/32 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt nuijalle. Raskas ja vaarallinen ajettava, mutta nuijia on paljon.

Vierailija
25/32 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millä hinnalla menisi kaupaksi täysin käyttämätön jopo?

Nämä uustuotannolliset Jopot ei ole laadultaan yhtä kestäviä kuin ne 70-lukulaiset jolla itsekkin poljin eteenpäin koko lapsuuteni. Lapsellani 2000- luvun Jopo, ja jo ekan kesän jälkeen takalokasuoja melkein irti, muutenkin rimpulan oloinen pyörä alkuperäiseen verrattuna. 

Vierailija
26/32 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen? Tarjoan 300 ekkua.

Vierailija
27/32 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abba kirjoitti:

Olen samaa mieltä että Jopo on kuvottava. Onneksi niitä hulluja kuitenkin löytyy jotka maksaa pyörästä 250-300 e siis melkein 1500-2000 markkaa. Henkilökohtaisesti näen ihmisten vajaamielisyydessä maailman lopun merkkejä.

Herran vuonna 2018 joku vielä jaksaa kääntää mummomarkoille! Tästä yläpeukku.

Ja kurssikin on vielä ihan pisin vittua.

Pisin vittu? Miten sellainen mitataan?

😂😂😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣🤣🤣😂😂😂

Vierailija
28/32 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin koomisen näköistä kun asun yläasteen vieressä ja koulureitti on jyrkkä mäki. Teinit polkevat hiki hatussa ylämäkeä kuin jotain sirkuspyörää, suunnilleen kieli suusta roikkuen. Koska ajomukavuudellahan ei ole väliä, tärkeintä on olla cool niinkuin "kaikki muutkin" No, onpahan ainakin viihdettä aamuihini.

Kaikenlaista, työtön reppana kyttää teinejä verhojen raosta aamuisin.

Vierailija
29/32 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasen kun maksat ja tuot autoni viereen, heitän sen sillalta mereen ;-)

Vierailija
30/32 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abba kirjoitti:

Olen samaa mieltä että Jopo on kuvottava. Onneksi niitä hulluja kuitenkin löytyy jotka maksaa pyörästä 250-300 e siis melkein 1500-2000 markkaa. Henkilökohtaisesti näen ihmisten vajaamielisyydessä maailman lopun merkkejä.

Herran vuonna 2018 joku vielä jaksaa kääntää mummomarkoille! Tästä yläpeukku.

Ja kurssikin on vielä ihan pisin vittua.

Pisin vittu? Miten sellainen mitataan?

Työnnetään sinne viivoitin.

Vierailija
31/32 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaikka mulle. :D Polkisin sillä tyytyväisenä kellomekon helmat liehuen. Juuri oli arvonta sitruunajoposta, mutta arpaonni ei osunut. Se olisi ollut soma. :)

Vierailija
32/32 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abba kirjoitti:

Nimimerkkisi "Abba" ja hinnan muuttaminen markoiksi paljastaa sinut museohomeeksi. Sori. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän