Voitin pyörä-arvonnassa jopon, pyörän joka kuvottaa minua eniten maailmassa, mitä teen sille?V
Ja millä hinnalla menisi kaupaksi täysin käyttämätön jopo?
Kommentit (32)
Miksi ihmeessä osallistuit siihen arvontaan??
Myy se ja käytä rahat terapiaan. Ei ole todellakaan normaalia että jokin esine kuvottaa.
Minäkin ihmettelen, että miksi osallistuit arvontaan, kun et halunnut voittoa. Itse kerjätty ongelma.
Minäkin voitin jopon kolme vuotta sitten ja sain siitä myydessäni 280€. En olisi halunnut myydä, mutta pyykinpesukone hajosi ja tarvitsin rahaa uuteen:(
Jätä lukittuna tai lukitsematta jonnekin julkiselle paikalle. Kyllä se varmaan aika pian jonkun pitkäkyntisen matkaan katoaa.
Onko kaappikånkenisti myös kaappijopoisti?
Kuka muu kuin kaappijopoisti vihaa Jopoja mutta silti huomaamattaan osallistuu Jopo-arvontaan?
Olen samaa mieltä että Jopo on kuvottava. Onneksi niitä hulluja kuitenkin löytyy jotka maksaa pyörästä 250-300 e siis melkein 1500-2000 markkaa. Henkilökohtaisesti näen ihmisten vajaamielisyydessä maailman lopun merkkejä.
Jospa siinä arvonnassa on ollut palkintona muutakin?
Onko arvonnassa voitettu palkinto pakko lunastaa? Mielestäni ei. Tai lahjoita vaikka hyväntekeväisyyteen, jos noin kuvottaa.
Abba kirjoitti:
Olen samaa mieltä että Jopo on kuvottava. Onneksi niitä hulluja kuitenkin löytyy jotka maksaa pyörästä 250-300 e siis melkein 1500-2000 markkaa. Henkilökohtaisesti näen ihmisten vajaamielisyydessä maailman lopun merkkejä.
Herran vuonna 2018 joku vielä jaksaa kääntää mummomarkoille! Tästä yläpeukku.
Vierailija kirjoitti:
Abba kirjoitti:
Ja kurssikin on vielä ihan pisin vittua.
Abba kirjoitti:
Millä muulla polkupyörällä on ollut niin pitkä elinkaari kuin Jopolla?
Siinä täytyy olla jotakin erityistä ja ylivoimaisuutta, kun sitä poljettiin jo 60-luvulta tähän päivään asti eli yli 50vuotta.
Tämän päivän pyöräilijöiden mummit ja isomummit ovat käyttäneet Jopo-polkupyörää.
Ja minusta jokainen esine, joka on ollut noin suosittu eri sukupolven ajan ja pitkä elinkaari ansaitsee kiitoksen ja on moukkamaista halveksia sitä, koska näyttää vain oman pienuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abba kirjoitti:
Ja kurssikin on vielä ihan pisin vittua.
Pisin vittu? Miten sellainen mitataan?
Minä voin tulla hakemaan jopon pois, tytön vanha jopo alkaa olemaan loppuun poljettu.
Vierailija kirjoitti:
Myy se ja käytä rahat terapiaan. Ei ole todellakaan normaalia että jokin esine kuvottaa.
Mikä ihmeen mielenterveyden mitta joposta tykkääminen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen mielenterveyden mitta joposta tykkääminen on?
Vähän saman kaltainen kuin luetun ymmärtäminen. Koittaisit joskus.
Vierailija kirjoitti:
Abba kirjoitti:
Millä muulla polkupyörällä on ollut niin pitkä elinkaari kuin Jopolla?
Siinä täytyy olla jotakin erityistä ja ylivoimaisuutta, kun sitä poljettiin jo 60-luvulta tähän päivään asti eli yli 50vuotta.
Tämän päivän pyöräilijöiden mummit ja isomummit ovat käyttäneet Jopo-polkupyörää.Ja minusta jokainen esine, joka on ollut noin suosittu eri sukupolven ajan ja pitkä elinkaari ansaitsee kiitoksen ja on moukkamaista halveksia sitä, koska näyttää vain oman pienuutensa.
Mullakin oli lapsena Jopo, paljon ennen kuin siitä tuli muotituote. Oli muuten hyvä pyörä ajaa.
Harmi kun hävitettiin johonkin aikoinaan.
Muakin kuvottaa Mersut. Pitääkö siis varata aika terapiaan?
Älä nyt ainakaan oksenna sen päälle, alentaa arvoa.