Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo haluaa etäisyyttä

ukkeli
23.04.2018 |

Kaipaisin neuvoja naisilta.. 12v yhdessä vaimon kanssa ja 2 lasta(8v ja 11v). Meillä on pitkään ollut hyvin tiukkaa taloudellisesti ja vaimo on ollut ihan maissa koko pitkän talven. riidelty on paljon ja välillä lähes viikkojen kestänyttä puhumattomuutta. yli vuosi nukuttu eri huoneissa koska asuntomme on niin pieni ja lapset nukkuvat äitinsä kanssa parisängyssämme. vaimo on ollut 2 v työttömämänä (opiskellut kelan tuella uuteen ammattiin) koska jätti hyvän työpaikan minun ulkomaillatyöskentelyn vuoksi eikö enää päässyt samaan työhön Suomeen palattuamme. näistä johtuen vaimo on myynyt kaiken arvokkaan omaisuutensa ja katkeroitunut.. korut, merkkilaukut. pari viikkoa sitten ilmoitti että alkaa etsimään asuntoa koska ei enää jaksa elää kanssani. olen pitkään nähnyt vaimon voivan pahoin ja itsekin kärsinyt stressistä(laskut yksin minulla) sekä etäisydeestä(nukkuminen eri huoneissa).. vaimo yhtäaikaa toistelee etsivänsä asunnon koska ei halua minutla mitään koska olen jo vienyt häneltä kaiken mutta kuitenkin toistuvasti yhtäaikaa kertoo että haluaisi oman auton, uudet kengät, löhtee matkalle kaverwidensa kanssa yms. yhteiselle tutullemme sanonut että hän ei koskaan ollut minulle ykkönen. tämä satuttaa en haluaisi erota ja kaikki olisi korjattavissa mielestäni. mutta huomaan että kun yritän viestiä hänelle että asiat korjaantuvat ja että hommaan hänelle kaikki takaisin korut yms.niin hän vain ärsyyntyy enemmän 'nyt on liian myöhäistä olisit huolehtinut aikaisemmin minusta".. mitä mieltä annanko rakastamani naisen ja lasteni äidin mennä yrittämättä vai teenkö mitä voin (pystyn hankkimaan kaiken tuon hönen menettämänsä materian takaisin tosin sekin mietityttää että kun on tiukkaa niin onko rahalla nöin iso merkitys ts.kuten vanha sananlasku menee " kun rahat on loppu niin rakkauskin lentää ikkunasta") . ajatuksia/neuvoja? en haluaisi luovuttaa nyt kun rahaakin on tulossa isompi määrä. kannattaako yrittää kaikkeni vai miltä kuulostaa sivullisen silmin että ottaako kaiken irti mitä musta saa ja lähtee silti? lisäksi nyt toinen ulkomaanmatka 'kavereiden kanssa' 2 viikon sisään ja ulkonäköön panostaa yllättäen. väittää että ei ole toista jos olisi niin tämä olisi sitten helpompi käsitellä.. ajatuksia neuvoja.kiitos

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia. Joko saatte suhteen elpymään tai apua siistiin eroon.

Vierailija
22/28 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi nyt, 8 ja 12 vuotiaat nukkuvat parisängyssä äitinsä kanssa? Sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta miksi vitussa vaimo on joutunut myymään omaisuuttaan, vaikka vaimon huonoon rahatilanteeseen olet syynä yksin sinä?? Olisit itse myynyt omaa omaisuuttasi ettei  vaimon tarvitse. En tekisi tuollaisella ukolla mitään.

Vierailija
24/28 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, juu kyllä se mua syö kun asian tajusin. Tosin tässä suhteessa on meininki ollut pääsääntöisesti että minun rahat on yhteiset ja vaimon rahat hänen. Olen maksanut asuntolainamme yksin 8 vuoden ajan yms. eli  hänen ollessa työttömänä minun säästöni ovat kuihtuneet ja menty 2 vuotta yhden ihmisen palkalla mikä hädin tuskin riittää kattamaan 4 hengen perheen menot. Ja nyt tosiaan hän elää yli varojensa matkustellessaan yms. rahankäyttötottumukset ovat aika erilaiset siis. Mutta niin tai näin niin hommaan nuo laukut ja kultakorut takaisin tuli ero tai ei. Ja kun minulla ei ole ollut antaa rahaa joka kuukausi hänelle niin hän on sitten myynyt omaisuuttaan. 

Vierailija
25/28 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tämä nukkumishomma ole ollenkaan kuten pitäisi. Meillä ei ole varaa isompaan asuntoon  mutta se ei ole selitys ehkä vaimo tällä tavalla haluaa tehdä selväksi että minulla ei ole sijaa hänen viereensä. Ja kun sanon asiasta niin alkaa huuto "en halua sinua samaan sänkyyn" eli ei asiat voi jatkua näin...

Vierailija
26/28 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa miten tämä kirjoittaminen avaa asioita itsellekkin.. olen tainnut mennä päivästä toiseen aivan sumussa. Onpa ihme, että välit tällaiset .. no ei auta kuin yrittää korjata tulevaisuus, mennyttä en takaisin saa. 

Vierailija
27/28 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille nyt alkaa olla omassa kuupassa selvää miten edetä ja lopetan tämän keskusteluketjun. Arvostan jokaisen vastausta, ajatuksia ja aikaa oli se sitten kivaa kuultavaa tai ei. Jokaisesta oli hyötyä. 

Kiitos

Vierailija
28/28 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin sillä linjalla että jos ei ala muna suussa sulamaan niin pistä vaihtoon, halukkaita akkoja on joka toiselle vklp kun sen toisen olet lasten kanssa, 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme