Ahdistaisiko teitä jos kotonasi asuisi "miehesi" ja lasten lisäksi ulkopuolinen henkilö?
Miehen kaveri tulee meille yleensä 2-3 vkon välein ja on meillä putkeen 1-2 vkoa. Sitten satunnaisesti pari muuta kaveria saattaa tulla ja olla arkenakin monta päivää putkeen.. Kaikki ollaan ihan työssäkäyviä ihmisiä, lapsista toinen ekalla ja toinen pkodissa...
Alkaa pikkusen risomaan. Ja miehen kirjoitin lainausmerkissä siksi koska en halua enää että se on mun mies. Olen alkanut vihaamaan sitä ihan oikeasti tämän takia.
Ja kun sanon ettei niiden tarvitse tulla!! Niin sanoo että nämä frendit tekee hänen yhtiössään hänelle töitä/keikkaa, joten haluaa että ne tulee..
Tämä alkoi about 8 kk sitten. Luulisi että niitä kavereitakin ahdistaisi olla toisten huushollissa niin pitkiä aikoja.. Tuntuu ettei pysty olemaan normaali oma itsensä omassa kodissa. Ajattelin ihan oikeasti muuttaa h^lvettiin täältä.
Kommentit (25)
Miksi ne kaverit on teillä? Siis tuleeko ne toiselta paikkakunnalta miehelle töihin, ja tarvitsevat siksi ajaksi majapaikan, vai ihan vaan kyläilemään tulevat? En suostuisi. Tai no, meillä on iso maalaistalo, joten vieraille kyllä riittäisi hommaa jolla korvata yöpyminen...
Seueaavan kerran, kun joku on tulossa, sano, ettei käy, koska sinun serkkusi lastensa kanssa tulee viikoksi.
Ota äitisi, miehen anoppi, muutamaksi viikoksi teille asumaan. Jos alkaisi ymmärtämään...
Mä ihmettelen, miten kukaan edes viitsis roikkua toisten nurkissa noissa määrin.
Mutta joo, meillä vastaavassa tilanteessa mies saisi valita, minä vai jatkuvat vieraat.
Vain silloin, jos mahdollisuus kolmenkimppaan niin saisi majoittua.