Pitkään sinkkuna olleet, näättekö koskaan unia jossa
saatte haleja, pusuja, hipsutuksia joltakin ihmiseltä ja aamulla herätessä hetken aikaa on sellainen ns. onnellinen olo ennen kuin tajuaa että tätä tuskin tulee tapahtumaan oikeassa elämässä. Sitten alkaakin masentamaan.
Kommentit (24)
Joo aina välillä. Ehkä joskus vielä! Nyt elämäntilanne on sellainen että pysyvästä suhteesta on turha haaveilla.
Joo. Toivois aina että se ihana fiilis jatkuis viel herätyksen jälkeeki ja tulee mietittyä sitä unta jokusen tovin ennen kun sitte oikeesti tajuaa että tollanen uniläheisyys on ainoo mitä tulee saamaan.
En näe koskaan tuollaisia unia.
N29, ikisinkku, ei koskaan seurustellut
Muutaman kerran olen tuollaisen unen nähnyt, edellisen kerran helmikuun alussa. Niistä on aamuisin masentavaa herätä, mutta vielä elättelen toiveita, että ne edes jollain lailla joskus käyvät toteen.
Tottakai, mutta ei ole kyllä koskaan noista unista ollut masentunut, vaan olo on ollut euforinen. Unissahan kaikki on kuin se tapahtuisi oikeasti. Sen sijaan olen nähnyt unta, missä olen saamassa seksiä, mutta herään ennen kliimaksia ja silloin ihan puhtaasti sanottuna v!tuttaa!
Joku psykologi olisi tästäkin innoissaan.
Mä olen sinkku ja näen säännöllisesti pusi-haliunia, välillä on ihan seksiäkin. Semmoisesta unesta on kiva herätä, tuntuu, kuin olisi oikeasti rakastettu ja saanut kokea toisen ihmisen läheisyyttä. Kyllä nuo unet ovat parempia kuin ei-mitään. Minä koen ne hyvin terapeuttisina. Unet antavat lohtua ja hyvä oloa.
Reaalielämässä ei ole ketään miestä edes haaveilun kohteena, ei romanttista virityksiä pitkiin aikoihin ja tuskin tuleekaan.
Enpä ole kovin usein nähnyt. Luulen että se portti on sulkeutunut unimaailmassakin. N35 ikisinkku
Tuli mieleen, että sillä on varmaan merkitystä, onko oikeasti ollut positiivisia kokemuksia läheisyydestä toisen sukupuolen kanssa. Niistä alitajunta sitten tuottaa unia. En usko, että neitsyt voi kokea unissaan yhdyntää....
En näe haliunia, mutta joskus seksuaalisviritteisiä unia kyllä.
Näin joskus yhdestä tuttavamiehestä tuollaisen unen, kun olimme tunteneet vuoden työn kautta. Se oli kaksi vuotta ennen ensisuudelmaamme. En ollut sen unen nähdessäni seurustellut eläessäni kuin kerran 6kk epäsopivan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole montaakaan yötä kun kovasti halasin jotakuta unessani ja oikein tunsin sen toisen vartalon omaani vasten.
Se olin mää, terveisiä alakerrasta.
En. Haluaisin kyllä.
t: 5kk selibaattia takana
En kyllä koskaan sinkkuna tällaisia unia nähnyt, varmaan kun sain paljon fyysistä läheisyyttä ystäviltäni jos tarvitsin. Aloin kyllä näkemään kun tapasin kumppanini, jutun ollessa vielä todella tuore. Nykyään näen hänestä seksiunia, niistä on kiva herätä, kun tajuaa että pääsee heti uusintakierrokselle kun ei tapahtunutkaan oikeasti. :D
Aika harvoin mutta joskus tulee unia missä ihastun johonkin täysin fiktiiviseen unenluomaan naiseen ja kun unilla on tapana muuttua nopeasti niin loppuosan etsin epätoivoisesti ihastusta tuloksetta. Aamulla sitä sitten herää hämmentyneenä siitä kuinka aivot voi unessa luoda niin oikeannäköisen ihmisen joka ei koskaan ollut olemassa ja sen kasvot ja olemus on jämähtänyt takaraivoon.
Niiden unien jälkeen melkein koko päivänä on sellainen haikea fiilis kun kirjaimellisesti unelmien nainen oli vain harhaa enkä unessakaan ikinä onnistunut löytämään ja puhumaan hänelle uudelleen.
En ole koskaan seurustellut ja silti näen tuollaisia unia. Joskus saatan jopa olla raskaana, vaikkei se olisi mahdollista kuin pyhällä hengellä.
En. En ole ollenkaan sellaista läheisyyttä kaipaava, ja mitä ihmettä on "hipsutukset"!? Kuulostaa ahdistavalle ja inhottavalle!
Olen sinkku juuri siitä syystä, että saan olla rauhassa. Minulla on hyvä ja tyydyttävä elämä omalla valitsemallani tiellä. Jopa onnellinen olen usein. Vapaus ja itsemääräämisen vapaus antaa suuren onnen tunteen. Toisen läheisyys on ahdistavaa ja tukahduttavaa.
Minäkin näen tuollaisia unia, vaikka en ole sinkku. Joskus unien kohteena on oma mies, useimmiten kuitenkin joku muu mies tai nainen. Tuttu tai tuntematon. Välillä uni on just tuollainen ihana ja todentuntuinen, että pettyy herätessään... sit tajuaa, että minähän olisin pettänyt, jos uni olisi ollut totta. Enkä oikeassa elämässä todellakaan hakeutuisi tuollaisiin tilanteisiin. Onkohan tällainen sitten miten normaalia..?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näen tuollaisia unia, vaikka en ole sinkku. Joskus unien kohteena on oma mies, useimmiten kuitenkin joku muu mies tai nainen. Tuttu tai tuntematon. Välillä uni on just tuollainen ihana ja todentuntuinen, että pettyy herätessään... sit tajuaa, että minähän olisin pettänyt, jos uni olisi ollut totta. Enkä oikeassa elämässä todellakaan hakeutuisi tuollaisiin tilanteisiin. Onkohan tällainen sitten miten normaalia..?
On varmasti normaalia. Luulisin että suurin osa suhteessa olevista näkee ainakin kerran unta jostakin toisesta.
Näen, mutta heräämisen jälkeen ei masenna.
Juu ei ole montaakaan yötä kun kovasti halasin jotakuta unessani ja oikein tunsin sen toisen vartalon omaani vasten.