Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että maailma pysähtyi kun näki mun ilmoituksen tinderissä

Vierailija
22.04.2018 |

Ja nyt me on käyty treffillä ja viestit viuhuu puolin ja toisin. Taidan olla vähän ihastunut.. ainakin hyvin kiinnostunut. Hän sanoi että odottaa että nähtäs uudelleen. Mies oli kyllä treffillä hermostunut, kahvitkin kaatui pöydälle jne.. mutta hänestä huokui turvallisuus ja huolenpito. Tätä olen odottamalla odottanut, mutta uskaltaako tähän heittäytyä ja luottaa että mies ei ole pelle tai pelimies...?!?!?!?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mies jutteli mukavasti elämästään ja kyseli mun kuulumisia. Enemmän kyl hermostuneena kertoili itsestään.. Hän laittoi viestiä ensin treffien jälkeen ja tänäänkin tullut useita viestejä, päivän kuulumisia kertonut. Ap

Mitäs sitten? Kyllä miehenä voi tietää heti jos toinen kolahtaa. Jossain vaan on sitä. Ainakin livenä voi heti ihastua. Ei kannata nyt missata tuota, jatka tätä juttua kun tilanne etenee jooko?

Vierailija
22/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, mies halusi että mennään syömään ja kahville, vaikka minulle olisi riittänyt pelkkä kävely. Tykkään miehessä siitä, että hänellä on oma tahto... Ehkäpä hän onkin oikealla asialla.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw, mies halusi että mennään syömään ja kahville, vaikka minulle olisi riittänyt pelkkä kävely. Tykkään miehessä siitä, että hänellä on oma tahto... Ehkäpä hän onkin oikealla asialla.. ap

Älä nyt mieti liikaa vaan koita vähän ainakin heittäytyä! Eihän sitä muuten onnellinen voi olla. Välillä tietty tulee takkiin mutta pitää uskaltaa!

Vierailija
24/26 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä hommissa on pakko uskaltaa heittäytyä, jos aikoo saada jotain suurta. Toki voi huonostikin käydä, mutta riski pitää ottaa. Toinen vaihtoehto on olla turvallisesti yksin.

Vierailija
25/26 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kateutta... Itsestä kuulostaa sille että pelimieshän se siellä lurittelee.. ja mää hassu kiinnostuin.. mut treffillä kyllä vaikutti vilpittömälle.. ja unohteli sanoja ja oli kyl hermostunut.. suloisella tavalla. Mä lähdin tapaamiseen vähän siitä ajatuksesta että käympä katsomassa, mutta ekasta vilauksesta ajattelin että oi nyt kyl on mun mies tuossa. Kyl oli liekkiä välillä. Mies ei muuten yhtään lipevästi lähennellä.

Ap

Noh mitä sä nyt ylianalysoit. Go for it. 

Itse olen oikeasti hermostunut jos olen naisen kanssa jonka kanssa tahdon vaan seksiä mutten muuta seuraa. Punastelen jne.  Varmaan huijaan naisia tällä käytöksellä mutta kyllä minä suht suoraan sanon mitä tahdon naisesta, että pliiis älkää sanoko mua pelimieheksi :D

Ei löydy vihjettäkään, mikä viittaisi pelimieheen. Päinvastoin.

Vierailija
26/26 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla liian aikaista tehdä analyysi suuntaan tai toiseen. Suhteissa vain pitää muistaa lukea faktat. Moni ohittaa selkeät merkit. Jos nyt hidastaa alkua, niin usea pelimies kyllästyy ja häipyy ihan itsekseen. Niistä parhaista taas et voi tietää. Ne menee vaikka naimisiin, että saa mitä haluaa. Joka tapauksessa ihmiset löytää ja etsii elämänkumppaneita. Jopa ne pelimiehetkin joku kesyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän