Mitä söisitte hotelliaamiaisella, jos olisitte tämän yön hotellissa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Se nyt riippuu ihan siitä missä ollaan ja mitä on tarjolla. Ei hotelliaamiaiset ole identtisiä.
Smoothieta, varsiselleriä, hummusta, hashia ja monia muita ei niin vaan olekaan tarjolla. Varsinkaan suomalaisissa (ketju)hotelleissa.
Suomalaissa hotelleissa on hyvinkin runsaat valikoimat aamiaisilla. Ulkomailla ei aina edes ole aamiaista hotellissa, tai se on kahvi ja keksi.
Reisssumies kirjoitti:
Jos olen yhden yön, syön munia, makkaroita ja pekonia. Lisäksi jugurttia, tuoremehua ja kahvia. Jos olen työmatkalla koko viikon, vaihdan makkarat ja pekonit palvikinkkuun, ettei kerry liikaa kaloreita.
Itse vedän varsinkin työmatkoilla tukevan aamiaisen. Usein työmaalla ollaan iltamyöhään asti ja pahimmillaan voi käydä niinkin että seuraava ateria on hotelliaaminen seuraavana aamuna.
Olenko ainoa jonka mielestä suomalaisissa hotelleissa on luokattoman huonot aamupalat? Paperilla näyttää ihan hyvältä, mutta kahvi on aivan hirveää automaattilitkua, mehut on kitkeriä ja vetisiä, puuro limaista ja paakkuista jne.
Ulkomaillakin aamiaisten taso vaihtelee, mutta ylivoimaisesti parhaat aamiaiset olen saanut jossain muualla kuin Suomessa. Esimerkiksi Italiassa kahvi tehdään jokaiselle erikseen, niitä cappuccinoja on vieläkin joka aamu ikävä.
Mutta itse kysymykseen, mieluiten syön aamiaisella tuoretta täysjyväleipää, erilaisia salaatteja ja vihanneksia, juustoja ja hilloa, hedelmiä, maustamatonta jugurttia, hyvän omeletin, täysmehua jossa kunnolla hedelmälihaa ja oikean cappuccinon.
Kaikkea, mitä en voisi kotona suunnilleen kuvitellakaan eli croissantin ja marmeladia, mehua, pekonia sekä nakkeja. Lisäksi leikkeleitä ja kaloja jos on, leipää, hedelmiä, kahvia. Mielelläni maistan, jos on jotain erikoisempaa tarjolla.
Puuroihin, kokkeleihin tai mysliin en koske.
Munakokkelia. Pari makkaraa tai lihapullaa. Tai pekonia, jos on tarpeeksi tummaa. Kaikkia vihanneksia ja ananasta mieluiten. Kahvia maidolla, ainaki pari kuppia. En syö makeita ollenkaan. Tällä viikolla :)))
Vierailija kirjoitti:
?
Samaa kuin muulloinkin eli kaurapuuroa voisilmällä.
En pysty syömään aamiaista, olisit kysynyt päivällistä. :(
Riippuu vähän myös maasta ja hotellista. Joissakin saa valita että ottaako teen vai kahvin ja sitten tuodaan joku munakas, paahtoleipä tai sämpylä sen enempää mieltymyksiä kyselemättä. Erikoisin on ollut räiskäle jossa oli sisälle käärittynä puoliksi kypsynyttä graavilohta. Jos olisin ranttu ruuasta, niin olisin reissuillani varmaan kuollut jo nälkään.