"Itsenäiset" ihmiset ovat vain ihmisiä, jotka eivät halua, että heistä välitetään
Siis tällaiset pitkän, kariutuneen parisuhteen jälkeen yksinolemisen nimeen vannojat ym.
Kommentit (9)
Välittäminen on ihan ok, mutta ei riippuvuus välittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon ihmisiä, jotka oikeasti välittävät minusta, toisin kuin exäni.
No, niilläpä ei ole, jotka haluavat sen parisuhteen.
Itsenäisiä ihmisiä on ihan yhtä montaa eri sorttia kuin epäitsenäisiäkin. Turha alkaa määrittelemään itsenäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Välittäminen on ihan ok, mutta ei riippuvuus välittämisestä.
No, jos sinustakaan ei kukaan välittäisi, niin et puhuisi riippuvuudesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itsenäisiä ihmisiä on ihan yhtä montaa eri sorttia kuin epäitsenäisiäkin. Turha alkaa määrittelemään itsenäisyyttä.
Näinhän se on, mutta nämä "itsenäiset" kuvittelevat tietävänsä sen määritelmän.
On siis todella törkeää sanoa ihmistä, joka haluaa parisuhteen, epäitsenäiseksi. Joten mieti seuraavan kerran, sinä parisuhdetaitoihisi ja kumppaninvalintaasi pettynyt, kun sanot jollekin toiselle niin. Hän ei ole välttämättä lainkaan epäitsenäinen, kun haluaa suhteen.
Nämä "itsenäiset" eivät vain ole edellyttäneet suhteessaan, että heistä välitettäisiinkään, ja ovat siksi saaneet pettyä kumppaneihinsa.
Ja kyllä mä nyt ainakin mieluummin katselisin minusta välittävää miestä, kuin minusta välittävää äitiä, ystävääkään tai siskontyttöä, joiksi ne välittäjät aina mainitaan. Ystävät ja sukulaiset ei minusta korvaa kumppania muutenkaan.
Minulla on paljon ihmisiä, jotka oikeasti välittävät minusta, toisin kuin exäni.