Kysy jotain 23v. naiselta
Kommentit (31)
Tunsin yhden tällaisen tyypin aikanaan joka aina valitti kaikesta, ja sitten kun sai haluamaansa huomiota niin sitten kieltäytyi vastaamasta mihinkään asioihin. Ihme säätäjiä...
Eli se olit sinä joka äsken kyselit sen kusitestin tuloksista! Pitihän se arvata. Hysteerikko on ihan paniikissa, vaikka huomenna on uusi testi...
Kuinka monta kertaa olet tänä vuonna soittanut/käynyt terveysasemalla?
En kysy, sulla on tylsät vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa olet tänä vuonna soittanut/käynyt terveysasemalla?
Käyn normaalisti terv.keskuksessa 1-4 krt vuodessa.
Tänä vuonna oon käynyt vissiin 3 krt, 2 kertaa nähnyt vaan hoitsua, kolmannella kerralla kävin lekurilla, kaikki tän virtsatietulehduksen takia, kun ei mene ohi. Tullut hukkakäyntejä, kun eka piti antaa antibiootit ilman virtsakoetta, ei mennyt ohi, uudet antibiootit->virtsakoe yms, vieläkin oireita.
Onko Kaffebullalla krapula vielä? Miulla on.
Vierailija kirjoitti:
Eli se olit sinä joka äsken kyselit sen kusitestin tuloksista! Pitihän se arvata. Hysteerikko on ihan paniikissa, vaikka huomenna on uusi testi...
Ei kun oon jättänyt tän homman roikkumaan kolmeksi viikoksi, ja mulla on ollut oireita, ja menin kattomaan äsken, että hitto siellä on ollut verta virtsassa, ja koe otettu joskus 3 vkoa sitten. :D En jaksanut viedä vikaa virtsakoetta, kun ajattelin et kyl tää tästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtaat?
T.mies 22v
Mies? 22v jolppi assuu äitisä luona ja haaveilee ranne kipeenä. Kävitkö es armeijan? Sivar varmaan.
Miksi kaipaat huomiota ventovierailta ihmisiltä?