Eikö teitä pelota syntyvyyden lasku?!
Tajuatteko mitä seuraa kun ei ole enää verojen tai eläkkeiden maksajia? Koko Suomi uppoaa! Nyt on pakko jättää itsekkyys taka-alalle ja tehdä lapsia. Se on kaikkien tulevaisuuden hyvinvoinnin kannalta pakko. Aina sanotaan, että on vaihtoehtoja. Nyt ei ole. Nyt on pakko alkaa toimimaan.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko mitä seuraa kun ei ole enää verojen tai eläkkeiden maksajia? Koko Suomi uppoaa! Nyt on pakko jättää itsekkyys taka-alalle ja tehdä lapsia. Se on kaikkien tulevaisuuden hyvinvoinnin kannalta pakko. Aina sanotaan, että on vaihtoehtoja. Nyt ei ole. Nyt on pakko alkaa toimimaan.
Ei kai kukaan ole niin tyhmä että jättäytyy vaan valtion varaan eläkkeen suhteen sen sijaan että varmistaisi itse omilla toimillaan sen että on aikanana rahaa jäädä eläkkeelle?
Minä en ainakaan ole tuohon työeläkehuijaukseen uskonut vaan laitan itse sivuun rahaa. Valtaosa itsemaksetuista sekä työnantajien maksamista eläkemaksuistahan menee nykyeläkkeiden maksuun, eivät ne mun eläkettä kerrytä.
Minä aion viettää eläkepäiviä avaruusasemalla tai Kuussa tai Marsissa. Kyllä siellä yhtä vihaista, lapsetonta mummoa tarvitaan (ja paria salakuljetettua kissaa).