Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä pelota syntyvyyden lasku?!

Vierailija
22.04.2018 |

Tajuatteko mitä seuraa kun ei ole enää verojen tai eläkkeiden maksajia? Koko Suomi uppoaa! Nyt on pakko jättää itsekkyys taka-alalle ja tehdä lapsia. Se on kaikkien tulevaisuuden hyvinvoinnin kannalta pakko. Aina sanotaan, että on vaihtoehtoja. Nyt ei ole. Nyt on pakko alkaa toimimaan.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, eikö niiden muahanmuuttajien pitänyt ratkaista tämä ongelma. Vai eivätkö työllisty koska rasistit.

Jos kantasuomalaisten alle 2 kokonaishedelmällisyyslukua paikataan maahanmuutolla on kyseessä vääjäämätön kansanvaihto.

Muutamankymmenen vuoden kuluttua olen lapseton vainaa, eikä asia liikuta minua millään tavalla.

Minä aion viettää eläkepäiviä avaruusasemalla tai Kuussa tai Marsissa. Kyllä siellä yhtä vihaista, lapsetonta mummoa tarvitaan (ja paria salakuljetettua kissaa).

Vierailija
62/62 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko mitä seuraa kun ei ole enää verojen tai eläkkeiden maksajia? Koko Suomi uppoaa! Nyt on pakko jättää itsekkyys taka-alalle ja tehdä lapsia. Se on kaikkien tulevaisuuden hyvinvoinnin kannalta pakko. Aina sanotaan, että on vaihtoehtoja. Nyt ei ole. Nyt on pakko alkaa toimimaan.

Ei kai kukaan ole niin tyhmä  että  jättäytyy vaan valtion varaan eläkkeen suhteen sen sijaan että  varmistaisi  itse omilla toimillaan sen että on aikanana rahaa jäädä eläkkeelle?

Minä en ainakaan ole tuohon työeläkehuijaukseen uskonut vaan laitan itse sivuun rahaa. Valtaosa itsemaksetuista sekä työnantajien maksamista eläkemaksuistahan menee nykyeläkkeiden maksuun, eivät ne mun eläkettä  kerrytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän