Karma iskee teitä vastaan rikkoneille, eikös vaan?
Näin on tapahtunut, ja tulee tapahtumaan heille, jotka ovat minulle aiheuttaneet jossakin muodossa sieluuni ns. haavoja!
Onnekseni haavat parantuvat, ja joskus ei jää edes arpeumaa, mutta kiusantekijöilleni on käynytkin sitten toisin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on tapahtunut, ja tulee tapahtumaan heille, jotka ovat minulle aiheuttaneet jossakin muodossa sieluuni ns. haavoja!
Onnekseni haavat parantuvat, ja joskus ei jää edes arpeumaa, mutta kiusantekijöilleni on käynytkin sitten toisin.Mitään karmaa ei ole olemassakaan.
Jos tarpeeksi kauan odottaa niin jokaiselle sattuu jotain ikävää kun tarpeeksi kauan odottaa. Ja eikös karmahihhuli pääsekin tällöin laukomaan "Nyt sai mitä ansaitsi!"
Ei hyville ja oikeassa oleville ihmisille satu mitään karmamaisia tuomiotapahtumia.
Niin se vaan on, ja tulee aina olemaan, että paha saa kärsiä moninverroin pahemmin kuin uhrinsa.
Karman laki toimii, on se vaan niin monesti nähty. Hyvä niin.
Jokaisella tulee elämässä välillä hyvää ja välillä pahaa. Sitten kun jollekin sinulle pahaa tehneelle sattuu tulemaan jotain ikävää, se helposti näyttää karmalta, vaikka sellaista ei ole olemassa. Mutta ihan miten vaan. Surullista on elämä, jos vain odottelee että jollekin käy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnekseni haavat parantuvat, ja joskus ei jää edes arpeumaa, mutta kiusantekijöilleni on käynytkin sitten toisin.Mitään karmaa ei ole olemassakaan.
Jos tarpeeksi kauan odottaa niin jokaiselle sattuu jotain ikävää kun tarpeeksi kauan odottaa. Ja eikös karmahihhuli pääsekin tällöin laukomaan "Nyt sai mitä ansaitsi!"
Ei hyville ja oikeassa oleville ihmisille satu mitään karmamaisia tuomiotapahtumia.
Niin se vaan on, ja tulee aina olemaan, että paha saa kärsiä moninverroin pahemmin kuin uhrinsa.
Niin, kaltaisesi hihh ulin kanssa on turha väitellä. Ihan kuin se juttu shakin peluusta pulun kanssa: Pulu kaataa nappulat, pakoo laudalle ja lentää voittajana pois.
Exäni kohteli minua tosi huonosti. Henkistä väkivaltaa, vahingoniloa vastoinkäymisistäni jne. Jätin hänet. Hän suunnitteli pitävänsä poikamme. Ei onnistunut. Ei onnistunut edes viikonlopputapaamiset pojan kanssa koska poika ei halua olla missään tekemisissä isänsä kanssa. Mies siis menetti lapsensa kokonaan. Onko tämä karmaa?
Vierailija kirjoitti:
Exäni kohteli minua tosi huonosti. Henkistä väkivaltaa, vahingoniloa vastoinkäymisistäni jne. Jätin hänet. Hän suunnitteli pitävänsä poikamme. Ei onnistunut. Ei onnistunut edes viikonlopputapaamiset pojan kanssa koska poika ei halua olla missään tekemisissä isänsä kanssa. Mies siis menetti lapsensa kokonaan. Onko tämä karmaa?
Totta kai tuo on karmanlain tarkoituskin, joka siis toimi miehesi kohdalla täydellisesti.
dfgsdfsdfgdf kirjoitti:
Jokaisella tulee elämässä välillä hyvää ja välillä pahaa. Sitten kun jollekin sinulle pahaa tehneelle sattuu tulemaan jotain ikävää, se helposti näyttää karmalta, vaikka sellaista ei ole olemassa. Mutta ihan miten vaan. Surullista on elämä, jos vain odottelee että jollekin käy huonosti.
Eihän tässä nyt mitään odotella sen kummoisemmin, mutta kun se nyt vaan on niin, että heille, jotka ovat olleet itsellesi pahoja, niin eikös se nyt ole hyvänen aika sentään oikein, että he saavat jonain kauniina tai sanotaan rumana päivänään ns. samalla mitalla, ja pikkusen verran vielä enempi sitä itseään niskaansa.
Aiheesta se karmanlakikin pykälineen rankaisee pahantekijöitään tai paskanlevittäjiään.
Mitää karman lakia ei ole olemassakaan. Toiset saavat, toiset eivät. Toiset kärsii, toiset eivät. Toiset saa tehdä paskoja asioita, eikä joudu vastuuseen ja toiset ovat uhreja, eivätkä saa koskaan oikeutta. Mitä nopeampaa tämän asian käsittää, sitä helpompi elämään on suhtautua semmoisenaan ilman tunnekuohuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niille hyvillekin sattuu. Tuntemani maailman ihanin pariskunta jäi lapsettomaksi vastoin tahtoaan. He olisivat olleet huippuvanhemmat, mutta ei. Eivät he mitään pahaa ole kenellekään tehneet, että olisivat sen ansainneet. Joskus on vaan huono mäihä. Ihan meillä kaikilla, oltiin sitten hyviä taikka pahoja.
Pahaa kokeneelle karma-ajatus on toki lohduttava, mutta valitettavasti ei tosiasia. Sori.
Ei ole kyllä koskaan toiminut minun elämässäni. En usko siihen.
Mitään karmaa ei ole olemassakaan.