Verta(=punasoluja)virtsassa 3kpl/näkökenttää kohti
Mikä syynä? Lisäksi bakteeriviljely negatiivinen, mutta kemiallisessa seulonnassa bakteereja. Crp normaali, 2 antibioottikuuria syötynä. Vähän lämpöilyä, mahakipua.
Kommentit (11)
Hei up, oon huolissaan... maanantaina uus virtsakoe, mut hei nyt.
No meet huomenna sinne kokeeseen. Et varmastikaan ehdi kuolla välissä. Sulla on kai jokin infektio, mutta mikä infektio, niin sitä voi vain arvailla, kun bakteeriviljelystä ei paljastunut mitään.
UP lukisko tätä palstaa ykskään lekuri näin sunnuntaina?
Vierailija kirjoitti:
UP lukisko tätä palstaa ykskään lekuri näin sunnuntaina?
Hei sulla ei oikeasti ole mitään hätää. Pari eryä per näkymä lasissa ei ole niin iso juttu. Crp:kin normaali. Jäitä hattuun.
Jos olet nähnyt vastauksesi kirjallisena, olet nähnyt myös viitearvot. Mitähän niistä sanottiin, olisiko jotain alle 10 ihan normaalia. Ellei enemmänkin. Usko niitä. Tai jos epäilet infektiota, ei nuo eryt kerro yhtään mitään. Siis noin pieni määrä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs polttelit niitä tumppeja.
?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nähnyt vastauksesi kirjallisena, olet nähnyt myös viitearvot. Mitähän niistä sanottiin, olisiko jotain alle 10 ihan normaalia. Ellei enemmänkin. Usko niitä. Tai jos epäilet infektiota, ei nuo eryt kerro yhtään mitään. Siis noin pieni määrä.
Luin lääkäriseuran sivulta, että 2-3kpl on raja-arvo.
Up, oon vähän huolissaan, nimittäin jätin tän homman roikkumaan. Hoitsu kuittasi eka tulokset, ja sanoi, että ok on, minä tyhmänä uskoin häntä. :D