Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää tämä ilmiö alapään hajusta.

Vierailija
22.04.2018 |

Normaalisti käyn päivittäin suihkussa ja alapään pesen siihen tarkoitetuilla matala pH-tuotteilla eli en saippualla. Mulla on nuoruudesta asti ollut outoja hajuongelmia, joita gynen kanssa on yritetty selvittää. Maitohappotpaikallistuotteet apteekista on auttaneet, mutta ei aina.
Nyt olen kipeenä ollessa käynyt suihkussa viimeksi keskiviikkona. Alapää ei olekaan nyt tuoksuillut, vaan muuttunut jopa paremmaksi.
Että alanko nyt sitten olemaan pesemättä alapäätä. Ihme touhua tää.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tapana kesäisin leyhytellä kunnolla jalkoväli kerran viikossa äitini vintillä. Sitten otan sitruunavettä lasillisen joka heleyttää ihoa.

Vierailija
42/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ap vastannut siihen, että et kai vaan pese sisältä.

Kyl mä taidan pestä. Eikö jalkoja saa yhtään avata? Miten ihmeessä mä alan pestä? tunnen itteni nyt niin tyhmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä taidan pestä. Eikö jalkoja saa yhtään avata? Miten ihmeessä mä alan pestä? tunnen itteni nyt niin tyhmäksi.

Luulen, että kysyjä tarkoitti ihan emättimen sisältä, sieltä ei tosiaan tarvi pestä, se on haitallistakin. Häpyhuulet on ihan ok pestä raottamalla ulompia häpyhuulia sormilla. Mitään pesuaineita tosiaan ei tarvi, mutta jos haluaa käyttää, niin niiden olisi hyvä olla pH-arvoltaan lievästi happamia. Esim Lactoline- pesuaine käy.

Vierailija
44/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kysyjä tarkoitti ihan emättimen sisältä, sieltä ei tosiaan tarvi pestä, se on haitallistakin. Häpyhuulet on ihan ok pestä raottamalla ulompia häpyhuulia sormilla. Mitään pesuaineita tosiaan ei tarvi, mutta jos haluaa käyttää, niin niiden olisi hyvä olla pH-arvoltaan lievästi happamia. Esim Lactoline- pesuaine käy.

Jep, siis emättimen sisältä tietenkin tarkoitin. Ja niin ei tosiaan missään tapauksessa pidä tehdä. Jos haju on ollut aisoissa nyt ilman mitään pesuja, niin mikä estää jättämättä sen pesuaineen pois? Nimenomaan liika peseminen on tässä luultavasti se ongelma. Ja jos on aivan pakottava tarve käyttää jotain aineita, niin lactacydiä sitten, on tarpeeksi hapanta.

Vierailija
46/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin, joka kirjoittaa lähetteen kokeisiin.

Vierailija
47/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi se, kun lakkasin laittamasta silakoita emättimeen päivittäin. Vaihdan ne nykyisin vain kahden päivän välein ja hajuongelmat ovat parantuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme