Saako ystävyyssuhteen lopettaa?
Noin vaan? Tai sanoa, ettei enää halua ja jaksa pitää yhteyttä ja kadota sitten tuon elämästä?
Onko tylyä?
Kommentit (12)
Olen alkanut vihaamaan tuota ihmistä. -ap
Saa. Voi sanoa, että kiitos, mutta ei kiitos.
Mun mielestä kyllä, jos mitta on täynnä, niin sitten se on, aivan kuten parisuhteenkin voi joutua päättämään koska suhde ei enää toimi jostain syystä.
Minulla on omat voimat ihan loppu. Nyt ajattelen, että tuon ihmisen tapaaminen oli koko elämän pahin virhe, meni vaan monta vuotta hukkaan. -ap
Totta kai voi sanoa, jos et enää halua ko ihmistä ystäväksesi.
Ja on, on se tylyä jos sanot niin, mutta sittenpähän se on tehty - jos et tyyppiä enää halua nähdä niin ei kai sillä ole merkitystä pahoittaako hän mielensä siitä, että ette ole enää ystäviä vai siitä tavasta millä sen sanot.
Yksi vaihtoehto on tietysti ns pitkä kaava: sinulle ei koskaan sovi nähdä ja kiemurtelet kaikista tapaamisehdotuksista ja puheluista huonoilla tekosyillä kunnes toinen ei enää kysykään eikä pidä yhteyttä.
Olen koittanut pyytää tuota ihmistä jo vuosien ajan kahville tai ihan mihin paikkaan vaan mikä sille sopii. Ei vastaa. Sen sijaan lähettää jotain runon pätkiä ja puhuu ihan muuta. Olen kyllästynyt, turhautunut, pettynyt, vihainen ja tunnen itseni hyönäytetyksi ja tyhmäksi. -ap
Mielummin sanoo ihan suoraan ja tekee toiselle selväksi ettei enää halua nähdä ja olla tekemisissä, kun se että keksii tekosyitä miksei vaikka kerkeä nähdä jne.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi sanoa, jos et enää halua ko ihmistä ystäväksesi.
Ja on, on se tylyä jos sanot niin, mutta sittenpähän se on tehty - jos et tyyppiä enää halua nähdä niin ei kai sillä ole merkitystä pahoittaako hän mielensä siitä, että ette ole enää ystäviä vai siitä tavasta millä sen sanot.
Yksi vaihtoehto on tietysti ns pitkä kaava: sinulle ei koskaan sovi nähdä ja kiemurtelet kaikista tapaamisehdotuksista ja puheluista huonoilla tekosyillä kunnes toinen ei enää kysykään eikä pidä yhteyttä.
Jälkimmäinen vaihtoehto on tylympi
Vierailija kirjoitti:
Olen koittanut pyytää tuota ihmistä jo vuosien ajan kahville tai ihan mihin paikkaan vaan mikä sille sopii. Ei vastaa. Sen sijaan lähettää jotain runon pätkiä ja puhuu ihan muuta. Olen kyllästynyt, turhautunut, pettynyt, vihainen ja tunnen itseni hyönäytetyksi ja tyhmäksi. -ap
Ei sinun tarvitse, ap. Sehän on jo feidannut sinut elämästään. Feidaa sinäkin. Lakkaat vaan ottamasta häneen yhteyttä niin se on sillä hoidettu.
On tylyä, mutta toisinaan silti ihan järkevää. Aina paukut eivät riitä kaikkeen siihen, mihin niiden haluaisi riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ärsyttävältä tyypiltä. Ymmärrän ap sinua. Paras tosiaan antaa olla. Estä tyyppi facessa, niin et joudu kovin usein muistelemaan häntä.
Mikset vaan hiivu?