Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiskymppiset miehet haluavat lapsia jossain vaiheessa

Vierailija
22.04.2018 |

Minusta on erikoista, että Badoossa moni liki viiskymppinen mies on valinnut fraasin "haluan lapsia jossain vaiheessa". Eikö he tajua ikäänsä?

Joo vielä mulla teoreettinen mahdollisuus raskautua, kun näin liki viisikymppisenä menkat on säännölliset, mutta kun miettii että lapsen aikuistuessa olisin jo lähes seitsenkymppinen, niin ei tod kiinnosta. Kuitenkin mahdun näiden herrojen hakukriteereihin.

Hei viiskymppinen ukko, se juna meni jo! Olisit tehnyt lapset vähän nuorempana.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:tä vissiin kismittää kun ei kelpaakaan miehille. Ei hätää, tuskin se lapsiasia on suurin syy siihen. Enemmän veikkaan ap:n asennetta.

Niin olen tämän jo sanonutkin, mutta näemmä kelpaisin, kun sankoin joukoin tykkäilevät. Eli kelpaamattomuus ei kismitä. Se kismittää, että nuo miehet haluavat lapsia. Olisi iso issue suhteessa, kun itse en enää enempää lapsia halua. Jokohan tämä tuli selväksi? :-)

Ap

Aika moni ihminen jos nyt ihan ei ole seniori-iässä haluaa parisuhteen ja perheen. Etsit siis liian nuoria miehiä. Omakin mieheni toivoo vielä lasta ja on 47.

Vierailija
22/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:tä vissiin kismittää kun ei kelpaakaan miehille. Ei hätää, tuskin se lapsiasia on suurin syy siihen. Enemmän veikkaan ap:n asennetta.

Niin olen tämän jo sanonutkin, mutta näemmä kelpaisin, kun sankoin joukoin tykkäilevät. Eli kelpaamattomuus ei kismitä. Se kismittää, että nuo miehet haluavat lapsia. Olisi iso issue suhteessa, kun itse en enää enempää lapsia halua. Jokohan tämä tuli selväksi? :-)

Ap

Aika moni ihminen jos nyt ihan ei ole seniori-iässä haluaa parisuhteen ja perheen. Etsit siis liian nuoria miehiä. Omakin mieheni toivoo vielä lasta ja on 47.

Kuinka vanha itse olet ja jaatko miehesi kanssa tämän toiveen, eli yritättekö vielä lasta miehen iloksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi