Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksitään omia pirkka-niksejä!

Vierailija
21.04.2018 |

Onko elokuvissa karkkien syönti mielestäsi turhan äänekästä? Laita ohuisiin sukkahousuisin kovia karkkeja, voit imeskellä sukkahousujen läpi ja meluhaitta on minimaalinen!

Kommentit (358)

Vierailija
61/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsin tiskatessa astiat ovat liukkaita ja helposti luiskahtavat käsistä.

Leikkaa sukkahousunvarresta palasia ja pujota pienemmät astiat niihin.

Suuremmat ja hankalasti pujotettavat voi laittaa kokonaisiin sukkahousuihin.

Vaivaa säästääkseen voi pesun jälkeen sukkahousut ja niiden palaset jättää astioihin, ohuet sukkahousut eivät haittaa syömistä tai makunautintoa.

Suojukset ovat sitten jo valmiina seuraavassa tiskauksessa.

Vierailija
62/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nenästä vuotaa verta, työnnä kissahäntä nenään, silloin verenvuoto ei enää harmita.

Mitä jos verta tulee ohimostasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita biojätepussi lautasen päälle ja siiheb ruoka. Syönnin jälkeen vain bussi roskiin eikä tarvitse tiskata.

Vierailija
64/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nenästä vuotaa verta, työnnä kissahäntä nenään, silloin verenvuoto ei enää harmita.

Mitä jos verta tulee ohimostasi?

Kissanhäntä napakasti ohimoa vasten tietty.

Vierailija
65/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousuista saa kätevän kantoliinan vauvalle. Pujota vauva toiseen sääriosaan ja solmi sukkahousut vartalosi ympäri.

Vierailija
66/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutpullon korkit saat kätevästi auki tarkoitukseen kehitetyllä avaajalla. Muista vetää sukkahousut päähäsi.

Vierailija
67/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäiset sukkahousut kannattaa ottaa talteen. Voit solmia niistä pitkän köyden, jota pitkin voit paeta tornista, jossa olet vankina. 

Vierailija
68/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäiset sukkahousut kannattaa ottaa talteen. Voit solmia niistä pitkän köyden, jota pitkin voit paeta tornista, jossa olet vankina. 

:D Oletko sinä minun prinssini siellä sitten ottamassa minut vastaan?

Vierailija
69/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka-lihapullista voi askarrella kätevät geishakuulat.

Vierailija
70/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito Prinsessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällainen varhaiskeski-ikäinen täti-ihminen, joten minusta ei oikein prinssiä saa. Voin kyllä tulla sinua vastaan ja tuoda sinulle ruokaa ja lämmintä vaatetta.

Yleensähän tornista paetaan omaa palmikkoa pitkin, mutta harvalla on nykyään niin pitkät hiukset. Joten tuli mieleen tämmöinen näppärä sukkisvinkki!

- 71

Vierailija
71/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko dildostasi patterit loppu? Ja pinpassa kutkuttaa kovasti etkä kerkeä kauppaan? Sähköhammasharja pelastaa hetkesi itsesi kanssa. Oral B Control onkin nykyään Anal B Control!

Vierailija
72/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito Prinsessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällainen varhaiskeski-ikäinen täti-ihminen, joten minusta ei oikein prinssiä saa. Voin kyllä tulla sinua vastaan ja tuoda sinulle ruokaa ja lämmintä vaatetta.

Yleensähän tornista paetaan omaa palmikkoa pitkin, mutta harvalla on nykyään niin pitkät hiukset. Joten tuli mieleen tämmöinen näppärä sukkisvinkki!

- 71

Jaa, no tule vaan kyllä mulle täti-ihmisetkin kelpaa. Nykyään saa niin vähän lättyäkin.

Vierailija
73/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falskaako v**usi? No ei hätä ole tämän näköinen, vuoraa se hesarilla kauttaaltaan ja vuodot on stop.

Vierailija
74/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan  aina -30%-50% ruokaa kaupasta ja kotona otan ne tarrat pois etteivät yliherkät perheenjäsenet saa turhaa hepulia. Ja sukkahousut päässä tietenkin koko ajan.

Vierailija
75/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy kaupassa, älä osta mitään, älä syö mitään, älä tee mitään äläkä käytä sähkölaitteita tai sytytä valoja. Näin säästät rahaa. 

Vierailija
76/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta sukkahousuja, koska niihin menee rahaa. 

Vierailija
77/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saanut kesätöitä?

Tee palstalle aloitus pirkka-nikseistä ja lähetä parhaat lehteen palkkion toivossa.

Vierailija
78/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole sukkahousuja? Osta kaupasta sukkahousut (Pirkka) ja laita ne jalkaasi. Nyt sinulla on sukkahousut.

Vierailija
79/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitset kesällä hameen kanssa legginsit, mutta ne ovatkin rikki, voit leikata sukkahousuista jalkaosat pois

Vierailija
80/358 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö uudessa asunnossa ole ikkunalautoja kukkaruukuille? Ei hätää, sukkahousuista saat kätevät amppelit sitomalla niitä kukkaruukun ympärille ja kiinnittämällä kattoon tai vaikka verholistaan. Tässä voi käyttää luovuutta ja sitoa vaikkapa eri värisiä sukkahousuja toisiinsa, ja persoonallinen sisustuselementti on valmis.