Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pölykapselien pesu tiskikoneessa

Vierailija
21.04.2018 |

Mieheni älynväläys oli renkaanvaihdon yhteydessä pestä kuraiset, pölyiset ja pinttyneessä tieliassa olevat auton pölykapselit tiskikoneessa.

Ihmettelin miksi nuo edes tarvitsee puhdistaa viimeisen päälle puhtaaksi? Mielestäni maalaisjärjellä turhaa työtä ja jos pakko pestä niin enimmät liat ulkona vesiletkulla pois.

Mutta että tiskikoneeseen! Tästä tuli riita ja mieheni mielestä edelleen hyvä idea

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kait pesen renkaatkin vanteineen käyttäen lisäksi huuhteluainetta niin kiiltää vanteet nätimmin.

Vierailija
22/32 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei prstä muuta kuin astioita astianpesukoheessa, eikä uuniin laiteta hokkareita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan tilaat uuden tiskikoneen ja maksatat sen miehellä. Teet sen joka kerta, kun mies saa saman älynväläyksen. Tiskikonetta odotellessa mies tiskaa astiat sitten käsin tai maksaa tiskauksen ostopalveluna.

Tuskin tulee onnistumaan. Tämä on taas parisuhteettoman ihmisen kirjoitus tai typerää kuvittelua siitä, että ainoastaan naisella on jotain sanomista parisuhteen säännöistä. Sinänsä auton osien peseminen astianpesukoneessa on melko vähä-älyistä.

Vierailija
24/32 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen vessanpytyn kannet astianpesukoneessa viikottain.

Vierailija
25/32 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukone on kyllä monikäyttöinen laite. Minäkin olen pessyt jo vuosia kuukautissiteeni astianpesukoneessa. Myös aikoinaan lapsen kakkavaipat tuli pestyä siinä myös. 

Vierailija
26/32 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasarit, sylinterin kannet ja männät kiertokankineen olen pessyt astianpesukoneessa. Hyvät tulee.

Vierailija
27/32 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen vessanpytyn kannet astianpesukoneessa viikottain.

Sama vika. Lisäksi kerran vuodessa pesen koko vessanpöntön astianpesukoneessa. Astianpesukoneen pesen muuten parin vuoden välein mattopesulan isoimmassa rumpokoneessa. Pysyy siistinä.

Vierailija
28/32 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä käytössä oleva rasva on rasvahappojen glyseridejä. Autoihin liittyvät rasvat ovat pitkäketjuisia hiili-vetyjä. Tiskikonetta ja -aineita ei ole suuniteltu noihin hiilivetyrasvoihin joten niistä voi jäädä jäämiä koneen sisälle putkistoon. Samoin muoviosia ei ole suunniteltu hiilivedyille.

Vierailija
29/32 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö pölärit astianpesukoneen lämmön?

Kaverilla on autotallissa tiskikone, pesee siinä moottorin osia yms. kun korjailee laitteita.

Vierailija
30/32 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan tilaat uuden tiskikoneen ja maksatat sen miehellä. Teet sen joka kerta, kun mies saa saman älynväläyksen. Tiskikonetta odotellessa mies tiskaa astiat sitten käsin tai maksaa tiskauksen ostopalveluna.

Tuskin tulee onnistumaan. Tämä on taas parisuhteettoman ihmisen kirjoitus tai typerää kuvittelua siitä, että ainoastaan naisella on jotain sanomista parisuhteen säännöistä. Sinänsä auton osien peseminen astianpesukoneessa on melko vähä-älyistä.

Vähä-älyistä on pilata monen sadan euron arvoinen, päivittäin käytettävä kodinkone typerän päähänpiston vuoksi. En pidä tiskaamisesta, joten jos oma mies tekisi tuollaista, niin kyllä hän saisi sitten tiskata. Autossa käytetyt rasvat eivät lähde tavallisilla tiskikoneen puhdistusaineilla enkä halua, että myös astiat pilataan sillä mönjällä.

Vierailija
31/32 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasarit, sylinterin kannet ja männät kiertokankineen olen pessyt astianpesukoneessa. Hyvät tulee.

Samoin ja männänpalautusjouset pesen astianpesukoneessa myös 

Vierailija
32/32 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä mikrotan hikiset lenkkarien pohjalliset. Mikrobit saa kyytiä ja haisut haihtuu.