Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittelin aina päätyväni yhteen älykkään, korkeasti koulutetun naisen kanssa.

M31, DI
21.04.2018 |

Mutta nyt olen kihloissa sairaanhoitajan kanssa. Niin se elämä meitä heittelee. :)

Onko muilla kokemusta suhteista, joissa toinen osapuoli on toista selkeästi fiksumpi ja koulutetumpi?

M31, DI

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Niin on vain sinulla. Otan osaa.

Vierailija
2/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen että dipainssinä sait edes jonkun naisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat ovat demareita. Ottaisin hoitajan alta aikayksikön

Vierailija
4/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ensin kihlatultasi miltä tuntuu olla tollon kanssa vaikka on fiksu ja koulutettu.

Vierailija
5/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös kokoomuslaisia hoitsuja

Vierailija
6/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa omituiselta. Varmaan tekee kotikäyntejä?

Vierailija
7/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se hoitsukin olla kuvitelmiesi tuote. Huono provo.

Vierailija
8/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin naimisiin duunarin kanssa mut sitten opiskelin ja väittelin tohtoriksi. Tuossa se duunarimies vielä menee sivussa. 

Vierailija
9/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin naimisiin duunarin kanssa mut sitten opiskelin ja väittelin tohtoriksi. Tuossa se duunarimies vielä menee sivussa. 

Otan osaa. Tarvitsisit kyllä kunnollisen miehen.

Vierailija
10/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31, DI kirjoitti:

Mutta nyt olen kihloissa sairaanhoitajan kanssa. Niin se elämä meitä heittelee. :)

Onko muilla kokemusta suhteista, joissa toinen osapuoli on toista selkeästi fiksumpi ja koulutetumpi?

M31, DI

Minä en kuvitellut mitään. Valmistuin yliopistosta maisteriksi. Perustin firman, tein töitä ja palkkasin työntekijöitä.

Halusin kokeilla muuta, joten opiskelin sairaanhoitajaksi. Olen tehnyt töitä gerontologisessa, kirurgisessa ja mielenterveyden hoitotyössä. Silmiä avaavaa.

Nyt opiskelen lääkäriksi.

Vierailija
11/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: nyt on lauantai-ilta, mitä jos tekisit siitä romanttisen ja mukavan illan hoitsullesi sen sijaan, että vietät iltaa täällä meidän mammojen kanssa.

Vierailija
12/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31, DI kirjoitti:

M31, DI

Minä en kuvitellut mitään. Valmistuin yliopistosta maisteriksi. Perustin firman, tein töitä ja palkkasin työntekijöitä.

Halusin kokeilla muuta, joten opiskelin sairaanhoitajaksi. Olen tehnyt töitä gerontologisessa, kirurgisessa ja mielenterveyden hoitotyössä. Silmiä avaavaa.

Nyt opiskelen lääkäriksi.

Tuo parisuhde status unohtui viestistäni. Yliopistoaikoinani perustin perheen upseerin kanssa. Erosimme seitsemän vuoden jälkeen minun halustani.

Vierailija
13/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 15 vuotta suhteen päättymisen jälkeen exän, DI projektipäällikkö oli silloin kolmikyppisenä, nyt hänellä oli kaksi avioeroa takana, hän oli alkoholisoitunut, asui päihdekuntoutujien asuntolassa asunnottomuuden jälkeen, takana ehdonalainen tuomio pahoinpitelyistä ja päällä 50 000 eron ulosottovelat. Ai niin, minun jälkeeni meni naimisiin ekonomin kanssa mut elämä jotenki kuulemma heitteli..

Vierailija
14/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä on? Ei oo näkyny.

Vierailija
15/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisättäköön vielä, että duunarimieheni on mamu. Kova se on silti töitä tekemään ei siinä mitää sellasta vikaa oo. Mutta kaipaisi kyllä joskus älykästä seuraa.

Vierailija
16/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisättäköön vielä, että duunarimieheni on mamu. Kova se on silti töitä tekemään ei siinä mitää sellasta vikaa oo. Mutta kaipaisi kyllä joskus älykästä seuraa.

siis kaipaisin. Tosin mies on ihan älykäs. Mutta ei suomen kiellä ainakaan kovin erityisiä keskusteluja meidän välillä käydä. Vaikka tarviikokaan sitä sitten kuitenkaan enää 15 vuoden yhdessäolon jälkeen?

Vierailija
17/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap napannut jotain fiksua teekkarityttöä aikoinaan? Niin minun mieheni teki.

Vierailija
18/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ap napannut jotain fiksua teekkarityttöä aikoinaan? Niin minun mieheni teki.

Teekkarityttönä huomasit varmaan pienen epäsuhdan

Vierailija
19/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa omituiselta. Varmaan tekee kotikäyntejä?

Niillä on oma yritys, joka tulee hyötymään tuntuvasti uudesta sote-laista.

Vierailija
20/24 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu on todennäköisesti ihmisenä paljon mukavampi kuin korkeakoulutettu nainen, joten ei sulla välttämättä huonosti mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme