Mies menee tapaamaan 24 v naista, johon tutustui netissä- koko perheen yhteinen retki sitten peruuntui..
Olemme 37 v aviopari. Oli tarkoitus mennä 3v ja 5v lasten kanssa tänään retkellä yhdessä. Mies kertoikin tänään yhtäkkiä, että on tavannut netissä jonkun naisen ja aikoo nyt tänään mennä häntä tapaamaan, joten yhteinen reissu sitten jäi. Lapset itkevät, koska jouduin kertomaan heille tämän pettymysten uutisen ja kaiken lisäksi jouduin valehtelemaan vielä miehen menosta.
Olen todella katkera ja suututtaa. Eniten tympii se, että nainen on nuori, kaunis ja hoikka. Kaikkea sitä, mitä mies toivoisi. Mies on jauhanut tuota ihannenaistyypistä jo pitkään. Pelkään, että mies ja tuo nainen rikkovat perheemme. Olen myös varma siitä, että mies on ihastunut tuohon naikkoseen. Nytkin viestittrlee sille kokoajan.
Kommentit (76)
Ap voi olla provo mutta todistinpa eilen tutun perheellisen 40+ ikäisen miehen lenkillä nuoren naisen kanssa (tiedän hänen pettäneen vaimoaan aiemmin luotettavasta lähteestä). Vaimo on taatusti autuaan tietämätön asiasta. Oksettava tyyppi. Mutta tällaiset krooniset pettäjät ovat sairaita.
Ihan perusmeininkiä hei. Nyt menet ja anelet ettei hän jätä teitä.
Kukaan mies ei ota 35 v tai sitä vanhempaa naista. Minäkin jätin vaimon ja viisi lasta. Nyt olen uusissa naimisissa 40- vuotiaana 23 v naisen kanssa ja asumme onneksi useamman sadan kilometrin päässä ex- vaimosta.
Minulle miehet ovat ainakin sanoneet, että 18-25 v nainen on paras ja että sellaiset yli 30 v ei enää niin sytytä.
Miesten parhaimmistolla on varaa päivitttää naista kun hän menee yli-ikäiseksi tai muuten epäviehättäväksi. Ei siinä mitään sen kummempaa. Lasten teko nyt ainakin laskee naisen markkina-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle miehet ovat ainakin sanoneet, että 18-25 v nainen on paras ja että sellaiset yli 30 v ei enää niin sytytä.
Juu samoin olen kuullut noin ihan sama minkä ikäiseltä mieheltä kysytään.
No sano ettei voi mennä kun joutuu lähtemään sinne retkelle lasten kanssa yksikseen, sillä aikaa kun sinä panet jotain nuorta seksinnälkäsitä kollia sängyssänne
Joakinen terve heteromies tekisi samalla tavalla tuollaisen mahdollisuuden tullen. Joten älä syytä miestäsi tai syyllistä. Anna hänen mennä nauttimaan nuorikostaan ja sitten kun palaa niin kysy miten meni ja keitä kahvit vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei ota 35 v tai sitä vanhempaa naista. Minäkin jätin vaimon ja viisi lasta. Nyt olen uusissa naimisissa 40- vuotiaana 23 v naisen kanssa ja asumme onneksi useamman sadan kilometrin päässä ex- vaimosta.
Enemmän kiinnostaisi ne lapset, asuvatko sun vai eksäsi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Suutuin miehelle ja mies suuttui mulle, kun yritin sanoa, ettei lähtisi. Mies sanoi suutuspäissään, että tuo nuori nainen on minua kauniimpi eikä kukaan mies halua näin vanhaa naista, jolla on lapsia :( eli rivien välistä voi lukea, että mies tahtoo tahallaan erota.
AP.
Ok. Kirjoittajana on näppyläinen palstamies, jolla on 40-50 kiloa ylipainoa.
Ollako vai eikö olla? Totta siis.
Vierailija kirjoitti:
Ap voi olla provo mutta todistinpa eilen tutun perheellisen 40+ ikäisen miehen lenkillä nuoren naisen kanssa (tiedän hänen pettäneen vaimoaan aiemmin luotettavasta lähteestä). Vaimo on taatusti autuaan tietämätön asiasta. Oksettava tyyppi. Mutta tällaiset krooniset pettäjät ovat sairaita.
Onko sairasta käydä lenkillä?? :O Eikö naimisiinmentyään saisi enää edes lenkillä käydä kuin yksinään, jos sattuu niin että vaikkapa sellainen vaimo joka ei sun kanssa halua puhua tai tehdä mitään ja oot tosi yksinäinen ja nautit sentään juttuseurasta ja ulkoiluseurasta..mitä ihmeen pahaaa siinä on??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutuin miehelle ja mies suuttui mulle, kun yritin sanoa, ettei lähtisi. Mies sanoi suutuspäissään, että tuo nuori nainen on minua kauniimpi eikä kukaan mies halua näin vanhaa naista, jolla on lapsia :( eli rivien välistä voi lukea, että mies tahtoo tahallaan erota.
AP.Ok. Kirjoittajana on näppyläinen palstamies, jolla on 40-50 kiloa ylipainoa.
On vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.Ok. Kirjoittajana on näppyläinen palstamies, jolla on 40-50 kiloa ylipainoa.
On vai?
On. Kutsutaan nimellä peruspalstamies.
Paino tosin saattoi olla alakanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se olet oikein isä- ja aviomiesainesta. Lastenhylkääjä ja petturi. Lapset ei tule edes vanhainkotiin katsomaan. Tuollaiseen ei koske pitkällä kepilläkään kukaan muu kuin joku kokematon 23v. joka vanhetessaan viisastuu ja jättää sinut kuin koira paskansa. Ihan niinkuin sinä jätit vaimosi ja lapsesi.
ahdistaa kun vaimo on jo niin vanha 34v. jo. pitäisi alkaa jo katsella uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se olet oikein isä- ja aviomiesainesta. Lastenhylkääjä ja petturi. Lapset ei tule edes vanhainkotiin katsomaan. Tuollaiseen ei koske pitkällä kepilläkään kukaan muu kuin joku kokematon 23v. joka vanhetessaan viisastuu ja jättää sinut kuin koira paskansa. Ihan niinkuin sinä jätit vaimosi ja lapsesi.
Voi voi :) meillä on syvä rakkaussuhde, mitä ei ole ikinä exän kanssa ollut. Exä elää lasten kanssa eikä ole enää vanhana naisena + ison lapsilauman kanssa löytänyt miestä eikä tule löytämään. Laitoin exälle uuden naisen upeasta timmanttisormuksesta kuvan :) ilisitpa nähnyt exän kateellisen ilmeen..
Olisin itse jo eronnut koko miehestä,enkä ruikuttanut perään, ettei lähtisi.