Mihin tarvitset miestä tai naista?
Kommentit (15)
Kyllähän se mies on kätevä olla. Hieroo, hellii ja nai. Lasten saaminen yksin olis ollut vaikeampaa. Mukava ja huumorintajuinen hän on myös ja meillä on hauskaa yhdessä.
Palomiehet sammuttaa tulet, poliisit ottaa varkaat kiinni, rakennusmiehet rakentaa ja korjaa talot, automekaanikot korjaa ja huoltaa autot, kuljetusalan miehet kuljettaa ihmiset ja tavarat.
Oi, tarvitsen miestä. Mies on minulle tuntematon saarreke, Jotain jotain haluan ja tarvitsen. Kertoo miten Toimin.
Mies saa minussa naiseuden esiiin. Salaisuus on se, että naisena tunnen sammumstonta halua mieheen.
Me naiset ollaan enemmän intohimoisia kuin miehet, ollaan myös herkempiä, kiltimpiä ja epäitsekkäämpiä. Se on biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
En voi tehdä lasta yksin.
Eikös synnyttäminen tehdä yksin.
Vuosia olin huonossa suhteessa ja todella mietin mihin miestä tarvitaan.
Nyt uudessa suhteessa jossa läheisyys, huumori ja asioiden jakaminen jo kolmatta vuotta. Olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi tehdä lasta yksin.
Eikös synnyttäminen tehdä yksin.
Vaikeaa näin miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia olin huonossa suhteessa ja todella mietin mihin miestä tarvitaan.
Nyt uudessa suhteessa jossa läheisyys, huumori ja asioiden jakaminen jo kolmatta vuotta. Olen onnellinen.
Ihana kuulla tämä, siis että olet löytänyt onnen.
Olen tarvinnut äitiäni ja isääni siihen, että olen syntynyt tähän maailmaan. Olen tarvinnut miestä siihen, että aloin odottaa omaa lastani. Olen tarvinnut muutamaa miestä toimimaan pastorina ja Raamatunopettajana. Tarvitsen Jeesusta kaikkeen, erityisesti siihen, että olen saanut syntini anteeksi ja pääsen taivaaseen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Parisuhteessa ei ole kyse tarvitsemisesta, vaan haluamisesta. Minä voisin elää ilman miestäni, mutta en haluaisi.
En todellakaan riitä itselleni. Veikkaan ettei kukaan pärjää ilman muita.
Miestä tarvitsen mm seksiin, kantamaan kauppakasseja, avaamaan tiukat purkit ja kuohuviinipullot, vaihtamaan palohälyttimen paristot jne.
Läheisyyteen ja asioiden jakamiseen.
☭ 7217 ☭