Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka noissa AVICII biiseissä laulaa? Se aviisihan oli tuottaja ja syntsan soittelija.

Vierailija
21.04.2018 |

Ei tainnut säveltääkään itse?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tiedä?

Vierailija
2/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, enkä oikein tajua näitä Alan Walkereita sun muita, kun laulaja onkin sitten joku ihan muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt tietoa edes wikisivulta. En ihan ymmärrä että oliko hän tuottaja, säveltäjä, sanoittaja vai pelkkä dj eli levyn heiluttaja ja "esiintyjä".

Vierailija
4/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten osaa itse ottaa selvää ja katsoa? Siellä ne jokaisen kappaleen tiedoissa lukevat.

Vierailija
5/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osaa itse ottaa selvää ja katsoa? Siellä ne jokaisen kappaleen tiedoissa lukevat.

Tuskinpa kun et sinäkään osaa kertoa niitä? Miksei niitä ole mainittu wikissä tai hänen tubekanavallaan joka biisin kohdalla? Piilotettu suorastaan.

Kuka ne on säveltänyt? Sanoittanut? Esittää?

Onko hän vain tuottaja?

Vierailija
6/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin esim. tuo Wake me up when it is over - siinähän laulaja on tärkein, pääosassa. Minua kiinnostaa tietää kuka hän on eikä joku "tuottaja"

Vierailija
7/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kun et sinäkään osaa kertoa niitä? Miksei niitä ole mainittu wikissä tai hänen tubekanavallaan joka biisin kohdalla? Piilotettu suorastaan.

Kuka ne on säveltänyt? Sanoittanut? Esittää?

Onko hän vain tuottaja?

No miksi hänen pitäisi luetella ne sinulle  - hänhän kehotti sinua katsomaan itse! Voi hyvänen aika... 

Vierailija
8/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google selvitti että esim. vokaalit Hey brotheriin tarjosi laulaja Dan Tyminski.

Nuo DJ miksaajien kuviot ovat melko kiemuraisia. Esim. Daruden suht ainoan hitin teki hitiksi konemusatietäjä Jaakko Salovaara joka vastasi musasta myös Bomfunk MC.sin taustoilla.

Vierailija
9/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin esim. tuo Wake me up when it is over - siinähän laulaja on tärkein, pääosassa. Minua kiinnostaa tietää kuka hän on eikä joku "tuottaja"

Uhrasin 5 sekuntia elämästäni googlettaakseni sinulle tämän tarvitsemasi tiedon:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Wake_Me_Up!

Vierailija
10/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulaja on nimeltään Aloe Blacc.

Vierailija
11/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutko sinä sitä ulinaa lauluksi? Esittäjähän on Jukka Emil Vanaja.

Vierailija
12/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kappaleessa on sämplätty Etta Jamesia:

Mutta kun kerran se on niin helppoa niin olisihan av-mamma nyt itsekin tehnyt ihan vastaavan hittibiisin..;)

Samaa keskustelua on varmasti käyty myös Fatboy Slimin kohdalla aikanaan, hänellä myös hitit sämplättyjä. Nekin olisi tietysti ihan kuka tahansa av-mamma itsekin kyhäillä kotona:)

Vierailija
13/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darude twiittas ”I’m sadded and speechless. My deepest condolences to his loved ones. Rest in Peace@Avicii.

Vierailija
14/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
15/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaja on nimeltään Aloe Blacc.

Kiitos! Hänen pitäisi olla tunnetumpi.

Vierailija
16/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kappaleessa on sämplätty Etta Jamesia:

Mutta kun kerran se on niin helppoa niin olisihan av-mamma nyt itsekin tehnyt ihan vastaavan hittibiisin..;)

Samaa keskustelua on varmasti käyty myös Fatboy Slimin kohdalla aikanaan, hänellä myös hitit sämplättyjä. Nekin olisi tietysti ihan kuka tahansa av-mamma itsekin kyhäillä kotona:)

Tai ylälaudan Jonnet

On se kumma, että kuolleetkaan ei saa levätä rauhassa edes paria päivää...heti haukutaan. Sairasta touhua.

Vierailija
17/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatboy Slim onkin tunnettu säveltäjä. Mutta mulle ei ole vieläkään ihan varmaa, onko tämä aviisi säveltäjä vai pelkkä tuottaja?

Vierailija
18/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musateollisuus on musateollisuutta. En tiedä miten taitava miksaaja, säveltäjä, tuottaja jne herra Avicii on ollut. Luultavasti taustalla on häärinyt kaikkien näiden alojen tiukkoja ammattilaisia eli 40 -60v. ukkoja jotka eivät naamansa ja ikänsä puolesta sovi nuorison idoleiksi, mutta osaavat musiikkihommat vaikka unissaan.

Avicii on luultavasti ehkä tarjonnut raakamatskun josta ammattilaiset ovat hioneet valmiin tuotteen, tai ollut joskus pelkkä keulakuva joka ei itse ole osallistunut biisintekoon.

Vierailija
19/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musateollisuus on musateollisuutta. En tiedä miten taitava miksaaja, säveltäjä, tuottaja jne herra Avicii on ollut. Luultavasti taustalla on häärinyt kaikkien näiden alojen tiukkoja ammattilaisia eli 40 -60v. ukkoja jotka eivät naamansa ja ikänsä puolesta sovi nuorison idoleiksi, mutta osaavat musiikkihommat vaikka unissaan.

Avicii on luultavasti ehkä tarjonnut raakamatskun josta ammattilaiset ovat hioneet valmiin tuotteen, tai ollut joskus pelkkä keulakuva joka ei itse ole osallistunut biisintekoon.

Mutta näin on ollut ennenkin. Esim. monien Beach Boysien hittialbumien hienon soiton takana olivat Wreckin Crew nimellä tunnettu studiomuusikoiden ryhmä, eivätkä suinkaan pojat itse.

Googlatkaapa the Wreckin Crew.

Vierailija
20/50 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fatboy Slim onkin tunnettu säveltäjä. Mutta mulle ei ole vieläkään ihan varmaa, onko tämä aviisi säveltäjä vai pelkkä tuottaja?

Wikipedian mukaan on dj, tuottaja ja muusikko, ei mainita säveltäjänä. Ja tosiaan ei ole säveltänyt vaikkapa Praise you -hitin kappaletta vaan se on laina.

Jälkimmäisestä lauseesta päätellen wikipedian lukeminen on sinulle hyvin vaikeaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme