Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten herkkä ja kiltti nainen päätyy yhteen ihanan miehen kanssa?

Vierailija
21.04.2018 |

Ongelmana on, että hyväksikäyttäjät, pelimiehet ja eliakset ovat kiinnostuneita, mutta ihanat miehet eivät ole :/

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan kelpuuttaisi k.ilttimiestä.

Vierailija
2/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan kelpuuttaisi k.ilttimiestä.

En tietenkään! Kelpuutan vain ihanan miehen <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit ihmiset ovat nysvöjä jotka ei aloitetta tee. Taas ne kiltit joilla on sitä itsetuntoa ja tekee aloitteen, heidät heitetään samaan sumppuun pelimiesten kanssa.

Vierailija
4/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotikurimies ja voisin piiskata sinut aina kun teet jotain mikä ei ole kilttiä tai herkkää.

Vierailija
5/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä on kaikki vastuu naisella.

Monesti tuntuu että naisilla ei ole mitään ihmistuntemusta kun päätyvät yhteen vain huonojen miesten kanssa, vai meneekö se peräti niin että nainen itse ei viehäty niistä kiltemmistä miehistä vaan valitsee tietoisesti tai tiedostomattomasti vähän noita itsevarmempia kovempia menevämpiä miehiä.

Monesti ne ihanat miehet ei uskalla lähestyä joten jos näet jonkun ihanan miehen niin lähesty sinä häntä.

Itse ainakin kuvittelen mielessäni että turha lähestyä kun nainen ei kuitenkaan kelpuuta.

Vierailija
6/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin rohkaistumaan ja osoittamaan itse sille ihanalle miehelle että hei, tässä olis. :) Hän oli ja on sellaine ettei halua piirittää naisia siltä varalta että kokisivat sen ahdistavaksi, on kuunnellut niin paljon naispuolisia kavereitaan. Minua hän lähestyi sivusuunnassa kierrellen ja taisi odottaa että hoksaan itse. Tsemppiä!

Niin ja niitä ääliöitä juokse karkuun.

Vierailija
7/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähesty ite

Vierailija
8/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä on kaikki vastuu naisella.

Monesti tuntuu että naisilla ei ole mitään ihmistuntemusta kun päätyvät yhteen vain huonojen miesten kanssa, vai meneekö se peräti niin että nainen itse ei viehäty niistä kiltemmistä miehistä vaan valitsee tietoisesti tai tiedostomattomasti vähän noita itsevarmempia kovempia menevämpiä miehiä.

Monesti ne ihanat miehet ei uskalla lähestyä joten jos näet jonkun ihanan miehen niin lähesty sinä häntä.

Itse ainakin kuvittelen mielessäni että turha lähestyä kun nainen ei kuitenkaan kelpuuta.

Ohoh, loppu viestissäsi oli samoilla linjoilla minun kanssani, mutta viestin alusta jää katkera kuva. Olen siis se joka itse teki aloitteen miehen suhteen, mutta hänellä ei ollut mitään tuollaisia ihme kuvitelmia joissa "naiset sitä ja tätä". Juoksisin sinuakin karkuun, ei pahalla.

t. 12

Vierailija
9/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
10/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja herkkä taitaa tässäkin tapauksessa tarkoittaa samaa kuin miehistäkin oletetaan tarkoittavan: kitisevää diivaa. (Oletan osan vastauksista olevan ap:n)

Kysymys näin ollen kuuluu: Miksi ihana mies haluaisi sellaisen, kun voisi valita tasapainoisen normaalin naisen, jonka kanssa kommunikointi pelaa eikä tarvitse pelätä mistä (sinänsä normaalista asiasta) nainen saattaa flipata?

Välttäkääpä, miehet, tekin näitä "kilttejä"!

Vierailija
11/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti ja herkkä taitaa tässäkin tapauksessa tarkoittaa samaa kuin miehistäkin oletetaan tarkoittavan: kitisevää diivaa. (Oletan osan vastauksista olevan ap:n)

Kysymys näin ollen kuuluu: Miksi ihana mies haluaisi sellaisen, kun voisi valita tasapainoisen normaalin naisen, jonka kanssa kommunikointi pelaa eikä tarvitse pelätä mistä (sinänsä normaalista asiasta) nainen saattaa flipata?

Silloin kun rakastaa toista niin ajattelee toisen parasta :) Sinä näköjään et ajattele. Silloin kun rakastaa niin haluaa toiselle hyvää, ei pahaa.

Vierailija
12/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun rakastaa toista niin ajattelee toisen parasta :) Sinä näköjään et ajattele. Silloin kun rakastaa niin haluaa toiselle hyvää, ei pahaa.

Jep. Osuin oikeaan. Mulle toisen paras on myös sitä, et hän saa tuoda ajatuksensa ja mielipiteensä esiin. Olemme tasa-arvoisia suhteessamme.

Onnea miehen etsintään!

T. Ihanan miehen kanssa tasa-arvoisessa suhteessa ollut koko aikuisiän

Vierailija
13/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kannattaa unohtaa miehet ja ottaa koiranpentu.

Vierailija
14/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan tulee enemmän ja enemmän syitä miksi tämä "kiltti ja herkkä" on ilman. Huh huh, mikä prinsessa!

Vakka kantensa valitsee, ihanaa prinssiä etsin <3

Saan vain näitä hyväksikäyttäjiä, pelimiehiä ja eliaksia kintereilleni, enkä halua heitä. Haluan samanlaisen kuin itse olen  :)

Vierailija
15/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Osuin oikeaan. Mulle toisen paras on myös sitä, et hän saa tuoda ajatuksensa ja mielipiteensä esiin. Olemme tasa-arvoisia suhteessamme.

Onnea miehen etsintään!

Miehesi on sinun kriteereilläsi ihana, ei minun kriteereilläni.

Vierailija
16/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti ja herkkä nainen. Löysin ihanan mieheni tinderistä. Valintakriteerinä minulla oli se, että miehestä ei saanut välittyä egoismi. Pidän monenlaisista miehistä, ihmisissä on erilaisia piirteitä jotka ovat viehättäviä.

No, löysin muutaman miellyttävän miehen, joiden kanssa aloin jutella. Keskityin heihin, ja kerroin suoraan mitä haen (en pelaamista, en huijaamista, en viihdettä, seksiä, vaan parisuhdetta) ja millainen olen. Jos miehessä ilmeni epämääräisyttä (salaa jotain), luotin vaistoon ja toivotin hyvää päivänjatkoa.

Menin sitten treffeille, ja kerroin muille mikä tilanne. Jatkoin treffailua, ja en jätä yhteen kertaan jolleivat ensitreffit eivät ole ihan katastrofi, vaan tapailen muutaman kerran että näen millainen ihminen se toinen oikeasti on. No,ihastuin ja hän ihastui minuun. Kilttinä hän ei tehnyt suoraa aloitetta, vaan minä olin se, joka ensimmäisenä otin kädestä ja menin kainaloon jne. Suhde eteni pikkuhiljaa hitaasti lämmeten syvemmäksi ja on nyt intohimoinen.

Mieheni on mun aarre.

Ja juuri tuo on miehessäni oleellista, että ei ehdota asiaa jonka epäilee olevan epämieluista minulle. Ehdottelee mielestänn mukavia juttuja. Itse jos haluan jotain törkeää, niin pitää olla pokkaa myös itse ehdottaa.

Vierailija
17/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti ja herkkä nainen. Löysin ihanan mieheni tinderistä. Valintakriteerinä minulla oli se, että miehestä ei saanut välittyä egoismi. Pidän monenlaisista miehistä, ihmisissä on erilaisia piirteitä jotka ovat viehättäviä.

No, löysin muutaman miellyttävän miehen, joiden kanssa aloin jutella. Keskityin heihin, ja kerroin suoraan mitä haen (en pelaamista, en huijaamista, en viihdettä, seksiä, vaan parisuhdetta) ja millainen olen. Jos miehessä ilmeni epämääräisyttä (salaa jotain), luotin vaistoon ja toivotin hyvää päivänjatkoa.

Menin sitten treffeille, ja kerroin muille mikä tilanne. Jatkoin treffailua, ja en jätä yhteen kertaan jolleivat ensitreffit eivät ole ihan katastrofi, vaan tapailen muutaman kerran että näen millainen ihminen se toinen oikeasti on. No,ihastuin ja hän ihastui minuun. Kilttinä hän ei tehnyt suoraa aloitetta, vaan minä olin se, joka ensimmäisenä otin kädestä ja menin kainaloon jne. Suhde eteni pikkuhiljaa hitaasti lämmeten syvemmäksi ja on nyt intohimoinen.

Mieheni on mun aarre.

Ja juuri tuo on miehessäni oleellista, että ei ehdota asiaa jonka epäilee olevan epämieluista minulle. Ehdottelee mielestänn mukavia juttuja. Itse jos haluan jotain törkeää, niin pitää olla pokkaa myös itse ehdottaa.

Kiitos sinulle, olit ainoa joka vastasi kysymykseeni.

Hyvää jatkoa teille :)

Vierailija
18/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea miehen etsintään!

En ole kertonut miehestäni yhtä ainutta asiaa. :D (Et ole kyllä älynlahjoilla pilattu myöskään)

Kerro ihmeessä mikä siis on kriteeri, joka tekee sinun mielestäsi ei-ihanan?

Vierailija
19/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea miehen etsintään!

En ole kertonut miehestäni yhtä ainutta asiaa. :D (Et ole kyllä älynlahjoilla pilattu myöskään)

Kerro ihmeessä mikä siis on kriteeri, joka tekee sinun mielestäsi ei-ihanan?

Huomaa ero herkän ja kiltin naisen ja itsesi välillä. Sinä aloit jo tässä vaiheessa loukkaamaan älykkyyttäni. Häpeä sinä paha ja inhottava ihminen.

Vierailija
20/39 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herkkä ja kiltti löysin noin 30-vuotiaana ihanan miehen. Sitä ennen oli monta erehdystä. Minua on hakattu ja on ollut kaikenlaista. Suurin syy on se että valitsee vääriä miehiä. Kun vihdoin päätin että minua ei enää hakata, minulle ei enää valehdella ja minulta ei enää lainata rahaa niin ongelmamiehiä ei enää ole kiinnostanut. Sitten tapasin nykyisen. Eli on se mahdollista jos itse olet oikeasti kiva ja ihana luonteeltasi. En viitsi kirjoittaa enempää kun täällä palstalla aina lynkataan. Tsemppiä kuitenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi