Miten herkkä ja kiltti nainen päätyy yhteen ihanan miehen kanssa?
Ongelmana on, että hyväksikäyttäjät, pelimiehet ja eliakset ovat kiinnostuneita, mutta ihanat miehet eivät ole :/
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ja herkkä taitaa tässäkin tapauksessa tarkoittaa samaa kuin miehistäkin oletetaan tarkoittavan: kitisevää diivaa. (Oletan osan vastauksista olevan ap:n)
Kysymys näin ollen kuuluu: Miksi ihana mies haluaisi sellaisen, kun voisi valita tasapainoisen normaalin naisen, jonka kanssa kommunikointi pelaa eikä tarvitse pelätä mistä (sinänsä normaalista asiasta) nainen saattaa flipata?
Välttäkääpä, miehet, tekin näitä "kilttejä"!
Silloin kun rakastaa toista niin ajattelee toisen parasta :) Sinä näköjään et ajattele. Silloin kun rakastaa niin haluaa toiselle hyvää, ei pahaa.
Jep. Osuin oikeaan. Mulle toisen paras on myös sitä, et hän saa tuoda ajatuksensa ja mielipiteensä esiin. Olemme tasa-arvoisia suhteessamme.
Onnea miehen etsintään!
T. Ihanan miehen kanssa tasa-arvoisessa suhteessa ollut koko aikuisiän
Miehesi on sinun kriteereilläsi ihana, ei minun kriteereilläni.
En ole kertonut miehestäni yhtä ainutta asiaa. :D (Et ole kyllä älynlahjoilla pilattu myöskään)
Kerro ihmeessä mikä siis on kriteeri, joka tekee sinun mielestäsi ei-ihanan?
Huomaa ero herkän ja kiltin naisen ja itsesi välillä. Sinä aloit jo tässä vaiheessa loukkaamaan älykkyyttäni. Häpeä sinä paha ja inhottava ihminen.
Näytät sinäkin olevan yhtä paha ja inhottava tuolla kommentillasi. Hyvän suhteen edellytys on avoin keskustelu, ei se, ettei uskalla puhua toiveistaan, kun pelkää niiden loukkavan prinsessaa. Ihmisen kiltteyttä ei ole myöskään se, että hän vaatii toisen olevan hiljaa ja puhumatta toivoistaan. Se on toisen alistamista. Eli oletkin vaativa ja egoistinen - et kiltti ap. Et alkuunkaan kiltti, jos sinulle kelpaa vain ihminen, joka alistuu sinun ennalta määräämään rooliin.
Minulla on kiltti tavallinen mies, minä taasen en ainakaan ole kiltti. Mutta tasapuolinen, kuunteleva, sovitteleva ja arvostava.
Ja niin, edellinen kommenttini oli ensimmäinen tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltti ja herkkä nainen. Löysin ihanan mieheni tinderistä. Valintakriteerinä minulla oli se, että miehestä ei saanut välittyä egoismi. Pidän monenlaisista miehistä, ihmisissä on erilaisia piirteitä jotka ovat viehättäviä.
No, löysin muutaman miellyttävän miehen, joiden kanssa aloin jutella. Keskityin heihin, ja kerroin suoraan mitä haen (en pelaamista, en huijaamista, en viihdettä, seksiä, vaan parisuhdetta) ja millainen olen. Jos miehessä ilmeni epämääräisyttä (salaa jotain), luotin vaistoon ja toivotin hyvää päivänjatkoa.
Menin sitten treffeille, ja kerroin muille mikä tilanne. Jatkoin treffailua, ja en jätä yhteen kertaan jolleivat ensitreffit eivät ole ihan katastrofi, vaan tapailen muutaman kerran että näen millainen ihminen se toinen oikeasti on. No,ihastuin ja hän ihastui minuun. Kilttinä hän ei tehnyt suoraa aloitetta, vaan minä olin se, joka ensimmäisenä otin kädestä ja menin kainaloon jne. Suhde eteni pikkuhiljaa hitaasti lämmeten syvemmäksi ja on nyt intohimoinen.
Mieheni on mun aarre.Ja juuri tuo on miehessäni oleellista, että ei ehdota asiaa jonka epäilee olevan epämieluista minulle. Ehdottelee mielestänn mukavia juttuja. Itse jos haluan jotain törkeää, niin pitää olla pokkaa myös itse ehdottaa.
Tuo viimeinen osio... Eli oleellista on, että vain sinulla on oikeus ehdottaa törkeyksiä. Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ja herkkä taitaa tässäkin tapauksessa tarkoittaa samaa kuin miehistäkin oletetaan tarkoittavan: kitisevää diivaa. (Oletan osan vastauksista olevan ap:n)
Kysymys näin ollen kuuluu: Miksi ihana mies haluaisi sellaisen, kun voisi valita tasapainoisen normaalin naisen, jonka kanssa kommunikointi pelaa eikä tarvitse pelätä mistä (sinänsä normaalista asiasta) nainen saattaa flipata?
Silloin kun rakastaa toista niin ajattelee toisen parasta :) Sinä näköjään et ajattele. Silloin kun rakastaa niin haluaa toiselle hyvää, ei pahaa.
Jep. Osuin oikeaan. Mulle toisen paras on myös sitä, et hän saa tuoda ajatuksensa ja mielipiteensä esiin. Olemme tasa-arvoisia suhteessamme.
Onnea miehen etsintään!
En ole kertonut miehestäni yhtä ainutta asiaa. :D (Et ole kyllä älynlahjoilla pilattu myöskään)
Huomaa ero herkän ja kiltin naisen ja itsesi välillä. Sinä aloit jo tässä vaiheessa loukkaamaan älykkyyttäni. Häpeä sinä paha ja inhottava ihminen.
Mutta ethän voi olla älykäs, jos teet johtopäätöksiä asioista, joita sinulla ei ole tiedossa. Minulla sentään on perusteet sille, mitä sanon.
Hyvä muuten, että itse kykenet olemaan loukkaamisen yläpuolella ;)
Vaikutat tosiaan todella kiltiltä tapaukselta. Juuri sellaiselta, että sinua ei koske mikään, mitä muilta edellytän.
Vierailija kirjoitti:
Meillä saa sanoa toiveensa, minä saan ja mies saa. Hän on ehdottanut peppuseksiä, kysymällä että pidänkö peppuseksistä. Johon minulla on ollut oikeus sanoa mielipiteeni ilman että syntyy draamaa. Jos molemmat näyttää vihreää valoa, niin sitten mennään. Ideana on se, että haluista ja toiveista puhutaan. "Rakas, mä tykkään siitä että.. "
Teemme toisillemme palveluksia koska rakastamme toisiamme, mutta emme kävele oman itsemme yli. Minun ei siis tarvitse toteuttaa fantasiaa josta minulle tulee paha olo. Eikä miehenkään tarvitse. Vastenmielisesti tehty palvelus ei tuota iloa kummallekaan.T. Kiltti nainen jolla on kiltti mies
En usko, et tästä kukaan täällä on eri mieltä (paitsi ehkä ap)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkosen huolellinen liukastaminen ja tapilla venyttely on kaiken a ja o.
Ihana mies ei koskaan pyytäisi sitä, koska on valmiiksi ajatellut, että nainen ei mahdollisesti pidä siitä :)
Mikä on tämä harhaluulo että nainen ei voisi tykätä peppuseksistä?
Olen itse todistanut tapahtumaa kun oma penikseni on naisen pepussa ja ilman minkäänlaista muuta stimulaatiota nainen saa järisyttävän orgasmin.
Eli nainen on feikannut 🤣🤣. Oliko vielä maksullinen? Naisellahan ei siellä puolella ole mitään mikä voisi antaa orgasmin, tollo. Ainoa tunne on kipu mikä nyt ei todellakaan ei tunnu mukavalta.
Noilla naisen anatomian taidoilla olet kyllä rakastaja surkeimmasta päästä eli sua kannattaa vältellä ihan jo siksi.
Jos palaisin aloitukseen...mun kokemus on, että kilttinä ja herkkänä (ja arkana) just löysin ihanan miehen, koska en uskaltanut ryhtyä mihinkään ennen kuin vastaan tuli mies joka oli kiltti, huomaavainen ja todella selkeästi osoitti olevansa korviaan myöten ihastunut minuun. Toki hyvä tuuri kävi myös (nyt 18v yhdessä, kolmas lapsi tulossa).
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen osio... Eli oleellista on, että vain sinulla on oikeus ehdottaa törkeyksiä. Just.
Ei noin, älä provosoidu. Lue ylhäältä. Jos haluan peppuseksiä, kerron miehelle että tykkäisin siitä, tai kysyn tykkääkö hän. Mies päättää itse mistä tykkää. Samoin mies kertoo mulle mistä pitää, ja mä toteutan jos siltä tuntuu. Ei niin, että kysymyksestä tai vastauksesta loukkaannutaan.
En vedä mieheltä housuja alas ja tunge sormea jonnekin ja oleta että mies syttyy, ja sitten ulise että mä haluun jos ei syty. Mulle on tehty niin kysymättä. Nykyinen mies ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkosen huolellinen liukastaminen ja tapilla venyttely on kaiken a ja o.
Ihana mies ei koskaan pyytäisi sitä, koska on valmiiksi ajatellut, että nainen ei mahdollisesti pidä siitä :)
Ihana nainen pitää siitä.
Mutta herkkä ja kiltti nainen ei pidä :)
Herkkä ja kiltti nainen ei siis ole ihana nainen.
Ei edellä mainittujen kriteereiden mukaan :p
Pebanderosiloittelusta voidaan tinkiä jos herkkä ja kiltti nainen on hemmetin hyvä leipoja.
Eli kuulut ryhmään hyväksikäyttäjä.
Jos toisten leipomustuotteiden syönti on hyväksikäyttöä olen ollut hyväksikäyttäjä lapsesta asti.
Ko. postaaja esitti uhkavaatimuksen "JOS" ja vaihtaa toisen hyödykkeen toiseen hyödykkeeseen. Nainen siis toimii hänelle palvelusten tuottajana. Sellaista ei ihana mies tee.
Minkä ihmeen uhkavaatimuksen? Olet aika sekaisin.
Siinä juuri tulee näkyviin meidän herkkien ja kilttien ja teidän muiden ero. Te ette ymmärrä tai halua ymmärtää miten pahasti käytätte hyväksi toisia ihmisiä. "Kakkosta tai pullaa prkl! " ja siinä kuviossa ei ole mielestäsi mitään vikaa.... Et ole ihana.
Sun vaatimus on se, ettei mies voi puhua toiveistaan jos edes epäilee sinun loukkaantuvan (!!) (ja tätähän mies ei voi mistään etukäteen tietää, kun ei ole avoimessa parisuhteessa, jossa keskusteluyhteys toimii normaaliin tapaan)
enpä tiedä.... kyllä mä mielummin sitä pullaa kuitenkin ite leipoisin...
Mä löysin ihanan miehen lähestymällä itse. Hän ei rohjennut. Sitten kun laitoin ensimäisen viestin, hän ei ollut yhtään nysvö, vaan juttelimme mukavia ja hän esitti tapaamista.
Hän oli vain vähän epävarma siinä aloitteen tekemisessä.
Teet sen virheen, että annat miesten hoitaa lähestymiset. Silloin käy noin
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä on kaikki vastuu naisella.
Monesti tuntuu että naisilla ei ole mitään ihmistuntemusta kun päätyvät yhteen vain huonojen miesten kanssa, vai meneekö se peräti niin että nainen itse ei viehäty niistä kiltemmistä miehistä vaan valitsee tietoisesti tai tiedostomattomasti vähän noita itsevarmempia kovempia menevämpiä miehiä.
Monesti ne ihanat miehet ei uskalla lähestyä joten jos näet jonkun ihanan miehen niin lähesty sinä häntä.
Itse ainakin kuvittelen mielessäni että turha lähestyä kun nainen ei kuitenkaan kelpuuta.
On miehen tehtävä lähestyä - täysin kunnollisia ja ok-näköisiäkin naisia jää ikisinkuiksi ja lapsettomiksi, kun vain vääräntyyppiset miehet lähestyvät heitä.
Kynnys aloitteen tekoon on kuitenkin jo sukupuoliroolien takia suurempi naiselle.
Moni nainen tykkäisi myös niistä hiukan ressukoista ts. vähän epävarmoista ja itsekriittisistä, jos on itsekin samanmoinen... ;)
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana on, että hyväksikäyttäjät, pelimiehet ja eliakset ovat kiinnostuneita, mutta ihanat miehet eivät ole :/
Katso oikeesti peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Teet sen virheen, että annat miesten hoitaa lähestymiset. Silloin käy noin
Miehet eivät tee aloitteita, eivät ainakaan sen tyyppiset, joista moni nainen itse olisi kiinnostunut.
Eli totta on, että naistenkin olisi hyvä rohkaistua, etteivät jää loppuelämäkseen yksin tai joudu yhteen jonkun vauhdikkaan hulttion kanssa - mutta miehiltä toivoisi yleisesti lisää aktiivisuutta.
Eivät kaikki naiset halua edes niitä ns. suosittuja miehiä, vaikka saisivatkin. Vaan saattaa olla ihan omat ja erilaiset, persoonalliset kriteerit. Suositut miehet eivät välttämättä ole kovin sitoutumiskykyisiäkään ja saattavat pettää helposti - moni ujompi ja herkempi nainen kuitenkin haluaa vakautta.
Nörttimiehet vaan eivät iske etenkään hyvännäköisiä naisia juuri ollenkaan, vaikka osaa naisista juuri kiinnostaisi hiukan ujompi ja rauhallisempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea miehen etsintään!
Näytät sinäkin olevan yhtä paha ja inhottava tuolla kommentillasi. Hyvän suhteen edellytys on avoin keskustelu, ei se, ettei uskalla puhua toiveistaan, kun pelkää niiden loukkavan prinsessaa. Ihmisen kiltteyttä ei ole myöskään se, että hän vaatii toisen olevan hiljaa ja puhumatta toivoistaan. Se on toisen alistamista. Eli oletkin vaativa ja egoistinen - et kiltti ap. Et alkuunkaan kiltti, jos sinulle kelpaa vain ihminen, joka alistuu sinun ennalta määräämään rooliin.
Minulla on kiltti tavallinen mies, minä taasen en ainakaan ole kiltti. Mutta tasapuolinen, kuunteleva, sovitteleva ja arvostava.
On eri asia puhua toista loukkaamatta. Henkilö voi todellakin päättää ottaa vain sellaisen kumppanin joka osaa puhua toista loukkaamatta. Sille joka heittää murikan saa sanoa, että murikan heittäminen on väärin. Muutoinhan et voi pitää oikeuksistasi kiinni. Kysymys on edelleen ilmaisutavasta ja toisen huomionn ottamisesta. Ei ole mitään syytä loukata toista omilla puheillaan ja teoillaan. Ei se tarkoita sitä, että pitäisi olla puhumatta tai tekemättä. Hän on itse päättänyt, että hänen arvoihinsa kuuluu toisen huomioon ottaminen ja kiltteys jolloin hän noudattaa omia elämänarvojaan. Ne vain natsaavat silloin minun arvojeni kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei herkkyys tarkoita epätasapainoista tai vaikeaa.
Kiltti, herkkä ja hyväntahtoinen, luotettava, ahkera, naisellinen, äidillinen, siisti ja urheilullinen nainen on kyllä yleensä kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla... ja kas kummaa ne kovat, dominoivat, miesmäiset naiset ovat niitä, jotka pääsääntöisesti päätyneet eroon keski-ikäisenä... ja ne kiltit ja herkät ja naiselliset naiset porskuttaa onnellisesti avioliitoissaan... Taitaa olla ihan mukavia vaimoina ne kiltit naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltti ja herkkä nainen. Löysin ihanan mieheni tinderistä. Valintakriteerinä minulla oli se, että miehestä ei saanut välittyä egoismi. Pidän monenlaisista miehistä, ihmisissä on erilaisia piirteitä jotka ovat viehättäviä.
No, löysin muutaman miellyttävän miehen, joiden kanssa aloin jutella. Keskityin heihin, ja kerroin suoraan mitä haen (en pelaamista, en huijaamista, en viihdettä, seksiä, vaan parisuhdetta) ja millainen olen. Jos miehessä ilmeni epämääräisyttä (salaa jotain), luotin vaistoon ja toivotin hyvää päivänjatkoa.
Menin sitten treffeille, ja kerroin muille mikä tilanne. Jatkoin treffailua, ja en jätä yhteen kertaan jolleivat ensitreffit eivät ole ihan katastrofi, vaan tapailen muutaman kerran että näen millainen ihminen se toinen oikeasti on. No,ihastuin ja hän ihastui minuun. Kilttinä hän ei tehnyt suoraa aloitetta, vaan minä olin se, joka ensimmäisenä otin kädestä ja menin kainaloon jne. Suhde eteni pikkuhiljaa hitaasti lämmeten syvemmäksi ja on nyt intohimoinen.
Mieheni on mun aarre.Ja juuri tuo on miehessäni oleellista, että ei ehdota asiaa jonka epäilee olevan epämieluista minulle. Ehdottelee mielestänn mukavia juttuja. Itse jos haluan jotain törkeää, niin pitää olla pokkaa myös itse ehdottaa.
Omaan itseen kohdistuvaa voin vain itse ehdottaa :) Koeta oppia ymmärtämään näkemysero sen välillä mikä on sinun valta omaan itseesi versus toisen haluama valta sinuun ruumiiseesi.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei herkkyys tarkoita epätasapainoista tai vaikeaa.
Kiltti, herkkä ja hyväntahtoinen, luotettava, ahkera, naisellinen, äidillinen, siisti ja urheilullinen nainen on kyllä yleensä kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla... ja kas kummaa ne kovat, dominoivat, miesmäiset naiset ovat niitä, jotka pääsääntöisesti päätyneet eroon keski-ikäisenä... ja ne kiltit ja herkät ja naiselliset naiset porskuttaa onnellisesti avioliitoissaan... Taitaa olla ihan mukavia vaimoina ne kiltit naiset.
Herkkyys ja kiltteys ei myöskään tarkoita äidillisyyttä tai naisellisuutta tai urheilullisuutta tai yhtään mitään muuta kuin herkkyyttä ja kiltteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea miehen etsintään!
Mutta ethän voi olla älykäs, jos teet johtopäätöksiä asioista, joita sinulla ei ole tiedossa. Minulla sentään on perusteet sille, mitä sanon.
Hyvä muuten, että itse kykenet olemaan loukkaamisen yläpuolella ;)
Vaikutat tosiaan todella kiltiltä tapaukselta. Juuri sellaiselta, että sinua ei koske mikään, mitä muilta edellytän.
Mies joka pitää sinusta ja arvostaa sinua ei omaa sellaisia arvoja joita minä ihailen ja arvostan.