Te joilla on oma sugar- daddy/mama ilmoitatteko saadut lahjat verottajalle?
On se sitten sugar daddy tai sugar mama tai mitä hyvänsä, niin ei se nimike sitä muuta, jos kysymys on vastikkeellisesta seurustelusta. Siellä on olemassa korkeimman hallinto-oikeuden päätös vuodelta 1984. Siellä katsotaan, että prostituutiossa saatu tulo on veronalaista tuloa.
Muistattehan että verottaja voi antaa tapauksen poliisille rikostutkintaan.
Kommentit (52)
Maailmanparantaja kirjoitti:
Muistathan myös sen että sugar mama/daddy maksaa lakimiehet/poliisit pihalle koko jutusta ;)
Tuskin onnistuu Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Kuka sugar mama mukamas maksaa jonkun tukkaa heiluttavan homppelipojan elämää?
Mistä päättelet, että maksaja on nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mamastahan tuo puhuu.
En ole ilmoitanut, enkä ilmoita. Jos joudun verolle muutan daddyn luo dubaihin pakoon :)
Tuen kuitenkin suomea aika paljon kun shoppailen ja syön ravintolassa joka päivä.
Tuon myös suomelle paljon näkyvyyttä kun porukaa tulee emiraateista minun luokseni.
Eli teen suomelle paljon enemmän kuin tavallinen veronmaksaja :)
Vierailija kirjoitti:
En ole ilmoitanut, enkä ilmoita. Jos joudun verolle muutan daddyn luo dubaihin pakoon :)
Tuen kuitenkin suomea aika paljon kun shoppailen ja syön ravintolassa joka päivä.
Tuon myös suomelle paljon näkyvyyttä kun porukaa tulee emiraateista minun luokseni.
Anteeksi mutta en ymmärrä miten tuot Suomelle näkyvyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mamastahan tuo puhuu.
Tietääköhän edes mitä mama tarkoittaa. Ei vaikuttanut haastattelussa miten sen nyt kiltisti sanoisi..
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen, että joku vois maksaa sille parturikäynnin, jotta se sais itselleen lyhyemmän otsiksen
Mävoisin kuvitella haluavani vanhana nuoren hyväkäytöksisen autokuskin ja kauppakassin kantajan:-) en mä nt siitä sen enempää maksais mun oikeellekin taksilla. Seksiä en huolis vastineeksi, enkä maksais rintaimplantteja. Mut asialliset vaatteet ehkä..ettei tarviis kokea myötähäpeää:-)
Vierailija kirjoitti:
Mävoisin kuvitella haluavani vanhana nuoren hyväkäytöksisen autokuskin ja kauppakassin kantajan:-) en mä nt siitä sen enempää maksais mun oikeellekin taksilla. Seksiä en huolis vastineeksi, enkä maksais rintaimplantteja. Mut asialliset vaatteet ehkä..ettei tarviis kokea myötähäpeää:-)
Noilla ehdoilla jäänee haaveeksi ;)
Mä opiskelin Englannissa ja kirjauduin SeekingArrangements-sivustolle. Mulla oli muutamakin kaveri sen kautta. Pari "sugardaddya", mutta myös kaksi vähän yli kolmekymppistä tyyppiä. Sain kalliita lahjoja, matkoja ja asunnon vuokrat maksatettua. Mutta seksiä oli vain yhden kanssa - sen, jonka kanssa päädyin yhteen ja naimisiin. Muut halusivat helppoa, kaunista ja mutkatonta naisseuraa. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prostituutio ja sugar dating ovat kaksi eri asiaa. Ei siinä ole kyse seksistä. Sugar datingissa kyse on enemmän parisuhteesta, jossa on hyötyä, Joni Hesselgren väitti Radio Rockin haastattelussa.
Verottaja näkee asian toisin.
Siis hyötyä kenelle?
Ilmeisesti molemmille.
Ai miten ?
Rahaa, ilmaisia matkoja, käsilaukkuja, kenkiä, rintoja..
Eli homman nimi on siis että joku urpo elättää jotain heitukkaa saamatta vastineeksi mitään?
Olisiko parempi laittaa rahaa vaikka eläinsuojeluyhdistykselle tai kodittomille?
Ei tietenkään elätä ilman mitään vastiketta, tämä on vaan hu@raamiselle kauniinpi ilmaisu. Sen verran kuitenkin hävettää, etteivät suoraan kehtaa kertoa mitä kaikkea tekevät rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä opiskelin Englannissa ja kirjauduin SeekingArrangements-sivustolle. Mulla oli muutamakin kaveri sen kautta. Pari "sugardaddya", mutta myös kaksi vähän yli kolmekymppistä tyyppiä. Sain kalliita lahjoja, matkoja ja asunnon vuokrat maksatettua. Mutta seksiä oli vain yhden kanssa - sen, jonka kanssa päädyin yhteen ja naimisiin. Muut halusivat helppoa, kaunista ja mutkatonta naisseuraa. Suosittelen!
Eli olet helppo ja kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut joskus missikisoissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa vastikkeetonta suhdetta
Toivottavasti ei, sehän olisi sitten toisen alistamista ja riistämistä jos toinen antaa ja toinen saa. Kyllä suhteen pitää olla vastavuoroinen.
Siis noi neitojen tuomat jutut ovat yleensä jotain syötävää. Mitä ihmettä verottaja tekis kolmasosalla pizzasta? 😆
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ei varmasti ainakaan se Amanda ilmoita. Tuon arvio wikipedia sivun mukaan tekee 20 tonnia kuussa: http://www.wikisexguide.com/wiki/How_Much_Webcam_Model_Can_Earn_Money%3F
Veikkaan että jonnekin muualle Amanda rahat panee.
Kyllä tuo minusta kuulostaa lokkeilulta