Kiinalaiset valmistaa Q10, Ubikinoni koentsyymi-pillereitä 0.01 e/kappalehintaan - ja niiden hinta 28 kertaistuu Suomessa
Onkos nämä niitä joita myydään Suomessa ruskeissa 50 euron pilleripaketeissa?
https://www.alibaba.com/product-detail/coenzyme-Q10-softgel-capsule-hea…
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks te syötte ubikinonia? Itse söin kerran kuurin enkä huomannut mitään eroa
Mä söin melkein vuoden ja 360 euron edestä. Mitään ei tapahtunut. Kaupassa levitettiin käsiä ja sanottiin että "riippuu niin monesta asiasta että toimiiko se". Pöh.
Sen verran hyvää juttua on tässä ketjussa, että laitoin jo vinkkiä parille tutulle toimittajalle. Lupasivat tutkia.
Kokeilin muutamaa q10-valmistetta ja muutamaa ubikinonia ja Fitlinen nestemäistä Q10 valmistetta. Vasta unikinoli-muotoinen (kaikkein kallein, koska aine on siinä muodossa, ettei elimistön tarvitse itse muuntaa sitä) auttoi ja sitäkin tarvittiin 200 mg päivässä. Johtopäätös: sinä et joko tarvitse tuota lisäravinnetta lainkaan tai sitten et ole löytänyt sinulle sopivaa tuotetta/annosta. Jos sitä saa liikaa, sen huomaa siitä että alkaa herätä aamuyöllä liian aikaisin tai yöunet menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä söin melkein vuoden ja 360 euron edestä. Mitään ei tapahtunut. Kaupassa levitettiin käsiä ja sanottiin että "riippuu niin monesta asiasta että toimiiko se". Pöh.
Sen verran hyvää juttua on tässä ketjussa, että laitoin jo vinkkiä parille tutulle toimittajalle. Lupasivat tutkia.
Kokeilin muutamaa q10-valmistetta ja muutamaa ubikinonia ja Fitlinen nestemäistä Q10 valmistetta. Vasta unikinoli-muotoinen (kaikkein kallein, koska aine on siinä muodossa, ettei elimistön tarvitse itse muuntaa sitä) auttoi ja sitäkin tarvittiin 200 mg päivässä. Johtopäätös: sinä et joko tarvitse tuota lisäravinnetta lainkaan tai sitten et ole löytänyt sinulle sopivaa tuotetta/annosta. Jos sitä saa liikaa, sen huomaa siitä että alkaa herätä aamuyöllä liian aikaisin tai yöunet menee.
Tutkitaan tuokin tuote, kiitos vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä ketjussa nyt oli sun mielestä jotenkin uutisenarvoista?
Huono juttu jos ei hoksaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitaan tuokin tuote, kiitos vinkistä.
Tuossa on selitetty eroa. Itsellä toimi 200 mg:llä, olisi voinut kai kokeilla tarpeen mukaan myös 300 mg:llä.
https://www.sinunapteekki.fi/catalog/pharma-nord/pharma-nord-bioactive-…
Ubikinonit taitaa olla siellä uskomushoitojen puolella. Mun äiti on popsinut niitä jo vuosikausia eikä mitään myönteistä parannusta ole tapahtunut.
Mikä tässä ketjussa nyt oli sun mielestä jotenkin uutisenarvoista?