Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää nyt kuinka huimaa esim. lentokoneiden kehitys on ollut niistä ajoista kun hypättiin jotkut siivet käsiin sidottuina jostain katolta

Vierailija
20.04.2018 |

vaan vähän yli 100 vuotta sitten. Nyt kuka tahansa voi tilata lennon minne tahansa maapallolle ja olettaa sen ländaavan 15 minuutin tarkkuudella. Kyllä se vaan on valkoinen mies fiksu.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sotia voi käydä menettämättä melkeinpä ainuttakaan sotilasta itse. Kuulostaa se jo melko kätevältäkin.

Vierailija
2/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nyt voi siellä keskinkertainen kaljasieppokin olla ylpeä osallisuudestaan tähän keksintöön. Onhan teillä sama ihonväri. Kyllä ootkin sitten viksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti juuri tuota. Mutta sitä olen miettinyt, että kehitys savumerkeistä whatsaap viesteihin on ollut kas aivan hiton huima aivan minun elinaikanani.

Vierailija
4/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1903 tehtiin ensimmäinen ilmaa raskaammalla laitteella tehty lento.

1969 tehtiin ensimmäinen kuulento.

Sen jälkeen ei olekaan mitään ihmeellistä ilmailun saralla tehtykään.

Vierailija
5/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjia keloja sulla.

Vierailija
6/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mieti juuri tuota. Mutta sitä olen miettinyt, että kehitys savumerkeistä whatsaap viesteihin on ollut kas aivan hiton huima aivan minun elinaikanani.

Kuinka vanha olet, jos sun elinaikanasi on käytetty savumerkkejä?

Vierailija
7/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1903 tehtiin ensimmäinen ilmaa raskaammalla laitteella tehty lento.

1969 tehtiin ensimmäinen kuulento.

Sen jälkeen ei olekaan mitään ihmeellistä ilmailun saralla tehtykään.

Onhan sekin nyt aika ihmeellistä, että viime vuosina raketeilla on voitu laskeutua takaisin Maahan. Ja sukkulakin oli ihan hieno kapistus, kun sillä avaruudesta asti lennettiin takaisin Maahan ja laskeuduttiin lentokentälle.

Vierailija
8/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Nyt voi siellä keskinkertainen kaljasieppokin olla ylpeä osallisuudestaan tähän keksintöön. Onhan teillä sama ihonväri. Kyllä ootkin sitten viksu.

Eikun ihan vaan kun sitä väestönosaa on trendikästä toisaalla koko ajan mollata, niin minusta ihan pieni muistutus on paikallaan.  On sekin keksintö kai helpottanut feministienkin elämää.

Vierailija
9/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se kylän yksi ja ainoa sentraali santraan yhdistetty seinäpuhelin hirveästi kehittyneempi ollut kuin savumerkit jos tähän nykymenoon vertaa. Tätä se oli 60-luvulla.

Vielä 80-luvun alkupuolella seurustelu toisella paikkakunnalla opiskelevan tyttöystävän kanssa vaati suunnittelua ja etukäteen sopimista. Mun piti soittaa lennättimestä omalta paikkakunnaltani toisella puolella Suomea naapurissa puhelua odottavalle tyttöystävälle juuri tiettyyn aikaan, joka oli sovittu viikko aiemmin soitetussa puhelussa. Jos puhelu epäonnistui syystä tai toisesta, niin uusi aika piti sopia kirjeitse, joita toki muutenkin kirjoiteltiin. Omia puhelimia ei opiskelijoilla ollut kuin aniharvoilla omassa papan ostamassa kämpässä asuvilla.

Vierailija
10/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kuuden kun käytimme niitä naapurin Timon kanssa lähimetsässä. Se on minun elinaikanani. Emme saaneet pillua. 

Vierailija
11/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaan aikaan tuo luomakunnan uljas kruunu, valkoinen heteromies, alisti naiset hellan ja nyrkin väliin toisen luokan kansalaisina. Että juu, pitäisikö tässä palvoa maata teidän jalkojenne alla?

Vierailija
12/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se kylän yksi ja ainoa sentraali santraan yhdistetty seinäpuhelin hirveästi kehittyneempi ollut kuin savumerkit jos tähän nykymenoon vertaa. Tätä se oli 60-luvulla.

Vielä 80-luvun alkupuolella seurustelu toisella paikkakunnalla opiskelevan tyttöystävän kanssa vaati suunnittelua ja etukäteen sopimista. Mun piti soittaa lennättimestä omalta paikkakunnaltani toisella puolella Suomea naapurissa puhelua odottavalle tyttöystävälle juuri tiettyyn aikaan, joka oli sovittu viikko aiemmin soitetussa puhelussa. Jos puhelu epäonnistui syystä tai toisesta, niin uusi aika piti sopia kirjeitse, joita toki muutenkin kirjoiteltiin. Omia puhelimia ei opiskelijoilla ollut kuin aniharvoilla omassa papan ostamassa kämpässä asuvilla.

MInäkin muistan kun posti ja telelaitoksen toimistolla oli rivissä puhelinkoppeja joihin pääsi soittamaan kaukopuheluita naapurilääniin kun antoi tädille rahaa. En muista pitikö ennen vai jälkeen puhelun.

Vierailija
13/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan tuo luomakunnan uljas kruunu, valkoinen heteromies, alisti naiset hellan ja nyrkin väliin toisen luokan kansalaisina. Että juu, pitäisikö tässä palvoa maata teidän jalkojenne alla?

No ei, mutta vähän innokkaammin voisi ottaa vaikka suihin. Kun toi ei oo kuitenkaan ainut meidän tiimin keksintö loppupeleissä. 

Vierailija
14/18 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
15/18 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella valkoinen mies laittanut töpinäksi. Ei muuta voi sanoa.

Vierailija
16/18 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
17/18 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneet on ainoastaan lampaiden uskoma salaliitto. Tosiasiassa taivaalla lentää vaan hologrammeja. Omat muistot "lennoista" tehdään hypnoosilla.

Vierailija
18/18 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi