Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Koiran rokotuksista kysyttävää
20.04.2018 |
Meillä koira sai ensimmäisen rokotuksen 06/2017 ja tehosteen + rabieksen 07/2018. Voiko seuraavan rokotteen pistää jo esim. toukokuun lopulla tai kesäkuussa? Vai pitääkö odottaa heinäkuuhun asti?
Kommentit (2)
Ihmisillä se ei ainakaan ole niin kuukauden päälle, mutta koirista en tiedä :) Pääasia, että koira saa rokotukset ajoissa. Luulisi, että jos hieman etuajassa saa niin ei haittaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä ne yleensä voi laittaa jo tuolloin. Kannattaa kuitenkin varmistaa asia eläinlääkäriltä, ei vauvapalstalta. Kaikkia rokotteitahan ei joka vuosi edes pidä ottaa, joten suosittelen soittoa eläinlääkärille.