AVICII kuollut
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä piruiljoita näissä Avicii ketjuissa. Kuina alhainen ihminen pitää olla, että keksii piruilun aihetta ihmisestä, joka on juuri kuollut, 28-vuotiaana? Ei minuakaan kiinnosta tanssimusiikki, silti ymmärrän että joku on juuri hetki sitten kuollut. Enkä myöskään tule tänne haukkumaan tiettyä musiikkilajia, tai tekemään pilaa muista ihmisistä jotka kommentoivat tätä ketjua. Vaikka hänen perheensä ei näitä ketjuja luekaan, onko olemassa mitään käytöstapoja? Mitä jos purkisitte oman huonon olonne johonkin muuhun ketjuun? Vai onko tieten tahtoen tarkoitus järkyttää ihmisiä lisää, jotka ovat jo järkyttyneet tämän nuoren tähden kuolemasta? Siinä tapauksessa olette vajonneet alemmas kuin itse huomaatte.
Lasketaanko se piruiluksi, kun sanoo ettei ole koskaan kuullut tollasesta artistista?
Ei mun tarkotus ainakaan ollut piruilla kun sen totesin.Niin mutta miksi meitä kiinnostaisi, että et ole kuullut tästä artistista?
Hyvähän teidänkin on ymmärtää, etteivät kaikki ole koskaan kuulleet tosta artistista.
Ihmettelen miksi niin laajalti uutiosoidaan ja hehkutetaan suureksi maailmanluokan muusikoksi, minä laitan tohon kategoriaan vain sellaset isot nimet, jotka kaikki tietää.
Tämän päivän muusikot eivät kaikki ole sellaisia nimiä, joita sinä tiedät. Syy on se, että esim. tanssimusiikin dj:t ja säveltäjät eivät tule esiin samanlaisina staroina kuin joku Madonna tai Bon Jovi. Oletan että olet sitä ikäluokka, joka tietää nämä kaksi? Kuunteletko radiota? Tiedätkö kaiken nykymusiikista? Tunnetko nimeltä kaikki tämän hetken nuorison kuuntelemat musiikki-idolit? Niin, en uskonutkaan että tiedät. Lue lehdistä kenen kanssa tämä Avicii on tehnyt yhteistyötä, niin ehkä alat tajuamaan jotain. On todellakin suuri maailmanluokan muusikko, ja jos et tajua sitä, niin ymmärryksessäsi on jotain vikaa.
Ymmärrän toki, jos 40v+ porukka ei Aviciitä tiedä tai jos tietävät eivät arvosta. Nää 40v+ porukka on just tätä MTV- sukupolvea. Ajalta, jolloin MTV.llä musavideot oli se juttu. Näille vuoden takainen Princen kuolema oli oikeasti Se ison tähden kuolema.
Itsekin kuulun tähän sukupolveen. Mutta silti osaan antaa arvoa Aviciin kaltaisille DJ-tuottajille. Avicii oli tämän hetken suuria staroja, jonka kuolema, niin nuorena surettaa.
Tässäkin ketjussa mainittu Madonnakin, siis se oikea stara. Osasi antaa arvoa Aviciin tuotoksille ja tekivät yhteistyötä.
Vierailija kirjoitti:
Ironista että kaverin biisejä on mm. Wake Me Up (...So wake me up when it's all over....) ja Last Dance... :-o
Tuo Wake Me Up on menevä ja reipas biisi silti, aika moni tunnistaa sen varmasti kun kuulee muttei osaa yhdistää tähän edesmenneeseen kaveriin.
Se on Aloe Blaccin biisi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kuuro, jos ei ole kuullut yhtäkään tämän artistin kappaletta. Kuuntelin muutaman randomisti ja tunnistin heti kaikki, vaikka en kuuntele nuorisomusiikkia.
Yle x on paska kanava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironista että kaverin biisejä on mm. Wake Me Up (...So wake me up when it's all over....) ja Last Dance... :-o
Tuo Wake Me Up on menevä ja reipas biisi silti, aika moni tunnistaa sen varmasti kun kuulee muttei osaa yhdistää tähän edesmenneeseen kaveriin.
Se on Aloe Blaccin biisi.
Wake me up- Aloe Blacc. Tämä on alkuperäisversio. Ei ole Aviciin biisi se.
Kuuntelin huvikseni hänen biisejä ja tunnistin kyllä heti kaikki.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullutkaan tosta. Tytär eilen kertoi ja näytti kuvan ja soitti sen biisejä, ei sanoneet yhtään mitään...
Että eipä kovin kuuluisa voinut olla.
Onkohan joku tosissaan?🙄
Oli pakko kuunnella tämän tyypin musiikkia ihan uteliaisuudesta, ja ei, en ollut koskaan kuullut aikaisemmin eikä nimikään sanonut mitään. Onneksi mun ei enää tässä iässä tarvitse olla perillä siitä, mitä nykynuoriso kuuntelee.
Minullekin tämä nimi oli aivan outo. Mutta kun tulin katsoneeksi kuka tyyppi tämä on niin olenhan minä näitä kappaleita sentään kuullut ja pidänkin niistä kovasti. Artistin nimi ei vaan missään yhteydessä ole tullut ilmi, tai en ole kiinnittänyt huomiota jos radion juontaja on sen maininnutkin.
Surullista, että lähti noin nuorena. Mutta jätti meille muistoksi kuitenkin hienoja kappaleita.
Alle 30 oon, tiedän tyypin artistinimen ja sen että Levels on kauheen kuulone biisi. En ookkaa tanssiva laumasielu ihmine.
keski-ikäinen edm-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä piruiljoita näissä Avicii ketjuissa. Kuina alhainen ihminen pitää olla, että keksii piruilun aihetta ihmisestä, joka on juuri kuollut, 28-vuotiaana? Ei minuakaan kiinnosta tanssimusiikki, silti ymmärrän että joku on juuri hetki sitten kuollut. Enkä myöskään tule tänne haukkumaan tiettyä musiikkilajia, tai tekemään pilaa muista ihmisistä jotka kommentoivat tätä ketjua. Vaikka hänen perheensä ei näitä ketjuja luekaan, onko olemassa mitään käytöstapoja? Mitä jos purkisitte oman huonon olonne johonkin muuhun ketjuun? Vai onko tieten tahtoen tarkoitus järkyttää ihmisiä lisää, jotka ovat jo järkyttyneet tämän nuoren tähden kuolemasta? Siinä tapauksessa olette vajonneet alemmas kuin itse huomaatte.
Lasketaanko se piruiluksi, kun sanoo ettei ole koskaan kuullut tollasesta artistista?
Ei mun tarkotus ainakaan ollut piruilla kun sen totesin.Niin mutta miksi meitä kiinnostaisi, että et ole kuullut tästä artistista?
Hyvähän teidänkin on ymmärtää, etteivät kaikki ole koskaan kuulleet tosta artistista.
Ihmettelen miksi niin laajalti uutiosoidaan ja hehkutetaan suureksi maailmanluokan muusikoksi, minä laitan tohon kategoriaan vain sellaset isot nimet, jotka kaikki tietää.
Tämän päivän muusikot eivät kaikki ole sellaisia nimiä, joita sinä tiedät. Syy on se, että esim. tanssimusiikin dj:t ja säveltäjät eivät tule esiin samanlaisina staroina kuin joku Madonna tai Bon Jovi. Oletan että olet sitä ikäluokka, joka tietää nämä kaksi? Kuunteletko radiota? Tiedätkö kaiken nykymusiikista? Tunnetko nimeltä kaikki tämän hetken nuorison kuuntelemat musiikki-idolit? Niin, en uskonutkaan että tiedät. Lue lehdistä kenen kanssa tämä Avicii on tehnyt yhteistyötä, niin ehkä alat tajuamaan jotain. On todellakin suuri maailmanluokan muusikko, ja jos et tajua sitä, niin ymmärryksessäsi on jotain vikaa.
Ymmärrän toki, jos 40v+ porukka ei Aviciitä tiedä tai jos tietävät eivät arvosta. Nää 40v+ porukka on just tätä MTV- sukupolvea. Ajalta, jolloin MTV.llä musavideot oli se juttu. Näille vuoden takainen Princen kuolema oli oikeasti Se ison tähden kuolema.
Itsekin kuulun tähän sukupolveen. Mutta silti osaan antaa arvoa Aviciin kaltaisille DJ-tuottajille. Avicii oli tämän hetken suuria staroja, jonka kuolema, niin nuorena surettaa.
Tässäkin ketjussa mainittu Madonnakin, siis se oikea stara. Osasi antaa arvoa Aviciin tuotoksille ja tekivät yhteistyötä.
Muuten hyvä, mutta vaihtaisin tuon 40 = 50
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse hermostua sentään. Olet oikeasssa, en tiedä nykyajan tanssipoppinimiä, joistain olen kuullut lapsen kautta.
Joo, sitä ikäluokkaa juuri olen. Sillon oli vielä isoja nimiä, jotka kaikki tiesi, kun minä olin nuori. Nythän koko musabisnes oin ihan erilaista.
Ja kuten todettu, kuuntelen enemmän metallia tai vanhaa musaa jne.
Tehdäänhän sitä uutta rockia ja metallia edelleen vaikka soittolistat olisivat täynnä räppiä, hiphoppia ja elektronista tanssimusiiikkia. On myös olemassa uusia nuoria popyhtyeitä, joissa on vielä kitaristi, basisti, rumpali, kosketinsoittaja ja yksi tai useampia laulajia, jotka voivat soittaa samalla jotain instrumenttia ja säveltävät oman materiaaliinsa. Nykyinen populaarimusiikki on vain pirstoutunut entisestä enemmän erillisiksi genreiksi ihan ikäluokasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005651671.html
Ehkä tuossa olisi vähän mittasuhteita, miten Ruotsissa on otettu Aviciin kuolema vastaan. Suomessa pyöritellään silmiä, että kuka?
Esim. Jared Leto on kirjoittanut julkisesti poismenosta, ettei ihan niin nobody, mitä täällä tietämättömät antaa luulla.
N46
kuka on jared leto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullutkaan tosta. Tytär eilen kertoi ja näytti kuvan ja soitti sen biisejä, ei sanoneet yhtään mitään...
Että eipä kovin kuuluisa voinut olla.
Onkohan joku tosissaan?🙄
Ihan tosissaan olen. Ei sano tuon nuoren miehen naama eikä biisit mitään.
Miten tämä nyt voi olla niin uskomatonta. En kuuntele musaa spotifystä tms.
Dj... googlatkaa mikä on dj... soittaa muiden musiikkia ja ehkä heittää väliin pari lentävää lausetta.... aika paskaa oli tuotanto kun äkkiä vilkaisin
En ole ikinä kuullutkaan koko tyypistä.
Että eipä kovin kuuluisa voinut olla. [/quote]
Onkohan joku tosissaan?🙄[/quote]
Ihan tosissaan olen. Ei sano tuon nuoren miehen naama eikä biisit mitään.
Miten tämä nyt voi olla niin uskomatonta. En kuuntele musaa spotifystä tms.
[/quote]
Ehkä viittasinkin kysymykselläni kommenttiisi siitä ettei voi olla kuuluisa kun SINÄ et satu tietämään häntä.🤣
Keposen 70 miljoonan omaisuuden myös ehtinyt kasata, esiintynyt maailmam suurimmilla festareilla päälavoilla ym. Biiseistä voi olla mitä mieltä vaan, mut ei voi kieltää etteikö olisi poikkeuksellisen menestynyt ja kuuluisa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005651671.html
Ehkä tuossa olisi vähän mittasuhteita, miten Ruotsissa on otettu Aviciin kuolema vastaan. Suomessa pyöritellään silmiä, että kuka?
Esim. Jared Leto on kirjoittanut julkisesti poismenosta, ettei ihan niin nobody, mitä täällä tietämättömät antaa luulla.
N46
Jared Leto 😂 aika moni muu tunnetumpikin on kirjoittanut.
Katselen juuri dokumenttia. Sääli, nuori ihminen. Vaikken musiikistaan tykkää yhtään.
Eihän siinä jos ei ole kuullut nimeä, en minäkään kaikkea tiedä, mutta en tajua miksi pitää tulla inttämään että olisi muka ihan nobody ollut. Youtubessa yli miljardi kuuntelukertaa, spotifyennätyksiä jne. Se, että itse tunnistaa kansainväliseksi julkkikseksi vain jonkun Kardashianin perheen ja jotain 80-luvun artisteja, ei tarkoita etteikö ihan oikeasti olisi (kymmenien, jopa satojen) miljooninen tuntema artisti. Ei ilmeisesti viihtynyt pintajulkisuudessa vain julkisuuden itsensä takia.
Tuottaja-DJ:t on nykyään tähtiä, mutta sellainen Madonna-Justin Bieber-jne. henkilöbrändäys ei kuulu niin vahvasti kulttuuriin. Artisti ei usein laula biiseillä ja tanssiminen kuuluu vahvasti keikkakulttuuriin, ei vain kiljuminen ja henkilöpalvonta. Musiikki on enemmän keskiössä.
En ole itse mikään suurin EDM-fani, mutta pidän elektronisesta musiikista ja nostan kyllä Aviciille hattua. Monet tanssit tanssittu kuitenkin hänen musiikkinsa tahtiin. Olen saman ikäinen kuin hän ja tietyllä tavalla oli osa sukupolvikokemusta, jonka moni muu saman ikäinen voi jakaa.