Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä siellä ruudun toisella puolella! Voisitko tehdä palveluksen ja auttaa minua yhdessä isossa jutussa johon en yksin pysty

huomenna hymyillään yhdessä
20.04.2018 |

Lupaathan kertoa tuttavallesi, puolisollesi, lähipiireillesi, naapureillesi, työkavereillesi, ystävällesi ja vaikkapa vastaantulijalle,kaupan kassalle, baarimyyjälle, tarhatödille,sairaanhoitajille, lehtimyyjille, opettajlle. Kerro ja osoita heille kuinka tärkeitä he ovat sinulle. Kerro sanoin, tuntein, osoita se niin, että kuulija tuntee teon sydämmessään. Älä ujostele, koska tiedät, että tekosi tulee olemaan aina tärkeä. Koskaan ei ole liian noloa kehua tai huomioida toista. Pikemminkin on parempi, että huomioidaan tarpeeksi ajoissa kuin liian myöhään.

mutta, älä koskaan unohda sitä kuinka tärkeä juuri sinä olet minulle. Siksi minä toivon sinulle huomiselle päivälle sinulle paljon hyvää,toivotan onnea matkaasi. Sinä teet tästä maailmasta paljon paremman, olemallasi läsnä muille. Muistathan vielä, ettet ikinä peitä sinun kaunista hymyäsi.

:)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en kerro kolmen päivän sisällä tätä vähintään neljälle ihmiselle, ilmestyykö Paavo Väyrynen kylpyhuoneen peiliin?

Vierailija
2/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa että olet positiivinen, mutta emme tunne toisiamme joten emme myöskään ole tärkeitä toisillemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en kerro kolmen päivän sisällä tätä vähintään neljälle ihmiselle, ilmestyykö Paavo Väyrynen kylpyhuoneen peiliin?

voi olla että näin tulee käymään :D

Vierailija
4/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Olet piristävä erikoisuus tällä palstalla! Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
5/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin tänään kilttejä asioita tuntemattomalle. Hän oli sekaisin onnesta.

Vierailija
6/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielelläni ystävällinen, kohtelias ja ehkäpä jopa hymyilenkin hieman, mutta valehtelemaan en rupea.

Vierailija
7/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Olet piristävä erikoisuus tällä palstalla! Kaikkea hyvää sinulle!

:) kiva kuulla :) kiitos :)

Vierailija
8/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan totta, liian helposti sanotaan kyllä ikävät asiat, ja pidetään toista itsestään selvyytenä. Mutta yksi huomautus, vaikka toki voin tuntea empatiaa, sääliä, yms vierastakin ihmistä kohtaan, ja toki yleisellä tasolla välitän ihmisistä , niin se tuleeko joku vieras ihminen kehumaan mua tms, vai ei niin se on samantekevää. Eriasia on läheiset

Vierailija
9/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
10/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍 😊 💛

Vierailija
11/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan totta, liian helposti sanotaan kyllä ikävät asiat, ja pidetään toista itsestään selvyytenä. Mutta yksi huomautus, vaikka toki voin tuntea empatiaa, sääliä, yms vierastakin ihmistä kohtaan, ja toki yleisellä tasolla välitän ihmisistä , niin se tuleeko joku vieras ihminen kehumaan mua tms, vai ei niin se on samantekevää. Eriasia on läheiset

sitähän ei koskaan tiedä, mutta uskoisin kovasti siihen että vielä tulee se päivä kun joku tuntematon tulee sinulle muistuttamaan kuinka tärkeä olet :)

Vierailija
12/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!!!!

Vierailija
13/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan paskoa pönttöön

Vierailija
14/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi, ks. Janni Hussin huijaus.

Vierailija
15/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin tänään kilttejä asioita tuntemattomalle. Hän oli sekaisin onnesta.

Tai aineista.

Vierailija
16/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu tuntemattomille. Voivat olla rosvoja.

Vierailija
17/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa

Vierailija
19/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(:

Vierailija
20/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aina hyvää palautetta ja kehun ym, mutta tuo aloitusviesti PLAAAAAH yööööök, sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme