Hei sinä siellä ruudun toisella puolella! Voisitko tehdä palveluksen ja auttaa minua yhdessä isossa jutussa johon en yksin pysty
Lupaathan kertoa tuttavallesi, puolisollesi, lähipiireillesi, naapureillesi, työkavereillesi, ystävällesi ja vaikkapa vastaantulijalle,kaupan kassalle, baarimyyjälle, tarhatödille,sairaanhoitajille, lehtimyyjille, opettajlle. Kerro ja osoita heille kuinka tärkeitä he ovat sinulle. Kerro sanoin, tuntein, osoita se niin, että kuulija tuntee teon sydämmessään. Älä ujostele, koska tiedät, että tekosi tulee olemaan aina tärkeä. Koskaan ei ole liian noloa kehua tai huomioida toista. Pikemminkin on parempi, että huomioidaan tarpeeksi ajoissa kuin liian myöhään.
mutta, älä koskaan unohda sitä kuinka tärkeä juuri sinä olet minulle. Siksi minä toivon sinulle huomiselle päivälle sinulle paljon hyvää,toivotan onnea matkaasi. Sinä teet tästä maailmasta paljon paremman, olemallasi läsnä muille. Muistathan vielä, ettet ikinä peitä sinun kaunista hymyäsi.
:)
Kommentit (34)
Mä hymyilen huomenna tasan tarkkaan vain siksi että mun täytyy, en siksi että haluaisin.
Entäs jos ei hymyillytä yhtään? Mitä jos päivastoin pidättää koko ajan itkua?
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan totta, liian helposti sanotaan kyllä ikävät asiat, ja pidetään toista itsestään selvyytenä. Mutta yksi huomautus, vaikka toki voin tuntea empatiaa, sääliä, yms vierastakin ihmistä kohtaan, ja toki yleisellä tasolla välitän ihmisistä , niin se tuleeko joku vieras ihminen kehumaan mua tms, vai ei niin se on samantekevää. Eriasia on läheiset
Joskus, ainakin vuosi tai pidempikin aika sitten olin kaupassa ja hiuksissa vähän jo väljähtänyt väri, se oli muuttunut pinkistä sellaiseksi vaaleanpunaiseksi, ja yksi nuori tyttö sanoi mulle että sulla on kivat hiukset. Kyllä tuli hyvä mieli. Ja muistan sen todella pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei hymyillytä yhtään? Mitä jos päivastoin pidättää koko ajan itkua?
noh sitten tulee tapahtumaan sellaisia asioita huomenna jotka varmasti saa sinut hymyilemään :)
Vierailija kirjoitti:
pääsi itku ):
noh höh, minä lupaan toivoa sinulle huomiselle sellaista päivää että todellakin sinulla ei tule olemaan sellaista hetkeä että itkisit :)
lähetän vielä halin tulemaan täältä :)
He eivät ole minulle tärkeitä
Miksi valehtelisin heille
Vierailija kirjoitti:
Jos en kerro kolmen päivän sisällä tätä vähintään neljälle ihmiselle, ilmestyykö Paavo Väyrynen kylpyhuoneen peiliin?
Hyi helvetti. Älä pelottele.
pääsi itku ):