Mahtava mies ja rupu minä treffeille?
Nettideittailen. Tosi vaikea uskoa koskaan jos joku sanoo mun näyttävän hyvältä, en itse näe sitä peilistä. Tuo mies on ihan siis todella komea ja olen jo tosi ihastunut. Jännitän jo aivan valtavasti ensi viikon näkemistä. Olisi kai pitänyt deittailla enemmän niin olisin tottunut. Olen kuitenkin jo pian 40-vuotias ja elänyt kahdessa pitkässä ja epäonnistuneessa suhteessa.
Kommentit (30)
Ei olla oltu vielä treffeillä. Ap
Hänestä ei kuulu enää mitään 😂
T. Rupu-ap
Rohkeesti vaan jatkossa ja ole oma itsesi. Jos et sellaisenaan kelpaa niin ei voi mitään. Jos pelkäät etkä uskalla olla oma itsesi niin et anna onnistumiselle edes mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla oltu vielä treffeillä. Ap
Joko joko?
Millainen teistä on rupuluonne, jos tutustuisitte huput päässä?
Mistä ajattelin jutella hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ajattelin jutella hänen kanssaan?
Mistä ajattelit jutella hänen kanssaan?
Kaksi vaihtoehtoa. Joko mies vedättää sinua seksin toivossa tai sitten olet sellainen harvinainen aarre, eli nainen joka ei itse ymmärrä, miten viehättävä on. Toivotaan, että jälkimmäinen.
Olin 16 vuotta naimisissa ja erosin 2 vuotta sitten. En minä ymmärtänyt mistään tindereistä mitään ja nykyajan treffikulttuurista. Siskoni laittoi minulle profiilin ja otti muutaman kuvan. Aloin juttelee miehen kanssa ja hommat osu, niin että mentiin treffeille. Olin niin paineessa, kun odotin häntä ja peilasin liikkeen ikkunasta itseäni vähän väliä ja kämmenet aivan hiessä. Koko aika toistin mantraa päässäni, että älä odota mitään ne on vaan treffit ja en kelpaa sen jälkeen. Suu oli aivan rutikuiva.
Mies saapui kellontarkkuudella ja olin itse erittäin tyytyväinen näkemääni. Heti ku hän avasi suunsa ja kuulin äänen, niin se jännitys laukesi ja pystyin olemaan rentona. Ollaan tapailtu 3kk ja edetään koko aika syvemmälle. Otetaan rauhallisesti ja tutustutaan kunnolla, kun ei meillä ole kiire enää mihinkään. Olemme molemmat 41 vuotiaita.
Ehkä mun mahtava mies on muhun rupuun tyytynyt, mutta aika tyytyväiseltä sitten vaikuttaa. Vaihtoehtoja olis tiuhaan vaihtuvat naiset ja yksinäinen koti, tai se hänen hyvännäköinen mutta lopulta sekopäinen exä. Ehkä tällainen tasaisen kiltti ja huolehtiva koti-ihminen olikin mahtavalle miehelle lopulta hyvä vaihtoehto.
Ap on hyvä vaan ja käy hakemassa omansa kotiin.
Ohis