Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtava mies ja rupu minä treffeille?

Vierailija
20.04.2018 |

Nettideittailen. Tosi vaikea uskoa koskaan jos joku sanoo mun näyttävän hyvältä, en itse näe sitä peilistä. Tuo mies on ihan siis todella komea ja olen jo tosi ihastunut. Jännitän jo aivan valtavasti ensi viikon näkemistä. Olisi kai pitänyt deittailla enemmän niin olisin tottunut. Olen kuitenkin jo pian 40-vuotias ja elänyt kahdessa pitkässä ja epäonnistuneessa suhteessa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että miehellä on pippelin tilalla leppäkerttu. Ei enää jännitä ja hymyilyttääkin aidosti.

Vierailija
2/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele että miehellä on pippelin tilalla leppäkerttu. Ei enää jännitä ja hymyilyttääkin aidosti.

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, olet kaunis.

Vierailija
4/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole rupu 😊

Vierailija
5/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä, olet kaunis.

Ihana kommentti ❤️

Vierailija
6/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielestäsi mies valehtelee tai ainakin liioittelee? Luultavasti molemmat ovat oikein. Eiköhän mies kehu vain saadakseen pildeä. Siitä onkin hyvä lähteä liikkeelle epäonnistumisten jälkeen. Mies on varmasti myös huomannut, että itsetuntosi on miinuksella, joten sinua kehumalla hän pääsee nopeasti tavoitteeseensa ja voi halutessaan saada sinut alistettavakseen nyrkkinsä alle. Ole siis varovainen ja muista, että et ole enää 16 vuotias. Käyttäydy kuin aikuinen ja pidä jalat maassa. Toki jos haluat pitää hetken hauskaa, niin nyt se voi onnistua, mutta yleensä kannattaa muistaa että ilmaisia lounaita ei ole ja liian hyvä voi olla täyttä kakkaa, kun lähemmin tutustuu.

Vierailija
7/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti niiden liikaodotusten kanssa. Kuvat voi olla mitä vaan. Ja herra voi olla vaikka millainen kakkahönkönen. Pare ottaa chill pill.

Vierailija
8/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän paras!

Vierailija
9/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on elänyt siinä kuin sinäkin. Liikaa iltapäivälehtiä, jotka muokkaa naismielipidettä? Oma mokasi, jos luet kaikkea pskaa, mikä vahingoittaa sua.

Vierailija
10/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet varma, että mies on kuka sanookin olevansa + että kuvat ovat hänestä itsestään lähiaikoina, ei 10 v sitten?

Kauneus on katsojan silmässä. Joku on toisen mielestä tosi hyvännäköinen, toisen mielestä ei lainkaan. Joten välttämättä mies ei ole objektiivisesti katsoen mahtava etkä sinä rupu.

Rohkeasti vain tapaamiseen ja katsomaan, kuka ja millainen sieltä tulee vastaan.

Vierailija
11/30 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
12/30 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen olo, koin että mies on komea ja minä rupu. Kohdatessa kyllä huomasin heti että mies piti näkemästään, joten ei feikannut. Hän taas pelkäsi ettei kelpaa minulle.

No, olihan hänellä livenä vähän enemmän uurteita ja silmäpusseja kuin siinä kuvassa, mutta silti minun mielestä oli oikein namu. Hänen mielestä minä olen namu. Oikein hyvin kävi meilläkin ja yhdessä ollaan edelleen, joten tsemppiä vaan sinullekin! Imartelevat vaatteet vaan ja korkkarit, laita tukka nätisti ja meikki huolella. Ja sitten ylväänä ja itsevarmana vaan sellaisena kuin olet.

Jos ei hänkin ole sitä mieltä, että olet ihana, niin hänhän oli vain sinulle väärä mies ja se oikea odottaa vielä.

Vierailija
13/30 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten tosi kiusallista, jos tietäisi treffikumppanin odptusten olevan tuota tasoa, kun itse tietää karun totuuden. Eli että on se toinen rupu vaan. Tulee mieleen se biisi teenage dirtbag vuodelta kivi ja miekka.

Vierailija
14/30 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kävellä korkkareilla :D

Vierailija
15/30 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kävellä korkkareilla :D

Opettele tai sitten käytä jotain muita kenkiä.

Hartiat köyryssä korkkareilla köpöttävä

ei ole seksiläs....

Joo et ole rupu miehen mielestä jos se haluaa sun kans treffeille.

Tsemppiä!

Vierailija
16/30 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä! Minä olen "rupu" joka on mahtavan miehen kanssa. Jos ei osaisi arvostaa niin mikäs siitä mahtavan tekis? Onnea!

Vierailija
17/30 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei taida olla mitään hajua miten vaikeaa "mahtavillakin miehillä" on ajoittain päästä edes treffeille saati luoda parisuhde naisen kanssa. Kyllä monet hyvännäköiset miehet menevät treffeille vain koska pääsivät ja alkavat seurustelemaan, koska kukaan muu ei kelpuuttanut eikä voi ottaa riskiä, että seuraava mahdollisuus on vuoden tai kahden päässä.  Moni mukiinmenevät ja työelämässä menestyvä mies on saanut hylätä omat vaatimukset ja unelmat kumppanin suhteen ja ottaa sen mikä nyt on tullut vastaan, kun muuten olisi luvassa yksinäisyyttä ja satunnaisia yhdenyönjuttuja. Nyt eletään ei niin hehkeiden mutta ei nirsojen naisten kulta-aikaa.

Ap on vain rohkea ja nappaa mahtavan miehen omakseen.

Vierailija
18/30 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko treffit oli , miten meni?

Vierailija
19/30 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi ap?

Vierailija
20/30 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Turun rupu? Steppaava menninkäinen?