Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vaikeaa lyhyillä miehillä on deittimarkkinoilla?

Vierailija
20.04.2018 |

Itsekin ehkä aikoinaan viehätyin enemmän pidemmistä miehistä mutta ei olisi silti tullut mielenikään "ottaa huomioon" vain tietyn pituisia miehiä. Lopulta rakastuinkin lyhyempään mieheen ja olemme olleet suhteessa jo kauan.

Ymmärrän tiettyjä piirteitä, jotka koetaan viehättäväksi. Mutta onko niin, että lyhyemmät miehet suorastaan blokataan pois, jos esim. pituudeksi on vaikka jossakin deitti-ilmoituksessa ilmoitettu 170cm tai alle.

En tiedä onko nämä kommentit, joita omiin korviini kantautunut nimenomaan vähän pinnallisempien ihmisten suusta vai onko tosissaan niin, että lyhyemmillä miehillä voi olla hankalaa löytää seuraa ja sitä kautta suhdetta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä osan lyhyydestä on kyse?

Vierailija
2/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä osan lyhyydestä on kyse?

Niin kuin aloituksessa mainittu 170cm, ei 17cm. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä oli tutkimus, että 170cm miehen pitää olla miljonääri ollakseen samalla tasolla 185cm miehen kanssa jos kaikki muut ominaisuudet ovat samat.

Vierailija
4/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä oli tutkimus, että 170cm miehen pitää olla miljonääri ollakseen samalla tasolla 185cm miehen kanssa jos kaikki muut ominaisuudet ovat samat.

Oho, ei kai sentään? On siinä varmasti kuitenkin aika iso ero, onko lyhyt mies vai lyhyt nainen. Lyhyt nainen varmasti löytää seuraa. 

Vierailija
5/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se miehenä haastavaa, voin kertoa. Kaveriporukan lyhimpänä ei auttanut, vaikka on suht fiksu, mukava eikä naamassakaan ole vikaa. Välillä se harmitti, mutta en ole koskaan ollut siitä katkera. Löysin silti hyvän puolison. Ehkä laatu korvaa määrän. Ainakin osaan arvostaa naista, jonka sain vaimokseni.

Olin useamman kerran kiinnostunut samasta tytöstä jonkun kaverini kanssa. Kertaakaan en selvinnyt kilpakosinnasta voittajana, mutta nämä tytöt olivat heti kohta suosittelemassa minua jollekin kaverilleen. No eihän heitäkään persjalkainen sytyttänyt, vaikka kuinka kehuttiin. Kun sama toistui, niin tilanne alkoi jo lähes naurattamaan. Tuntui siltä, että nämä tytöt tajusivat minun potentiaalin vasta sitten, kun olivat jo varattuja.

En väitä että olisin ollut heille paras mahdollinen mies, mutta en varmasti niitä muita huonompi - vain lyhyempi.

Mutta edelleen - en olisi todennäköisesti tavannut vaimoani ilman näitä kokemuksia.

Vierailija
6/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa helpompaa, kun aikaa ei mene ääliöihin. Laitan usein vielä pituuteni hieman alakanttiin, kun on siinä kymmenrajalla oikeasti

Vierailija
7/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suomeksi sanottuna: Miehen pituudesta välittävät naiset ovat myös rahan perään

Vierailija
8/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se miehenä haastavaa, voin kertoa. Kaveriporukan lyhimpänä ei auttanut, vaikka on suht fiksu, mukava eikä naamassakaan ole vikaa. Välillä se harmitti, mutta en ole koskaan ollut siitä katkera. Löysin silti hyvän puolison. Ehkä laatu korvaa määrän. Ainakin osaan arvostaa naista, jonka sain vaimokseni.

Olin useamman kerran kiinnostunut samasta tytöstä jonkun kaverini kanssa. Kertaakaan en selvinnyt kilpakosinnasta voittajana, mutta nämä tytöt olivat heti kohta suosittelemassa minua jollekin kaverilleen. No eihän heitäkään persjalkainen sytyttänyt, vaikka kuinka kehuttiin. Kun sama toistui, niin tilanne alkoi jo lähes naurattamaan. Tuntui siltä, että nämä tytöt tajusivat minun potentiaalin vasta sitten, kun olivat jo varattuja.

En väitä että olisin ollut heille paras mahdollinen mies, mutta en varmasti niitä muita huonompi - vain lyhyempi.

Mutta edelleen - en olisi todennäköisesti tavannut vaimoani ilman näitä kokemuksia.

Niin, ehkä toisaalta hyvä, että ne kaikista pinnallisimmat tapaukset karsiutuu jo heti pois. 

Vierailija
9/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan vaikeaa, jos on komea kasvoistaan.

Vierailija
10/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo helppoo 

t: 175 pätkä

Vierailija
11/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella monesti ihastunut melko lyhyisiin miehiin, että ei se ainakaan este ole. En tarkoituksellisesti hae lyhyitä. Vai haenko alitajuisesti? En tiedä.

Olen huomannut, että moni nuori nainen raakkaa Tinderissä "liian lyhyet" pois. Kumma juttu. Pitää olla paljon pidempi kuin nainen, miksi?

Vierailija
12/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kasvotkaan ole mikään ratkaiseva asia. Eka mies oli melkein kaksmetrinen, hyvännäköinen, avioliitto kesti 10 v. Seuraava suhde kesti 10 kk, hyvä panomies, noin 180 cm, muuten sekopää, mutta hyvännäköinen. Nykyinen lyhyt, ei niin hyvännäköinen, mahtavat huulet ja se jokin.Yhteiselo kestänyt toddella kauan, ihana mies, pituutta jotain 170 cm. En ole mitannut, aivan ihana kuitenkin.

Vierailija
13/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat että naiset tajusivat SINUN potentiaalisi sitten kun olivat itse varattuja? Siis täh?

Vierailija
14/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies 170cm eli mua muutaman sentin lyhyempi. Ei kyllä missään vaiheessa käynyt mielessä, ettei meidän jutusta tulisi mitään.

Tosin, ennen hänen tapaamistaan olin sitä mieltä, että 175cm on ehdoton minimi.

Vierailija
15/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää pitkistä miehistä ollenkaan. He eivät sytytä. Olen itse alle 160cm.

Vierailija
16/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä sen verran pinnallinen, että haluan miehen olevan vähintään itseni mittainen. Kaikki siis kuitenkin käy siitä 165cm ylöspäin.

Vierailija
17/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo, jätin kaksi miestä, toinen. Ensimmäinen 1,98 m, toinen 1,88 m. Nyt paras menossa, 1,72 m. Paras, tämä suhde on kestänyt jo 16 v. Ja isoin,paksuin, hmmm. nenä.

Vierailija
18/18 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset (16-20v) ovat nykyään niin pitkiä, ettei alle 180 cm mies kelpaa.

nimimerkki: "sivusta seurannut"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän