Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitkä ovat tärkeimmät luonteenpiirteet joita arvostat naisessa?

Vierailija
20.04.2018 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antava, helppo, nalkuttamaton.

Tää oli naisen vastaus, rupesin vain arvailemaan, mitä tänne on tulossa... :)

Vierailija
2/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan eksäni puolesta: ulospäinsuuntautuneisuus, höpsöys ja se, että nauraa eksäni vitseille, mutta ei itse kuvittele olevansa hauska tai mitään. Jätti minut, koska minulta puuttuivat nuo luonteenpiirteet (kertoi itse siis, en keksinyt).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys, poliittinen epäkorrektius, osaa olla myös dominoiva ja ei ota itseään/elämää turhan vakavasti

Vierailija
4/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys ja mukavuus ja huumorintaju. Voi olla tarvittaessa jämäkkäkin mutta ei mikään kontrollifriikki.

Vierailija
5/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit.

Vierailija
6/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju, seksuaalisten mieltymysten kohtaaminen, kasvot, kroppa, uskollisuus. (Ei missään tärkeysjärjestyksessä.)

Mutta oikeasti on äärimmäisen hankala löytää HAUSKA nainen. Sellainen, jonka heitoille saisi edes joskus nauraa. Enkä tarkoita sellaista, että nainen on niin tyhmä, ettei tajua olevansa hauska.

Vierailija
7/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydämisyys

Mukavuus

Huomaavaisuus

Kiltteys

Kunnollisuus

Herttaisuus

Itse henkilökohtaisesti viehätyn sellaisista vähän ujoista tai introverteista jotka on rauhallisia eikä kovin meneviä.

Vierailija
8/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavin luonteenpiirre naisissa on liika miellytämisenhalu. Siis sellainen joka yrittää liikaa, ei kerro koskaan omia mielipiteitä, on valmis toteuttamaan kieli pitkällä miehensä jokaisen ehdotuksen ja idean, eikä itse ehdota koskaan mitään. Tykkää samoista leffoista/musiikista kuin mies, koska "ihan sama, valitse sä, mulle käy kaikki."

Ei koskaan enää! Jos haluan tuollaisen, hankin ennemmin kultaisennoutajan.

Vierailija
9/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty "äijämäisyys" ettei turhista valitella ja vitsit on yhtä törkeitä ja huonoja kuin itsellä. Selkärankaisuus ja omien arvojen mukaan eläminen on myös äärimmäisen tärkeää, ilman luottamusta ei parisuhdetta tule ja on helpompi luottaa ihmiseen joka ei tulisi ikinä pettämään oman itsensä ja arvomaailmansa- kuin minun takia.

Vierailija
10/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari todella hyväksi vaikuttanutta naista on tullut dumpattua aika säälittä, kun kävi ilmi, että he kohtelevat asiakaspalveluhenkilökuntaa kuin kulkukoiraa. Tiuskimista, nälvimistä, pomottelua, tuhahtelua, "hei" ja "moi" (peruskäytöstavat) tyystin kadoksissa.

Vierailija
11/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintaju, seksuaalisten mieltymysten kohtaaminen, kasvot, kroppa, uskollisuus. (Ei missään tärkeysjärjestyksessä.)

Mutta oikeasti on äärimmäisen hankala löytää HAUSKA nainen. Sellainen, jonka heitoille saisi edes joskus nauraa. Enkä tarkoita sellaista, että nainen on niin tyhmä, ettei tajua olevansa hauska.

Hauskat ihmiset ei kai koskaan hirveästi mainosta sitä, että ovat hauskoja (sama, kuin "hyvän huumorintajun omaavat" ovat usein näitä kainalopieru/piiras naamaan -tyyppejä). Mutta minä uskallan ihan rohkeasti sanoa, että olen oikeasti hauska. Mulla on hyvä tilannekomiikka ja heittelen aika usein nasevia vastapalloja. 

Samaa muuten vaadin sitten mieheltä(ni)kin. ;) 

Vierailija
12/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari todella hyväksi vaikuttanutta naista on tullut dumpattua aika säälittä, kun kävi ilmi, että he kohtelevat asiakaspalveluhenkilökuntaa kuin kulkukoiraa. Tiuskimista, nälvimistä, pomottelua, tuhahtelua, "hei" ja "moi" (peruskäytöstavat) tyystin kadoksissa.

Ymmärrän, mutta sanoitko heille asiasta? Nimittäin esim oma äitini muuttui elämänsä aikana tuollaisesta täysin päinvastaiseksi; tarvittiin muutama kova kokemus ja empatiakyky puhkesi kukkaan.

Vierailija
13/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mutta sanoitko heille asiasta? Nimittäin esim oma äitini muuttui elämänsä aikana tuollaisesta täysin päinvastaiseksi; tarvittiin muutama kova kokemus ja empatiakyky puhkesi kukkaan.

En sanonut. En halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat perustavanlaatuisesti ilkeitä. Turha siihen ilkeän kuoren päälle on kiiltokuvia liimailla.

Vierailija
14/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset taas tunki nokkansa selkeästi meille miehille suunnattuun kysymykseen?

Juuri tuota piirrettä naisissa vihaan.

Tykkään naisista, jotka eivät ole turhan uteliaita.

Vierailija
15/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut. En halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat perustavanlaatuisesti ilkeitä. Turha siihen ilkeän kuoren päälle on kiiltokuvia liimailla.

Kuori on vain kuori. Toki joillakin huono käytös on enemmän kuin pintaa.

Vierailija
16/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#7:lla oli hyvä lista. Avaan vähän mitä kyseiset termit omalla kohdalla tarkoittaa.

Hyväsydämisyys ja kiltteys: Ajattelee läheisistä ihmisistä hyvää, eikä vain puhdista omaatuntoaan lahjoittamalla rahaa hyväntekeväisyyteen. Suhtautuu positiivisesti ihmisiin ja tulevaisuuteen. Osaa myös joustaa eikä riitele aina kun asioita ei tehdä juuri kuten hän haluaa.

Mukavuus: Hänen seurassaan on mukava olla. Tunnelma on rento ja vapautunut.

Huomaavaisuus: Se että tekee jotain miehen puolesta on vain puolet huomaavaisuudesta. Yhtä tärkeää on myös huomata ja arvostaa miehen huomaavaisia eleitä ja tekoja.

Kunnollisuus: Luotettava. Voin luottaa naiseen parisuhteessa, koski tämä sitten raha-asioita tai miessuhteita.

Herttaisuus: Tämä on vaikeimmin selitettävä ja eroaa varmaan miehestä toiseen, mutta minä sanoisin sen tarkoittavan että naisessa on minulle joku yksityiskohta käytöksessä mikä nostaa hänet muiden naisten yläpuolelle. Tekee hänestä minun silmissä erikoisen.

Vierailija
17/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit, silmät, takapuoli ja koko kroppa ylipäätään.

Vierailija
18/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit, silmät, takapuoli ja koko kroppa ylipäätään.

Hyvä lista luonteenpiirteistä tosiaan. Entäs se ulkonäköpuoli?

Vierailija
19/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hyväsydämmisyys

- yhdessä olessa läsnä oleva

- realisti

- asioista kiinnostunut

- mielipiteitä omaava mutta myös muita kuunteleva

- ei saa olla nipottaja

- taruolentoihin tai yliluonnollisiin ilmiöihin uskomista en arvosta

Vierailija
20/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento ja rempsakka, iloinen ja huumorintajuinen, seikkailunhaluinen, luotettava. Ei ota elämää ja itseään liian vakavasti. Ei vain istu sohvalla puhelin kädessä vaan jos sanoo että nyt lenkkarit jalkaan ja lenkille niin lähtee mukaan. Pitää hellyydestä ja leikkimielisyydestä.