Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Powerin osamaksu-politiikasta tietäviä?

Vierailija
20.04.2018 |

Gigantissa osamaksun ehdoksi ei riitä se että luottotiedot kunnossa, suomalainen passi ja ikää riittää, vaan pitäisi olla töissäkin... onko Powerilla sama juttu? Ja käyttääkö power klarnaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan, ompa Gigantilla otsaa vaatia velan takaisin maksukykyä...kauheaa...kyllä tästä niin mieleni pahoitin....

Vierailija
2/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä meinasit maksaa jos et ole töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa osamaksulla? Jos ostan vaikka uuden puhelimen niin maksan sen kyllä heti. Osamaksuissa ei ole järkeä.

Vierailija
4/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuntoutustuki + takuueläke... maksukykyä on, kaikki aiemmatkin osarit olen maksanut mm puhelimesta... sä oikeesti aattelet että jos ei oo töissä, ei ole yhtään rahaa ja luottotiedot menneet?

Vierailija
5/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa osamaksulla? Jos ostan vaikka uuden puhelimen niin maksan sen kyllä heti. Osamaksuissa ei ole järkeä.

Jos ei ole rahaa? Puhelin alkaa kuitenkin olla sellainen välttämättömyys nykyisin, että uusi on pakko hankkia jos vanhan hajoaa, vaikka ei olisi rahaa just sillä hetkellä. Pienituloisella voi mennä kuukausia säästää muutaman satasen puhelin, joten osamaksu nopeuttaa hankintaa, vaikka sitten vähän kalliimmaksi tuleekin. Ja välillähän on kampanjoita, joissa osamaksulla saa ilman lisäkuluja.

Vierailija
6/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuntoutustuki + takuueläke... maksukykyä on, kaikki aiemmatkin osarit olen maksanut mm puhelimesta... sä oikeesti aattelet että jos ei oo töissä, ei ole yhtään rahaa ja luottotiedot menneet?

Niin se perinteisesti on, ettöä jos tuilla elää, ne ei ole kummoiset.

Vierailija
7/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kerralla ei ole varaa maksaa.. tai olisi, mutta sitten ei olisi rahaa syödä tai maksaa sitä osaa vuokrasta mitä asumistuki ei maksa...

Vierailija
8/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta sellaista mihin sinulla ei ole varaa, ja nimenomaan kertamaksulla. Ei kyllä kerro siitä että on maksukykyä ja varaa jos täytyy jotain puhelimia ostaa osarilla, kun alle 200 eurollakin saa jo hyvän älypuhelimen.

Vierailija
9/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta sellaista mihin sinulla ei ole varaa, ja nimenomaan kertamaksulla. Ei kyllä kerro siitä että on maksukykyä ja varaa jos täytyy jotain puhelimia ostaa osarilla, kun alle 200 eurollakin saa jo hyvän älypuhelimen.

Läppäri hajosi. Uusi maksaa 300. Meinasin maksukyyvyllä sitä että osarien maksu onnistunut aina. Ap ps voisiko joku nyt vain vastata mun kysymyksiin eikä jankata muuta?

Vierailija
10/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä näy maksukykyä olevan jos osarilla pitää ostaa.

Vierailija
11/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan, ompa Gigantilla otsaa vaatia velan takaisin maksukykyä...kauheaa...kyllä tästä niin mieleni pahoitin....

Työssäkäynti ei oo kyllä mikään tae maksukyvystä. Tiedän joitain työssäkäyviä joilla vaa laskut ja karhukirjeet kasaantuvat kun osareita ei ole maksettu, saati muitakaan laskuja...

Vierailija
12/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs sano... mää itse tienaan 3000 (netto) ja vaikka olisi varaa ostaa kerralla, maksan osarilla. En tykkää maksaa isoja summia kerralla. Ohis.

Vierailija
13/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs sano... mää itse tienaan 3000 (netto) ja vaikka olisi varaa ostaa kerralla, maksan osarilla. En tykkää maksaa isoja summia kerralla. Ohis.

En tykkää maksaa XD !

Ei hitto,onko noin hölmöjä ihmisiä oikeesti olemassa.

Vierailija
14/20 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää maksaa XD !

Ei hitto,onko noin hölmöjä ihmisiä oikeesti olemassa.

Tyhmä maksaa kerralla.

Vierailija
15/20 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites asunnon osto? Maksatko kerralla ilman lainan ottoa? "Ei varmaan kannata ostaa jos ei ole varaa kerralla maksaa" lol

Vierailija
16/20 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites asunnon osto? Maksatko kerralla ilman lainan ottoa? "Ei varmaan kannata ostaa jos ei ole varaa kerralla maksaa" lol

Vierailija
17/20 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulosotossa ja hei...pirun ylpeä siitä.

Vierailija
18/20 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan powerilta olin ostamassa n. 300e kannettavaa tietokonetta osamaksulla. Olin ollut vähän aikaa määräaikaisessa työssä, luottotiedot ok ja taloudenhallinta muutenkin kunnossa.

Eivät luottaneet, kone jäi ostamatta. Olin sillon iältäni 21v liekö sekin vaikuttaa..?

Vierailija
19/20 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähti laukalle. Asunto maksaa useampia tuhansia euroja, puhelimet ja tietokoneet pysyvät satasissa.

Osamaksussa on se huonopuoli että siinä on järkyttävä korko, sikäli olisi järkevämpää ostaa se satasissa mitattava tuote kerralla pois jos mahdollista. Onneksi tänäpäivänä jotkut puljut myy kuluttomilla luotoilla.

Vierailija
20/20 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilta suurilta operaattoreilta saa osamaksulla työttömätkin jos luottotiedot on kunnossa.

Saa vieläpä ilman kuluja eli aika tyhmää maksaa käteisellä.

Viimeksi kun ostin kännykän, niin se tuli osamaksulla euron halvemmaksi !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän