Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jakoivat vaimojensa kuvia face-ryhmässä ja vertailivat näitä keskenään

20.04.2018 |

https://m.iltalehti.fi/digiuutiset/201804202200890982_dx.shtml Minusta olisi aika seksyä jos vaimoni vertailisi minua muihin miehiin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sinusta ei olisi kiva jos vaimosi kertoisi ulkonäkövirheesi julkisesti ja vertailisi muiden miesten paremmuutta sinuun. Sinulla on rumuuskompleksi ja se olisi sinulle traumaa vahvistava tilanne.

- Miehet ovat ottaneet naisilta pois päätäntävallan siitä kuka heidän kuviaan näkee

- Miehet ovat alistaneet naiset seksuaaliseksi objektiksi: runkkumateriaaliksi

Millonkas me tehdään se runkkumateriaalikalenteri sinusta?

Vierailija
2/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooh.

Miksi muuten nainen olisi jotenkin arvokkaampi kun hän on synnyttänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krooh.

Miksi muuten nainen olisi jotenkin arvokkaampi kun hän on synnyttänyt?

Siinä, että arvostellaan raskauden aiheuttamia muutoksia kehoon ei ole kysymys "naisen arvosta". On kysymys biologisista asioista jotka todellakaan eivät oikeuta haukkumaan. Se, joka lapsen puolisonsa kanssa haluaa pitäköön ikuisesti turpansa kiinni raskauden ja synnytyksen tuomista muutoksista kehoon tai synnyttäköön itse.

4/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta en tietenkään haluisi että kukaan haukkuis mun rumuutta. Mutta ei kaikkia voi miellyttää aina löytyy joku kenen mielestä jokin asia tai joku on ruma. Mutta jos mun kuvaa jaettais aina myös löytyis joku joka pitäis mua viehättävänä ja masturbois kuvalleni.

Vierailija
5/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen kuuluva toisen ihmisen kunnioitus puuttuu täysin. Ihan kuin nainen oliis miehen omaisuutta, jonka käyttöominaisuuksia voi vertailla toisten miesten kanssa. Luulisi tuollaisen olevan laitontakin ilman naisen lupaa. Olisi kyllä eron paikka jos tuollainen temppu tulisi ilmi.

Vierailija
6/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviöitä.

Vierailija
7/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki sairasta...

Vierailija
8/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon puolisosta. Jos vaimo/mies on joku fitness/malli tyyppi tai muuten "ankkanaama", jolla on vähäpukeisia kuvia muutenkin netissä, ni silloinkan asia on ok, jopa suotavaa. 

Eriasia on tietenkin jos on puolisolta salaa otettu kuvia ja niitä jaeltu. 

Vierailija
9/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset olemme kyllä joskus sellaisia nillitäjiä. Jos mies on ylpeä nuoresta, seksikkäästä vaimostaan, valokuvien jakaminen on kohteliaisuus.

Vierailija
10/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nämä olivat niitä ruotsalaisisiä jotka siis vaan ovat maailman parhaita...

Vierailija
11/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naiset olemme kyllä joskus sellaisia nillitäjiä. Jos mies on ylpeä nuoresta, seksikkäästä vaimostaan, valokuvien jakaminen on kohteliaisuus.

Vain naisella itsellään on oikeus jakaa itsestään vähäpukeisia kuvia. 

Vierailija
12/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
13/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on vaan yhdenlainen proaktiivinen ex-gf -juttu. Sitäpaitsi kyllä ne naisetkin aika vapaamielisesti kertoo miestensä intiimijuttuja, ainakin mitä omalta likkakaverilta on kuullut. Tää on vaan tasa-arvoa. Näin se menee nykyään.

Vierailija
14/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muutu todeksi vaikka jankkaisit. Mies päättää itse mitä jakaa. Toki jos ei kelpaa niin nainen voi jättää avaimet pöydälle ja lähteä.

Itse tekisin rikosilmoituksen.

Vierailija
15/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen touhu osoittaa täydellistä kunnioituksen puutetta. Omalla kohdallani luottamus olisi mennyt saman tien ja liitto sitten siinä. Jos ukko on valmis jakamaan kahdenkeskisiä asioita ulkopuolisille, miten häneen voisi ikinä enää luottaa puolisona?

Vierailija
16/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes suurin osa naisista ei tee tuollaista

paitsi helluntailaiset seinäjoella ehkä

Vierailija
17/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

Totta en tietenkään haluisi että kukaan haukkuis mun rumuutta. Mutta ei kaikkia voi miellyttää aina löytyy joku kenen mielestä jokin asia tai joku on ruma. Mutta jos mun kuvaa jaettais aina myös löytyis joku joka pitäis mua viehättävänä ja maskyuvall

Voi lapsiparka, koeta hankkia itsellesi edes jonkinlainen itseluottamus.

Ihan kun toi, että joku runkkaa sun kuvallesi , olisi joku  todella tavoiteltava asia.

Vierailija
18/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän poikia estää lähettämästä omia runkkauskuviaan kavereille? Kumminkin kiinnostaa, onnistuiko saamaan kiihotuksen aikaan kuvillaan. Olisi todiste pelkkien puheiden sijaan.

Vierailija
19/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet edelleenkin mies, ja se asia ei muutu, vaikka poistatat kommenttejani, herra "me naiset". HV.

Vierailija
20/23 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vaimo päätä itse, onko kyseessä kohteliaisuus, eikä joku anonyymi netinkäyttäjä. Mies kysyköön luvan hottisvaimoltaan ennen kuvien lähettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän