Miehet jakoivat vaimojensa kuvia face-ryhmässä ja vertailivat näitä keskenään
https://m.iltalehti.fi/digiuutiset/201804202200890982_dx.shtml Minusta olisi aika seksyä jos vaimoni vertailisi minua muihin miehiin.
Kommentit (23)
Krooh.
Miksi muuten nainen olisi jotenkin arvokkaampi kun hän on synnyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Krooh.
Miksi muuten nainen olisi jotenkin arvokkaampi kun hän on synnyttänyt?
Siinä, että arvostellaan raskauden aiheuttamia muutoksia kehoon ei ole kysymys "naisen arvosta". On kysymys biologisista asioista jotka todellakaan eivät oikeuta haukkumaan. Se, joka lapsen puolisonsa kanssa haluaa pitäköön ikuisesti turpansa kiinni raskauden ja synnytyksen tuomista muutoksista kehoon tai synnyttäköön itse.
Totta en tietenkään haluisi että kukaan haukkuis mun rumuutta. Mutta ei kaikkia voi miellyttää aina löytyy joku kenen mielestä jokin asia tai joku on ruma. Mutta jos mun kuvaa jaettais aina myös löytyis joku joka pitäis mua viehättävänä ja masturbois kuvalleni.
Parisuhteeseen kuuluva toisen ihmisen kunnioitus puuttuu täysin. Ihan kuin nainen oliis miehen omaisuutta, jonka käyttöominaisuuksia voi vertailla toisten miesten kanssa. Luulisi tuollaisen olevan laitontakin ilman naisen lupaa. Olisi kyllä eron paikka jos tuollainen temppu tulisi ilmi.
Riippuu paljon puolisosta. Jos vaimo/mies on joku fitness/malli tyyppi tai muuten "ankkanaama", jolla on vähäpukeisia kuvia muutenkin netissä, ni silloinkan asia on ok, jopa suotavaa.
Eriasia on tietenkin jos on puolisolta salaa otettu kuvia ja niitä jaeltu.
Me naiset olemme kyllä joskus sellaisia nillitäjiä. Jos mies on ylpeä nuoresta, seksikkäästä vaimostaan, valokuvien jakaminen on kohteliaisuus.
Niin, nämä olivat niitä ruotsalaisisiä jotka siis vaan ovat maailman parhaita...
Vierailija kirjoitti:
Me naiset olemme kyllä joskus sellaisia nillitäjiä. Jos mies on ylpeä nuoresta, seksikkäästä vaimostaan, valokuvien jakaminen on kohteliaisuus.
Vain naisella itsellään on oikeus jakaa itsestään vähäpukeisia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on vaan yhdenlainen proaktiivinen ex-gf -juttu. Sitäpaitsi kyllä ne naisetkin aika vapaamielisesti kertoo miestensä intiimijuttuja, ainakin mitä omalta likkakaverilta on kuullut. Tää on vaan tasa-arvoa. Näin se menee nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muutu todeksi vaikka jankkaisit. Mies päättää itse mitä jakaa. Toki jos ei kelpaa niin nainen voi jättää avaimet pöydälle ja lähteä.
Itse tekisin rikosilmoituksen.
Tuollainen touhu osoittaa täydellistä kunnioituksen puutetta. Omalla kohdallani luottamus olisi mennyt saman tien ja liitto sitten siinä. Jos ukko on valmis jakamaan kahdenkeskisiä asioita ulkopuolisille, miten häneen voisi ikinä enää luottaa puolisona?
edes suurin osa naisista ei tee tuollaista
paitsi helluntailaiset seinäjoella ehkä
Maailmanparantaja kirjoitti:
Totta en tietenkään haluisi että kukaan haukkuis mun rumuutta. Mutta ei kaikkia voi miellyttää aina löytyy joku kenen mielestä jokin asia tai joku on ruma. Mutta jos mun kuvaa jaettais aina myös löytyis joku joka pitäis mua viehättävänä ja maskyuvall
Voi lapsiparka, koeta hankkia itsellesi edes jonkinlainen itseluottamus.
Ihan kun toi, että joku runkkaa sun kuvallesi , olisi joku todella tavoiteltava asia.
Mikähän poikia estää lähettämästä omia runkkauskuviaan kavereille? Kumminkin kiinnostaa, onnistuiko saamaan kiihotuksen aikaan kuvillaan. Olisi todiste pelkkien puheiden sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet edelleenkin mies, ja se asia ei muutu, vaikka poistatat kommenttejani, herra "me naiset". HV.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vaimo päätä itse, onko kyseessä kohteliaisuus, eikä joku anonyymi netinkäyttäjä. Mies kysyköön luvan hottisvaimoltaan ennen kuvien lähettämistä.
Ei, sinusta ei olisi kiva jos vaimosi kertoisi ulkonäkövirheesi julkisesti ja vertailisi muiden miesten paremmuutta sinuun. Sinulla on rumuuskompleksi ja se olisi sinulle traumaa vahvistava tilanne.
- Miehet ovat ottaneet naisilta pois päätäntävallan siitä kuka heidän kuviaan näkee
- Miehet ovat alistaneet naiset seksuaaliseksi objektiksi: runkkumateriaaliksi
Millonkas me tehdään se runkkumateriaalikalenteri sinusta?