Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletteko jotain, jos lapsen kaverin vanhemmat eronneet?

Vierailija
19.04.2018 |

Ero väistämättä tulossa ja pelkään ihmisten tuomitsevuutta, myös lasten osalta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa asiassa ei saa ajatella, että mitä muut ajattelevat.

Vierailija
2/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele. Enemmän ajattelen niitä, joilla selvästi menee suhteessa huonosti ja silti sinnittelevät (kuten eräs nainen, jonka mies on tunnettu pukki ja kaikki näkee kulissin läpi, vaikka nainen muuta luulee...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ellei lapsi oireile jotenkin ja se vaikuttaa lapseeni.

Vierailija
4/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kummalla mahtaa olla sivusuhde, pikkulasten vanhemmat eivät eroa koskaan muuten. Kun se tulee tietoon, ajattelen että niinpä tietenkin.

Vierailija
5/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ei kuulu mulle.

Vierailija
6/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, en ajattele mitään, ei asia minulle kuulu.

Vierailija
7/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Jaa, ne on eronneet. Mitäköhän tekisi tänään ruuaksi...?”

Siis jos vieraampia. Ystävien erotessa sitä tietty miettii vähän erilaisia asioita: miten jaksavat, miten vaikuttaa ystäväsuhteisiin ym.

Vierailija
8/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen on nykyään niin yleistä, ettei mun mielestä kannata ottaa paineita asiasta. Ehkä niitä tuttuja jännittäisin enemmän, jotka on läheisiä, mutta lasten kavereiden vanhemmat menee kyllä jo aika etäisiksi. Omalla lapsella paljon kavereita, jotka asuu vaan toisen vanhemman luona, enkä edes tiedä milloin ovat eronneet tai ovatko koskaan yhdessä olleetkaan. Vuoroviikkoasumiset tai isä/äiti-viikonloput tuntuu olevan ihan arkipäivää eikä mikään kummeksunnan aihe.

Ero vie varmasti paljon voimia ja on rankkaa monella tapaa. Jos vaan mahdollista, niin pyri välttämään lisästressiä ja olla miettimättä sitä, mitä muut ajattelee. Asia ei oikeastaan kuulu kenellekään teidän perheen ulkopuoliselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi