Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aika tavallinen kolmekymppinen mies, millä todennäköisyydellä naiset fantasioivat minusta salaa?

Vierailija
19.04.2018 |

Kuinkahan moni nainen on kosketellut itseään ja ajatellut minun normikroppaani ja perusnaamaani haaveillen keskikokoisesta vehkeestäni? Veikkauksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä muutamaa meidän lääkäriä usein mietin. Varsinkin sitä tummaa jolla on tiukka paita, hyvä kaarre selässä, näpsäkät lihakset, pehmeä ääni ja herttainen hymy. Voih..

Vierailija
22/27 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en arkielämässäni fantasioi tuntemattomista enkä tutuistakaan miehistä, mutta mitkä olis mahdollisuudet siihen, hmm..

jos olet esimerkiksi poliisi tai palomies tai työssäsi käytät pukua ja työasusi korostaa komeuttasi tai seksikkyyttäsi niin kyllä siinä aina parilla naisella pöksyt kastuu. Tai jos sinulla on salijormana hyvä treenattu kroppa, hyvä ryhti ja miellyttävät pukineet niin kyllä silloinkin voi päät kääntyä. Ja sitten myös jos olet tuttu mies, kaveri jostain ja erityisen mukava, huomioiva ja seksy niin kyllä siinäkin voi parin naisen pöksyt kastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yhtä paljon kuin miehet 50v naisesta unelmoivat.

Miksi tavallinen kolmekymppinen mies vastaa mielestäsi haluttavuudeltaan parikymmentä vuotta vanhempaa naista? Onko naisten libido niin surkea?

Vierailija
24/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on ollut vähänkään ihastunut sinuun...

Lisäksi joskus voi kohdata jonkun, jonka kemia vain vetää niin paljon puoleensa, että voi käydä mielessä...

Vierailija
25/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko.

Minä ainakin fantasioin joko ihastuksestani jos on, tai seksikumppaneistani kokemuksiani muistellen. Joskus myös vain "miehestä". N

Vierailija
26/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on ollut ihastunut sinuun niin silloin olet varmasti päässyt hänen fantasioihinsa.

Vierailija
27/27 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0%. Minä en ainakaan missään tapauksessa haaveilisi tuollaisesta miehestä.