Kuinkakohan monella synnytys menee käynnistettynä noin helposti kun viimekuun vauvalehdessä...
siis viimekuun vauvalehdessä kerrottiin siitä käynnistetystä synnytyksestä. Oli niin helpon ja mukavan kuulonen synnytys...liekkö käynnistykset normaalisti sellaisia?
Kommentit (27)
synnytykset kesti 5t45min :) Ekassa oli ponnistusvaihe vähän pitempi, tokassa vauva putkahti toisen ponnistuksen aikana. Molemmat olivat syntyessään melko pieniä.
Itse sain synnytyksen edetessä vaikuttaa kuinka nopeasti oksitosiin tippui ja muutenkin kätilöt huomio tosi hyvin tuntemukseni
heh. kyllä se näköjään on niin, että me äidit saamme kärsiä jossakin muodossaan lapsen maailmaan saattamisesta. Mullakin oli synnytykset kun unelmat mutta raskaudet ihan kamalia. Ensiksi oksentelua ja loppuaika sairaalassa maaten.
Laskettu aika oli kyllä jo mennyt ja siksi varmaan paikat oli sen verran kypsät että meni helposti. Ja sain epiduraalin ennen kuin kivut olivat pahat ja sitten muutama minuutti ponnistusta ja vauva oli maailmassa. Ja tuntui ihmeellisen helpolta jo heti synnytyksen jälkeen.
meinaan se haastateltu äiti on mun kaverin kaveri..(hassun kuulosta..)
Suloinen pieni poika sillä kyllä.
Vierailija:
heh. kyllä se näköjään on niin, että me äidit saamme kärsiä jossakin muodossaan lapsen maailmaan saattamisesta. Mullakin oli synnytykset kun unelmat mutta raskaudet ihan kamalia. Ensiksi oksentelua ja loppuaika sairaalassa maaten.
Hehe. Kiva kirjoitusvirhe!
t.kirjoitusvirheen tehnyt...en muista numeroa
*viittaa*
eli mulla meni käynnistetty aivan kuin unelma, ei kipua kun spinaali laitettiin oikeaan aikaan. kalvot siis puhkaistiin, olin silloin jo tosin muutaman sentin auki mutta synnytys ei ollut käynnistynyt!