Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkakohan monella synnytys menee käynnistettynä noin helposti kun viimekuun vauvalehdessä...

Vierailija
22.04.2006 |

siis viimekuun vauvalehdessä kerrottiin siitä käynnistetystä synnytyksestä. Oli niin helpon ja mukavan kuulonen synnytys...liekkö käynnistykset normaalisti sellaisia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*viittaa*

eli mulla meni käynnistetty aivan kuin unelma, ei kipua kun spinaali laitettiin oikeaan aikaan. kalvot siis puhkaistiin, olin silloin jo tosin muutaman sentin auki mutta synnytys ei ollut käynnistynyt!

Vierailija
22/27 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytykset kesti 5t45min :) Ekassa oli ponnistusvaihe vähän pitempi, tokassa vauva putkahti toisen ponnistuksen aikana. Molemmat olivat syntyessään melko pieniä.

Itse sain synnytyksen edetessä vaikuttaa kuinka nopeasti oksitosiin tippui ja muutenkin kätilöt huomio tosi hyvin tuntemukseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh. kyllä se näköjään on niin, että me äidit saamme kärsiä jossakin muodossaan lapsen maailmaan saattamisesta. Mullakin oli synnytykset kun unelmat mutta raskaudet ihan kamalia. Ensiksi oksentelua ja loppuaika sairaalassa maaten.

Vierailija
24/27 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika oli kyllä jo mennyt ja siksi varmaan paikat oli sen verran kypsät että meni helposti. Ja sain epiduraalin ennen kuin kivut olivat pahat ja sitten muutama minuutti ponnistusta ja vauva oli maailmassa. Ja tuntui ihmeellisen helpolta jo heti synnytyksen jälkeen.

Vierailija
25/27 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan se haastateltu äiti on mun kaverin kaveri..(hassun kuulosta..)

Suloinen pieni poika sillä kyllä.

Vierailija
26/27 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

heh. kyllä se näköjään on niin, että me äidit saamme kärsiä jossakin muodossaan lapsen maailmaan saattamisesta. Mullakin oli synnytykset kun unelmat mutta raskaudet ihan kamalia. Ensiksi oksentelua ja loppuaika sairaalassa maaten.

Vierailija
27/27 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Kiva kirjoitusvirhe!

t.kirjoitusvirheen tehnyt...en muista numeroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän