Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavapiirin kevätsiivous!

Vierailija
19.04.2018 |

Mä oon niin hiton kyllästynyt siihen, että joudun olemaan joidenkin kavereiden kohdalla aina se, joka ottaa yhteyttä ja pyytää johonkin! Joka kerta. Lisäksi on sairaan pettynyt siihen, että joillakin "ystävillä" ei ole mulle koskaan aikaa. He eivät edes vaivaudu ilmoittamaan, jos eivät pääse vaikka joihinkin juhliin, jotka olen järjestänyt.

Mä oon kyllästynyt ja teen tässä sekä itselleni että noille mun "kavereille" myös palveluksen: en ota heihin enää yhteyttä. Tuon jälkimmäisen ryhnmän kanssa en enää edes aio olla tekemississä, vaikka joskus sitä minulle ehdottaisivat. Ystävyys on nyt punnittu. Hankin uudet ystävät elämääni, en jaksa enää tuollaista roikkumista.

Mä olen ihminen, joka arvostaa ihmissuhteita ja ystävyyttä, vaikka aikamme ei niitä arvostakaan. En jaksa uskoa, että olisin tätä lajia ainut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi teen listan ja laitan ihmiset erilaisiin ryhmiin. Sinne tulee myös kullanarvoiset ystävät -ryhmä. Niistä ihmisistä aion pitää kiinni ja kunnioittaa heidän ystävyyttä kaikella mahdollisella tavalla. Sitten sinne tulee ryhmä: näille voin antaa vielä mahdollisuuden, jos joskus ottavat minuun vielä yhteyttä omatoimisesti. Lisäksi ainakin sellainen ryhmä, johon tulee ne henkilöt, joita en kaipaa enää elämääni. 

Vierailija
2/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tuon siivouksen jo 10 vuotta sitten enkä ole kertaakaan katunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein tuon siivouksen jo 10 vuotta sitten enkä ole kertaakaan katunut.

minkä ikäinen oelt? ehkä olet vanhempi? Mitä siitä seurasi?

Vierailija
4/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein 5v sitten eikä kaduta. Poistin elämästäni kaikki mukaystävät. Jäljelle jäi 3 todella hyvää ja rakasta ystävää.

Vierailija
5/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ehdotettiin kavereista koostuvaa kiertävää kevätsiivousryhmää. Innostuin.

Vierailija
8/8 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, joo mäkin luulin, että aapelin tuttavapiirissä tehdään yhdessä kevätsiivoukset koteihin. :D Se vasta hyvä idea olisikin.

Tuttavapiirin siivouksesta: älä kuitenkaan tee aivan ehdotonta jakoa ja pidä katkeruutta yllä niihin, jotka eivät sinuun ota yhteyttä. Jos joskus tuntuu, että haluaisit kuulla jonkun kuulumisia, niin ehdota kuitenkin näkemistä. Saatatte molemmat yllättyä positiivisesti siitä, kuinka kivaa on vaihtaa pitkästä aikaa kuulumiset ja viettää aikaa. Mutta väkisin ei sellaista tietenkään pidä alkaa järjestämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi