Miten ehdottaa miehelle että haluaisin remmiä?
Kysymys olikin jo otsikossa .. olen nuori 30v nainen ja niin kauan kuin muistan minulla on ollut haaveena saada remmiä, mies on kyllä muuten sängyssä hieman dominoiva mutta toivoisin jotain vielä enemmän ...nolottaa vain niin älyttömästi ....
Kommentit (9)
Kiva, seksikäs asu päälle, korkkarit jalkaan.
Pyllistät sirosti miehes edessä ja ojennat hänelle piiskan.
Sanot alistuvasti: Kulta, olen ollut tuhma tyttö, piiskaa minua, sanon kun lopetat.
Jos ei tahti miellytä, voihkaise: lisää.....
Jo kumma jos ei irtoo remmiä sullekkin..
Rva +40
suositelen jotakin elokuvaa jossa kyseistä toimintaa sitten vaan vihjailuja kehiin
Jos ajattelen että oma naisystäväni haaveilisi vastaavasta niin toivoisin hänen kertovan sen suoraan kasvotusten, se olis myös kiihottavaa. Toteutan kyllä jokaisen asian mitä nainen pyytää jos hän siitä nauttii
Leffa pyörimään esim fifty shades ja kun tulee tuo kohta niin tokaiset että olisi kiva kokeilla? Tai kyseisestä kirjasta vastaavia kohtia lukuun.. Tai hanki sopiva piiska tms ja jätä tarjolle kun seuraavaksi sekstaatte.
Sitä varten kai meillä on nuo äänielimet, että niillä voi tuottaa puhetta. Minä ainakin ehdottaisin. Tai sanoisin, että haluan.
Luulen että me miehet ollaan ihan avomielisiä kaikkien seksiin liittyvien toiveiden kanssa.
Voit sanoa miehellesi ihan suoraan, että haluaisit remmiä.
Mites Ap. Tykkäisitkö sä, jos mies antaisi kullillaan "piiskaa" sulle. Itselläni on sellainen haave, että saisin läiskiä vaimoani takapuolelle kullillani ja tarvittaessa jopa tuhman kovaa. Sikäli se kävisi minulta helposti, kun minulla on lepotilassa jo n. 18 cm pituutta, hieman kovettuessa yli 20cm ja sellainenhan se kiihottuessani jonkun aikaa olisi, kunnes seisoisi täysillä.
Ei vaan oikein kehtaa vaimolle ehdottaa, että saisinko läiskiä sinua kullillani, freekkinä varmaan pitäisi.
Jos tuntuu vaikealta puhua asiasta, niin laita vaikka tekstiviesti tai kirjoita kirje tms? Saattaahan olla, että miehelläsi on vaikka sama fantasia :)