Miten saisin raivattua omakotitalon tavarasta?
Siellä ei asu kukaan nyt, mutta voisin muuttaa sinne itse, jos saan sen tyhjennettyä. Tai siis se ei ole edellytys, mutta en usko, että haluan asua siellä rojun keskellä. Sitten mun ei enää tarttis asua kerrostaloyksiössä ja maksaa pientä vuokraa. Omistan siis sen okt:n ja siinä asui aiemmin mieheni lapsinemme. Heille löytyi sopivampi koti, johon lapset saivat omat huoneet. Saanko sen tyhjennettyä? Oon aika heikossa kunnossa vaikeiden masennusten jäljiltä, ja yleensä aina joku tulee pilaamaan elämäni, jos jotain yritän. Eli jos en muuta siihen, asun edelleen helpossa kt-asunnossa ja maksan siitä.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Myy se okt ja muuta ulkomaille auringonpaisteeseen.
Ei tarvitse mököttää Suomen pimeydessä.
Niin no tavallaan ehkä helpoimmalla pääsis jos myis. Mutta en osaa päästä helpolla ?
ap
Hyvä ap, näen selvästi että saat talon pikkuhiljaa tyhjennettyä itsellesi sopivaksi. Taitaa silti olla niin ettei projekti lähde kunnolla vauhtiin ennenkuin muutat sinne. Näen myös että elämääsi tulee uusi valoisampi vaihe.
Vierailija kirjoitti:
en osaa päästä helpolla ?
ap
Jos et halua päästä helpolla, niin asu siellä rojujen keskellä.
Jos se on täynnä romua niin tilaa siirtolava pihaan ja heität rojut lavalle. Pyydä joku kaveri talkoisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap, näen selvästi että saat talon pikkuhiljaa tyhjennettyä itsellesi sopivaksi. Taitaa silti olla niin ettei projekti lähde kunnolla vauhtiin ennenkuin muutat sinne. Näen myös että elämääsi tulee uusi valoisampi vaihe.
Kiitos
ap
Kyllä sä sen saat tyhjennettyä. Ota huone kerrallaan. Ensin keittiö että saa syötyä ja olkkari. Ja viisainta on ottaa apua siihen, jos olet kerran masennuksista kärsinyt. Homma voi olla aika terapeuttistakin.
Siis jos se on ihan hamstraaja-kunnossa. Muista että tavara ei rakasta ketään ja siitä voi ihan hyvin luopua.
Mun toinen kysymys on: miten selviät omakotitalon töistä ja huollosta nykyisessä kunnossasi? Tyhjennettävähän se on joka tapauksessa, koska vaihtoehtoja on vain kaksi: joko asua siellä tai myydä se.
Tsemppiä sulle. Itse koen raivaustyöt aina hyvin terapeuttisina. Koen helpotusta, kun pääsen tavaravuorista eroon. On tullut monen kuolinpesän raivaus vastaan viime vuosina.
rouva 50v.
Myy se okt ja muuta ulkomaille auringonpaisteeseen.
Ei tarvitse mököttää Suomen pimeydessä.