Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko velojen/lapsettomien/tms kriteerit kumppanille korkeammalla?

velamies76
19.04.2018 |

Olen ihmetellyt tätä.

Olen 41-vuotias mies, lyhyehkö, nörttimäinen, hintelä. Melko matalapalkkaisessa työssä, melko fiksu ja huumorintajuinen...mutta aika ujo. En tosiaankaan mikään kummoinen paketti omasta mielestä. Seurustelukokemustakaan ei ole juuri ollenkaan.

Minusta ovat kiinnostuneet n. 35v yksinhuoltajat ja yllätyksekseni selkeästi alle kolmekymppiset perheestä haaveilevat neitokaiset. Vaikka olen lähes seurustelukokemattomana ja velana huono valinta perheen pääksi :/

Naiset jotka eivät halua lapsia, eivät vielä ajattele lapsia tai ovat eronneet ja saaneet asiansa järjestykseen (vaikka oman ikäiseni yksinhuoltajat), eivät kiinnostu. Riippumatta ovatko parikymppisiä, kolmekymppisiä, nelikymppisiä tai viisikymppisiä.

Onko niin että kun miestä tarvitaan, rimaa lasketaan...ja kun ainoa perustelu seurustelulle on halu, rima nostetaankin paljon korkeammalle?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tutulla naisella mennyt näin:

18-25 rima korkealla, miehen pitää olla komea ja erottuva, tavikset tylsiä

25-35 tavismies onkin juuust hyvä, lapsikuume noin 41 astetta

30-45 ero tuli, muutto pienempään kämppään. Nyt kelpaa sitä exääkin tylsempi mies, yhärinä olo p:stä

35-50 asiat on saatu järjestykseen, ei tää ookkaan niin kamalaa. Rima nousee taas. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa

Eli joo. Kun miestä tarvitaan, tavis kelpaa. Kun mies halutaan, ainakin komeuden ja viihdyttävyyden suhteen vaaditaan enemmän. Ja niitä vaatimuksia ei moni täytäkään.

Vierailija
2/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan selkeästi kyllä.

Tosin sekin vaikuttaa että minkä tyyppinen olet ja mitä naisille viestität. Jos "myyt" itseäsi luotettavana, kivana ja ahkerana miehenä...olet just sopiva tylsäksi perhemieheksi joka käy siellä töissä ja remppaa katon sillä aikaa kun nainen keskittyy omiin kotihaaveisiinsa. Tai sit laastarimieheksi, kun naisen exä olikin j.nnämies tai p.limies.

Enemmistö miehistä on tällaisia, enemmän tai vähemmän. Tää on selkeämpi rooli, naiset ei hyväksy jos vakaamies yrittääkin olla viihdyttäjämies...niitä ei tarvita eikä saa olla montaa.

Vierailija
4/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin

Vierailija
5/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että velat arvostavat tavallista enemmän vapautta ja itsenäisyyttä, ja sen myötä kumppaniksikaan ei kelpaa kuka tahansa vain siksi, että olisi seuraa. Itse viihdyn velamiehenä sinkkuna oikein hyvin, ja deittailen vain, jos riittävän kaunis ja kiva nainen osuu kohdalle. Mitään muuta syytä seurusteluun ei tosiaan ole kuin omat emotionaaliset tarpeet.

Vierailija
6/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Se kiinnostuuko susta naiset jotka ei tarvitse sua mihinkään, kertoo paikkasi. Jos ei kiinnostu, olet se betaelättäjämies.

Vierailija
7/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Miestä tarvitaan välttämättä ainoastaan lapsen siittämiseen, ja jos sitä tarvetta ei ole, ei mies kuin mies kelpaakaan. Ja mitä kiireellisempää siittämistarve on, sitä matalemmalla rima tietenkin on.

Vierailija
8/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on korkeat kriteerit.

Ällöttää rahalla ja elatuskyvyllä kerskailevat nuoret kukkopojat.

Vierailija
9/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittu asia että naiset tietävät miehen hajusta onko mies sopiva lisääntymiskumppani, sopiiko geenit yhteen jne.

Toisaalta, jos haluaa lapsia, pitää etsiä mies joka sopii lasten isäksi, eikä miestä joka sopii vain seksikumppaniksi. Seksikumppanista pääsee nopeastikin eroon jos sukset menee ristiin, mutta lasten isän kanssa ollaan tekemisissä lopun ikää vaikka tulisi erokin. Luonteen suhteen pitää siis olla rima korkealla ja ulkonäkö on vasta toisella sijalla (tai siis se haju kai on se eka, mutta se on tiedostamatonta) kun etsii lapsille isää. Seksikumppania kun etsii riittää että viisari värähtää.

Vierailija
10/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Läheppäs mulle emännäksi. Mansikkafarmi nimittäin tuottaa. Eiks olis kiva pari mukulaa saada juoksemaan pirttiin?"

Vierailija
11/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen vain mt-ongelmainen ja fyysisesti sairas eli olen itse huono saalis enkä kelpaa. Ottaisin itsekin mieluiten kokemattoman ja ujohkon miehen koska sitten oltaisiin samassa tilanteessa molemmat eikä tarvitsisi hävetä itseä niin paljoa. Tämä on kuitenkin mahdotonta koska ujot ei ole vastaanottavaisia eikä heitä tapaa missään.

Vierailija
12/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Läheppäs mulle emännäksi. Mansikkafarmi nimittäin tuottaa. Eiks olis kiva pari mukulaa saada juoksemaan pirttiin?"

Stadin start up -yrittäjät ja nuoret juristiklopit tyhmissä puvuissaan ;)

Vierailija
13/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saaks neidil pitchaa? Olis ekstralippu Slushiin. Tuu meidän ständil hengaa ni vien sut Skohanii jatkoil. Firman piikkiin."

Vierailija
14/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkittu asia että naiset tietävät miehen hajusta onko mies sopiva lisääntymiskumppani, sopiiko geenit yhteen jne.

Toisaalta, jos haluaa lapsia, pitää etsiä mies joka sopii lasten isäksi, eikä miestä joka sopii vain seksikumppaniksi. Seksikumppanista pääsee nopeastikin eroon jos sukset menee ristiin, mutta lasten isän kanssa ollaan tekemisissä lopun ikää vaikka tulisi erokin. Luonteen suhteen pitää siis olla rima korkealla ja ulkonäkö on vasta toisella sijalla (tai siis se haju kai on se eka, mutta se on tiedostamatonta) kun etsii lapsille isää. Seksikumppania kun etsii riittää että viisari värähtää.

Ei tiedä.

Suuremmissa populaatioissa ominaistuoksulla, MCH-geeneillä, ei ole juuri merkitystä parinvalinnassa koska niiden korrelaatio muiden ominaisuuksien kanssa on 0. Ne karsivat yhtä lailla ulkonäöltään miellyttäviä/epämiellyttäviä ja luonteeltaan sopivia/epäsopivia pois kuvioista.

Seksikumppanille vaatimukset ovat huomattavasti kovemmat, koska vain ulkonäöltään komeimmat ja viihdyttävyysarvoltaan parhaat kelpaavat. Parisuhteeseen pääsee suurin miehistä jossain vaiheessa elämäänsä, seksimarkkinoilla pärjää ainoastaan vähemmistö.

Vierailija
15/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saaks neidil pitchaa? Olis ekstralippu Slushiin. Tuu meidän ständil hengaa ni vien sut Skohanii jatkoil. Firman piikkiin."

Jep... :D

Vierailija
16/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kyllä, arvelen että kiinnostat niitä perheestä haaveilevia hormonihuurunaisia juuri siksi että olet vela. Mies jolla on jo yhden naisen kanssa lapsia ei ehkä halua lisää, kun taas vela voi tunnetusti muuttaa aina mielensä. 35-vuotiaita yhäreitä kiinnostat ensinnäkin, koska enemmistöllä sen ikäluokan naisesta vaan on lapsia ja toiseksi siksi että he järkeilevät kuten hormonihuuruttaret:  ei tule suurperhettä jos kelpuutat naisen lapsineen mutta et itse enää halua lisääntyä.

Itse velanaisena (varattuna) sanoisin, että ongelmasi on heikko itsetunto ja se ettet pidä itseäsi "kummoisena". Oletan olevani sinua isompi (175cm, normaalipainon ylärajalla, korkokengistäni en luovu) kuvauksen perusteella, mutta se ei olisi ongelma. Ei myöskään palkkasi tai se että et ole korkeakoulutettu. Minua ovat kiinnostaneet miehet jotka ovat, noh, vaikuttaneet kiinnostavilta. Eli tuo esiin persoonaasi, harrastuksiasi, mistä tykkäät jne. (positiiviset jutut on parempia kuin negatiiviset kriteerilistat). Deittaillessa kiinnostustani lisäisi myös jos kertoisit olevasi vela joka etsii kaltaistaan. Olen jo kertaalleen eronnut pitkästä suhteesta osittain siksi kun en halunnut lapsia ja mies halusi.

Pidä sinäkin pääsi kunnes löydät naisen joka on aito vela. Ei ole kiva tilanne jos lapsen kärttäminen alkaa kun asutaan yhdessä ja sormukset on vaihdettu.

Vierailija
17/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin velana koen, että kriteerit ovat melko korkealla, en mielestäni mahdottomia vaadi kuitenkaan. Toivoisin, että mies olisi savuton ja käyttäisi alkoholia hyvin kohtuullisesti. Itse tykkään lukemisesta, lemmikeistä (mulla on kissa ja koira), elokuvista ja kävelylenkeistä koiran kanssa. Toivon, että mies olisi suunnilleen samanhenkinen ja varma siitä, ettei halua lapsia.

Vierailija
18/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha kyllä, arvelen että kiinnostat niitä perheestä haaveilevia hormonihuurunaisia juuri siksi että olet vela. Mies jolla on jo yhden naisen kanssa lapsia ei ehkä halua lisää, kun taas vela voi tunnetusti muuttaa aina mielensä. 35-vuotiaita yhäreitä kiinnostat ensinnäkin, koska enemmistöllä sen ikäluokan naisesta vaan on lapsia ja toiseksi siksi että he järkeilevät kuten hormonihuuruttaret:  ei tule suurperhettä jos kelpuutat naisen lapsineen mutta et itse enää halua lisääntyä.

Itse velanaisena (varattuna) sanoisin, että ongelmasi on heikko itsetunto ja se ettet pidä itseäsi "kummoisena". Oletan olevani sinua isompi (175cm, normaalipainon ylärajalla, korkokengistäni en luovu) kuvauksen perusteella, mutta se ei olisi ongelma. Ei myöskään palkkasi tai se että et ole korkeakoulutettu. Minua ovat kiinnostaneet miehet jotka ovat, noh, vaikuttaneet kiinnostavilta. Eli tuo esiin persoonaasi, harrastuksiasi, mistä tykkäät jne. (positiiviset jutut on parempia kuin negatiiviset kriteerilistat). Deittaillessa kiinnostustani lisäisi myös jos kertoisit olevasi vela joka etsii kaltaistaan. Olen jo kertaalleen eronnut pitkästä suhteesta osittain siksi kun en halunnut lapsia ja mies halusi.

Pidä sinäkin pääsi kunnes löydät naisen joka on aito vela. Ei ole kiva tilanne jos lapsen kärttäminen alkaa kun asutaan yhdessä ja sormukset on vaihdettu.

Hmm mielenkiintoinen teoria. Ihmetyttää vain miksi yli nelikymppinen kiinnostaa 26-29v naisia kun sama mies nuorena ei kiinnostanut sanotaanko 25v ja alle naisia jotka ei vielä miettineet lapsia :D

Joo olet vähän isompi. 173cm minä ja hoikka. Ei olisi mikään ongelma.

Itsetunnon suhteen olet kyllä oikeassa...mutta luulisi että lapsia haluavat ja sellaisia hankkineet myös välittäisivät asiasta?

-ap

Vierailija
19/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen nelikymppisen tarjokkaan joka ei halua lapsia.

Vierailija
20/23 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan omasta kokemuksesta voin sanoa että on. Mielummin otan sen lähes täydellisen miehen, jonka kanssa elää vuosikymmeniä kahdestaan kuin sen miehen, joka on ihan okei tyyppi. Käsitykseni mukaan naisena joka tahtoo lapsia nyt ja heti (ns biologinen kello tikittää) madaltaa helpommin rimaa, kun sen täydellisen kumppanin etsintään voi mennä vuosia. Järkevämpää ottaa se okei tyyppi, jos lapsia haluaa viime hetkellä ilman hedelmöityshoitoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan