Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tulee iltaisin 9 aikaan juttelemaan???

Vierailija
19.04.2018 |

Siis minkälainen pösilö täytyy olla että tulee noin myöhään viikolla toisen oven taakse valittamaan ja keskustelemaan asioista.

Eilen oli jo neljäs kerta kun tuli noin myöhään ja aiheena postilaatikon katos joka pitäisi korjata, halusi keskustella kuka maksaa kulut..

Yhtä pimeitä syyt ovat olleet aikaisemminkin..

Joka kerta olen sanonut että tulis päivällä/illalla mutta kun hän oli lenkillä ja näki että meillä on valot.

Taas sanoin että oon tässä jo yöpaidassa ni en keskustele asiasta nyt.

Tarvii varmaan ite mennä sinne puoli kuudelta aamulla ennenku lähden töihin..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aamulla klo 5:15 menet ovelle ja keskustelette asiat siinä.

Vierailija
2/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun kaikki eivät noudata sun rytmiä. Kerrostalossakin hiljaisuus alkaa 22 tai 23 ja loppuu 6 tai 7. Naapurisi ajat osuvat noihin, sun 5.30 ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa nähdä sut yöpuvussa:)

Vierailija
4/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niinkuin Pulkkisessa?

Vierailija
5/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn naapurin rouvalla lähes päivittäin juuri noihin aikoihin. Ennen ei paljoa jutella, jonkin verran joskus jälkeen. Yöksi jään harvoin.

Vierailija
6/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun kaikki eivät noudata sun rytmiä. Kerrostalossakin hiljaisuus alkaa 22 tai 23 ja loppuu 6 tai 7. Naapurisi ajat osuvat noihin, sun 5.30 ei.

Me emme asu kerrostalossa vaan omakotitalossa.

Mulle on ihan sama mitä rytmiä naapuri elää kunhan ei tule minua häiritsemään. Olen monesti ilmoittanut hänelle koska sopii tulla mutta ei. Tulee silti myöhään illalla.

Ap

Vierailija
7/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltayhdeksän on ap hyvä aivan ok aika soitta ovikelloa. Jos sinä et jostakin syystä halua puhua kenenkään kanssa yöpukuisena - miksi et, eikö sulla ole vaikkapa kylpytakkia? - niin jätä ovi avaamatta tai sano sille, että et halua jutella siihen kellonaikaan, tule klo xx huomenna. Ilmeisesi nyt sanoitkin, joten missä se oli se sun ongelmasi? Hä?

Sinun yksilöllinen työaikasi on sinun omasi, ei sitä kukaan kertomatta tiedä. Minä olin tänään töissä klo 04-11, pitäisikö minun kiukutella, kun tuttu soitti minulle klo 20 eilen illalla? No ei.

Vierailija
8/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama mitä rytmiä naapuri elää kunhan ei tule minua häiritsemään. Olen monesti ilmoittanut hänelle koska sopii tulla mutta ei. Tulee silti myöhään illalla.

Ap

Klo 21 ei ole myöhään kuin sinun maailmassasi. Älä avaa ovea, jos et halua.

Vierailija
9/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko avaa sitä ovea, vaikka sulla näkyy valotkin. Itse en avaa ovea tuohon aikaan, ellei kyse ole sitten sukulaisesta.

Vierailija
10/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltayhdeksän on ap hyvä aivan ok aika soitta ovikelloa. Jos sinä et jostakin syystä halua puhua kenenkään kanssa yöpukuisena - miksi et, eikö sulla ole vaikkapa kylpytakkia? - niin jätä ovi avaamatta tai sano sille, että et halua jutella siihen kellonaikaan, tule klo xx huomenna. Ilmeisesi nyt sanoitkin, joten missä se oli se sun ongelmasi? Hä?

Sinun yksilöllinen työaikasi on sinun omasi, ei sitä kukaan kertomatta tiedä. Minä olin tänään töissä klo 04-11, pitäisikö minun kiukutella, kun tuttu soitti minulle klo 20 eilen illalla? No ei.

En tosiaan juttele naapurini kanssa kylpytakki päällä, ja jos ymmärrät lukemaasi niin olen tästä monesti maininnut naapurille silti jatkaa vaan.

Ap

Vierailija
11/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Klo 21 ei ole myöhään kuin sinun maailmassasi. Älä avaa ovea, jos et halua.

Jep, ja jos olen asiasta sanonut niin miksi se ei mene jakeluun?

Rinkuttaa ovikelloa niin kauan että pakko avata.

Ap

Vierailija
12/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhään illalla kello 21.00? :D

Että semmoista Porvooseen tällä kertaa.

Vierailija
13/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lapset menevät nukkumaan klo 20 ja aikuiset 22

Aamulla aikainen nousu, haluan rauhoittua ja hoitaa iltatoimet rauhassa, en keskustella naapurin kanssa mistään katoksista.

Ap

Vierailija
14/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia tunkea tuohon aikaan. Outoja olette jos tuo on teistä normaalia. Oletan että on joku oikea hätä, jos naapuria tuohon aikaan häiritsee, eikä mitään diipa daapa juttuja. Miksi se muuten kyselee sulta roskakatoksen korjaamisesta, jos asutte okt:ssa? Eikö teillä ole omat katokset?

Vierailija
15/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, sori, luin paremmin. Kyse siis postilaatikoiden katoksesta. T. 14

Vierailija
16/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole normaalia tunkea tuohon aikaan. Outoja olette jos tuo on teistä normaalia. Oletan että on joku oikea hätä, jos naapuria tuohon aikaan häiritsee, eikä mitään diipa daapa juttuja. Miksi se muuten kyselee sulta roskakatoksen korjaamisesta, jos asutte okt:ssa? Eikö teillä ole omat katokset?

Eikös puhe ollut postilaatikon katoksista? Meillä on ainakin naapurin kanssa yhteinen.

Vierailija
17/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai häh? Mulle ainakin klo 21 on myöhä, itse ollut nukkumassa siihen aikaan jo tunnin verran. Aamulla herään 4:45.

T. Ei ap

Vierailija
18/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jeesus mitä pösilöitä täällä. Itselläni on herätys ”vain” klo 5:00 ja en todellakaan avaisi naapurille ovea enää kahdeksan jälkeen. Ei ole normaalia häiritä työssäkäyviä ihmisiä tuohon aikaan, etenkään arkisin.

Vierailija
19/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on ongelma? Selvität sen asian naapuris kanssa klo 21 ja sillä hyvä. Sitten se ei enää tule.

Vierailija
20/22 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt on ongelma? Selvität sen asian naapuris kanssa klo 21 ja sillä hyvä. Sitten se ei enää tule.

No varmaan se on ongelma ettei kiinosta yöpaidassa oven suussa jutella naapurin kanssa illalla juuri ennen kuin on menossa sänkyyn.

Meillä ainakin lapset nukkuu jo tuohon aikaan eikä todellakaan naapuri tule sisälle mölisemään mistään roskakatoksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi