Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkoraskauksen sattuessa mies haluaa abortin, minä en. Mitä tehdä?

Vierailija
19.04.2018 |

Olisiko järkevää erota tässä tilanteessa? Olemme nuoria ja ymmärrän ettei mies koe olevansa valmis isäksi, mutta itse en tekisi aborttia missään nimessä jos tulisin vahingossa raskaaksi. Kondomi on kyllä käytössä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudenhan voi varsin tehokkaasti ehkäistä joten huolehtikaa siitä kunnolla niin aihe ei tule koskaan ajankohtaiseksi.

Vierailija
22/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan suunnitele vahinkoa, mutta ei kondomikaan aina 100% varma ole. Ja tilanne on että minä en pystyisi tekemään aborttia jos tulisin raskaaksi mutta mies sanoi ettei ei ole valmis isäksi tällä hetkellä. 

Sitten mies lopettaa seksin harrastaminen, jos ei ole valmis ottamaan vastuuta sen seurauksista.

Tai harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka ei myöskään halua lasta ja vahingon sattuessa tekee abortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tuplaehkäisy: pillerit/rengas/ kapseli / laastari / kierukka.. joku hormonijuttu

+kondomi.

Ja vahingon sattuessa jälkiehkäisy.

Tuskin tarttee aborttia miettiä.

Hormoniehkäisy ei sovi minulle ikävä kyllä. Heitinki miehelle vitsillä että ei kai tässä auta kuin selibaatti, johon oli melkein järkyttynyt että ei kai nyt niin radikaali tarvi olla. Että kyllä kai tässä ero on järkevin vaihtoehto. 

Vierailija
24/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet suhteessa jossa ei edes tuon vertaa ole yhteisymmärrystä???

Vierailija
25/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastaisi seksiä miehen kanssa joka ei vahingon sattuessa halua isäksi. Liian riskipeliä kaikille osapuolille.

Meillä käytössä tuplaehkäisy ja olen myös valmis hakemaan katumuspillerit joten aika minimaalinen mahdollisuus tulla raskaaksi mutta jos niin kävisi, ollaan sovittu että siitä selvitään sitten yhdessä ilman aborttia.

Vierailija
26/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinkoraskauskia ei ole. Joten miehen vuoksi erotkaa suosiolla. 

Eikö se ole vahinkoraskaus jos kondomi pettää?

Vierailija
27/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan suunnitele vahinkoa, mutta ei kondomikaan aina 100% varma ole. Ja tilanne on että minä en pystyisi tekemään aborttia jos tulisin raskaaksi mutta mies sanoi ettei ei ole valmis isäksi tällä hetkellä. 

Sitten mies lopettaa seksin harrastaminen, jos ei ole valmis ottamaan vastuuta sen seurauksista.

Tai harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka ei myöskään halua lasta ja vahingon sattuessa tekee abortin.

Tätähän ei mies voi mitenkään etukäteen varmistaa, sanoi nainen mitä tahansa. Ap sentään tietää kantansa etukäteen ja sanoo sen rehellisesti.

Vierailija
28/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoraiskauksen vai vahinkoraskauden ;-)

Vierailija
29/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä kaikenlisäksi ei ole ikinä kuulemma ajatellut mahdollista vahinkoraskautta, vasta kun otin aiheen puheeksi niin sanoi että abortti tai adoptio, hullua ettei hän ole edes ajatellut mikä minun kantani synnyttäjänä aiheeseen on. Olemme molemmat parikymppisiä eli nuoria, mutta mielestäni aina kun seksiä harrastaa pitää tiedostaa eri riskit ja niistä olla yhteisymmärrys. 

AP

Vierailija
30/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstamammat oikeasti näin yksinkertaisia, vai miksi uskotte kaikki naisasianaisten vihaa miehiä kohtaan lietsovat provot?

Vierailija
31/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä kaikenlisäksi ei ole ikinä kuulemma ajatellut mahdollista vahinkoraskautta, vasta kun otin aiheen puheeksi niin sanoi että abortti tai adoptio, hullua ettei hän ole edes ajatellut mikä minun kantani synnyttäjänä aiheeseen on. Olemme molemmat parikymppisiä eli nuoria, mutta mielestäni aina kun seksiä harrastaa pitää tiedostaa eri riskit ja niistä olla yhteisymmärrys. 

AP

Jos miehelle on täysi itsestäänselvyys ettei lasta pidetä, niin ei taida lapsia haluta lainkaan.

Oletteko edes puhuneet perheenperustamisesta? Kun hommassahan ei ole järkeä, jos sinä haluat lapsia ja hän ei.

Vierailija
32/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nainenkin haluaa suhteessa seksiä? Pitääkö molempien sitten käydä vieraissa, mies semmoisen luona joka tekisi abortin ja nainen sellaisen joka olisi valmis ryhtymään isäksi.

Vierailija
33/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lopetetaan seksin harrastaminen jos ei ole valmis isäksi/äidiksi. Abortti ei tosiaankaan ole pakollinen, eivätkä kaikki sitä halua tehdä. Jos taas seksitön suhde ei molemmille käy, niin sitten varmaan parempi erota.

Mikään ehkäisy ei ole 100% varma, joten parempi toimia siten kuten oma omatunto sallii.

Suosittelisin eroa.

Vierailija
34/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palstamammat oikeasti näin yksinkertaisia, vai miksi uskotte kaikki naisasianaisten vihaa miehiä kohtaan lietsovat provot?

Sun mielestä on siis täysin uskomatonta, että joku nuori mies on sitä mieltä, että vahinkoraskauden sattuessa haluaisi abortin?

Vierailija
35/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos miehelle on täysi itsestäänselvyys ettei lasta pidetä, niin ei taida lapsia haluta lainkaan.

Oletteko edes puhuneet perheenperustamisesta? Kun hommassahan ei ole järkeä, jos sinä haluat lapsia ja hän ei.

Olemme puhuneet, ja mies haluaa lapsia kyllä mutta vanhempana. 

Vierailija
36/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä on siis täysin uskomatonta, että joku nuori mies on sitä mieltä, että vahinkoraskauden sattuessa haluaisi abortin?

Niin ja vieläpä poika tässä tapauksessa. Omienkin aivojen kehitys kesken vielä puoli vuosikymmentä. Ei aika lyödä lukkoon koko loppuelämää ja osallistua väestöongelman pahentamiseen kehittymättömillä aivoilla.

Vierailija
37/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suomalaiset naiset enää edes synnytä, joten todella heikko provo

Vierailija
38/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vieläpä poika tässä tapauksessa. Omienkin aivojen kehitys kesken vielä puoli vuosikymmentä. Ei aika lyödä lukkoon koko loppuelämää ja osallistua väestöongelman pahentamiseen kehittymättömillä aivoilla.

Tämä siinä just on. En halua laittaa miestä siihen tilanteeseen, että hänen olisi pakko vahingon sattuessa vaan hyväksyä että pitäisin lapsen. Itsekin oon tässä miettinyt sen kantilta että joko seksitön suhde tai ero. 

Vierailija
39/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse suhteessa vihreätukkaisen naamatatuoidun miehen kanssa, jos et pitäisi vihreätukkaisista naamatatuoiduista miehistä?

Päivänselvä provo

Vierailija
40/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että häippäiset. Vahinkolapsi saa kyllä tietää, että on vahinko.

Monelta olen kuullut, että he ovat olleet vahinkolapsia.

Yksinhuoltajuus on aika rankkaa nykypäivänä ja kun mies on sanonut, että abortti niin tuskin maksaa tai haluaa olla isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi