Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko rahaa käytät kauneuden hoidattamiseen ammattilaisella?

Vierailija
19.04.2018 |

Kuinka udein käyt kampaajalla, kosmetologilla tms ja mitä toimenpiteitä sinulle tehdään ja paljonko käytät niihin rahaa? Hiusten värjäyttäninen, ripsienpidennykset, kulmien microbleidaaminen ovat todella yleisiä nykyään jopa nuorien keskuudessa, ne tulevat kuitenkin todella kalliiksi, kuitenkin kaupan kassoilla ja kahviloiden asiakaspalvelijoilla (tyypillisiä osa-aikatyöpaikkoja) niitä näkee säännöllisesti.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän keskimäärin 100 e/kk kampaajaan ja kulmien muotoiluun. Muita palveluja käytän satunnaisesti korkeintaan kerran pari vuodessa.

Vierailija
2/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25€ kuussa parturiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ehkä 40e kampaajaan vuodessa (pitkien hiusten tasaus).

Mitä aloitukseen tulee, niin voihan noita teettää myös oppilastöinä tai etsiä edullisempia diilejä. Jokainen laittaa rahansa mihin laittaa:)

Vierailija
4/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasen vuodessa, 2-3 kertaa parturoitavana.

Vierailija
5/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e, koska ei ole rahaa. Tokmannista ostin hygieniatuotteita, vaikka hirvitti sellainen panostus tehdä.

Vierailija
6/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoidot 200-300€ / kerta, 3-4 kertaa vuodessa. Kampaajalla en käy, enkä laita ripsiä, kynsiä, microbleidauksia ym.

Vierailija
7/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa sallin itselleni värin ja leikkauksen kampaajalla. Kallista lystiä, 150€ kerta.

Muuten olen näistä tinkinyt. Aiemmin kävin säännöllisesti kosmetologilla kasvohoidoissa, samalla laitettiin kulmat ja ripset. Nykyään läyn satunnaisesti, jos saan vaikkapa syntymäpäivälahjaksi lahjakortin.

Vierailija
8/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle n.65€ vuodessa. En käy kosmetogilla.

Vierailija
9/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50€ vuodessa, käyn kampaajalla leikkauttamassa hiuksiani. Kasvohoidossa olen käynyt kerran elämässäni enkä nähnyt siitä olevan mitään hyötyä. Sama koskee kulmien muotoilua sekä ripsien kestovärjäystä, eroa alkuperäiseen ei edes havainnut.

Vierailija
10/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn kuuden viikon välein, leikkaus ja väri vajaa satasen kerta. 

Neljän viikon välein geelikynnet (ranskalainen manikyyri eli yksinkertaisen siistit, en jaksa itse lakata) 80e. 

Värjään itse kulmani, ripsenpidennyksiä tms. en halua. 

Yleensä kerran vuodessa, toukokuussa, käyn jalkahoidossa, muuten teen jalkakylpyjä ja rasvailen itse. 

Jos saan kasvohoidon lahjaksi, käyn. Muuten teen kerran viikossa kotona kuorinnan ja naamion. 

Vierailija
11/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kosmetologilla värjäyttämässä ja nypityttämässä kulmat 5 viikon välein, 21 euroa per kerta. Siinäpä se. Kampaajalla käyn ehkä kerran kolmessa vuodessa :D

Vierailija
12/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, täytyy sanoa että en itse asiassa ollenkaan. Oon muutaman kerran käynyt jalka- tai kasvohoidossa, ne oon saanut lahjana :D siistin kulmat itse, suvussa oleva kampaaja hoitaa hiusten laitot ilmaiseksi tai jotain palveluksia vastaan. Sokerointia olen nyt jonkin aikaa harkinnut, voisi kokeilla.

Vierailija
13/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla noin kolmen kuukauden välein eli 4 krt. vuodessa. Raidat, sävy ja leikkaus noin 150 €.

Vierailija
14/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt rahaa kauneuden hoitamiseen yhtään 10 vuoden aikana. Ei riitä rahat sellaiseen.

Vierailija
15/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

33euroa muutaman kuukauden välein menee kampaajalla.

Vierailija
16/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. En käy edes kampaajalla, mummo leikkaa latvat ja otsahiukset leikkaan itse.

Vierailija
17/17 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvohoidot 200-300€ / kerta, 3-4 kertaa vuodessa. Kampaajalla en käy, enkä laita ripsiä, kynsiä, microbleidauksia ym.

Eihän tuonhintaisia kasvohoitoja ole olemassakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän