Miksi pussailla ketään toistuvasti jos ei ole tunteita?
Kunhan kysyn, ei väliä onko samaa vai eri sukupuolta. Mutta kun on niitä, jotka pussailee suulle usein ja silti ihan tunteitta :O. Itse rakastuin tälläiseen ihmiseen, siksi ihmettelen. Kuvittelin että tuollaisessa on "jotain".
Kommentit (16)
Naista voi pussailla saadakseen seksiä, vaikkei parisuhde olisikaan mielessä.
Kyseessä nainen, joka tekee näin.
ap
No pussailu on kivaa. Tykkään pussailla ja halailla. Läheisyys on ihanaa. Mutta ei se tarkoita että henkilö muuten olisi maailman tärkein
Aika moni (nainenkin) tykkää myös harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jota kohtaan ei ole sen suurempia tunteita. Jokainen on erilainen, kaikilla ei tarvi olla mitään romanttisia tunteita halutakseen fyysistä kontaktia toisen kanssa.
Hassua, itse tykkäisin että minuun koskisi juuri se henkilö johon minulla on tunteita. Ehkä satunnainen seksi joo, mutta säännöllinen pusuttelu vaan jonkun kanssa ei oo mun mielestä se juttu, varsinkin jos toinen on ihastunut.
Saatan joskus pikku hiprakassa antaa pusuja ties kenelle, mutta että säännöllisesti pussailisin jonkun kanssa pussailun ilosta, niin ei kiitos. Tunnetta pitää olla :)
Vierailija kirjoitti:
Hassua, itse tykkäisin että minuun koskisi juuri se henkilö johon minulla on tunteita. Ehkä satunnainen seksi joo, mutta säännöllinen pusuttelu vaan jonkun kanssa ei oo mun mielestä se juttu, varsinkin jos toinen on ihastunut.
Eihän se tietenkään oikein ole, jos on tiedossa, että toinen osapuoli on ihastunut ja luulee, että kyse on muustakin, kun siitä, että toinen vaan tykkää pussailusta. Ei pelkän pussailun perusteella kuitenkaan voi mitään suoria johtopäätöksiä vetää, vain sillä perusteella, että itse harrastaa sitä vaan sellaisten kanssa, joita kohtaan on tunteita
Vierailija kirjoitti:
Hmmmm... sinulla on kummallisia tuttavia. Ei minulle tunge suulle pussailijoita riesaksi asti.
Ei minullakaan mutta yksi kaveri (mies) on tuollainen että välillä haluaa pussata/pussailla. Mulle se on ihan ok, mitään sen kummempia tunteita meidän välillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
No pussailu on kivaa. Tykkään pussailla ja halailla. Läheisyys on ihanaa. Mutta ei se tarkoita että henkilö muuten olisi maailman tärkein
Miksi sitten, miksei sen maailman tärkeimmän? entä jos oot sille toiselle se tärkein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se tietenkään oikein ole, jos on tiedossa, että toinen osapuoli on ihastunut ja luulee, että kyse on muustakin, kun siitä, että toinen vaan tykkää pussailusta. Ei pelkän pussailun perusteella kuitenkaan voi mitään suoria johtopäätöksiä vetää, vain sillä perusteella, että itse harrastaa sitä vaan sellaisten kanssa, joita kohtaan on tunteita
Ei tietenkään johtopäätöksiä, mutta jos joku haluaa pussailla minua aina tavatessa, niin kyllä väkisin sen tulkitsen kiinnostukseksi. Itse kun en todellakaan pussaile kavereitani koko ajan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään johtopäätöksiä, mutta jos joku haluaa pussailla minua aina tavatessa, niin kyllä väkisin sen tulkitsen kiinnostukseksi. Itse kun en todellakaan pussaile kavereitani koko ajan :D
Tämä lienee sellainen asia, josta kannattaisi sitten ihan keskustella sen pusuttelukumppanin kanssa, jos on pelkkää pussailua, mutta tunteista ei ole puhuttu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lienee sellainen asia, josta kannattaisi sitten ihan keskustella sen pusuttelukumppanin kanssa, jos on pelkkää pussailua, mutta tunteista ei ole puhuttu :D
Tottakai :) Aplla ilmeisesti vastapuolella tunteita ei ollut, siksi kyseli. Itse kuitenkin tulkitsen että jatkuvasti suukotteleva on edes ihastunut :) Muutenhan voisin pussailla vaikka ystäviäni pelkästä läheisyyden kaipuusta, not.
Hmmmm... sinulla on kummallisia tuttavia. Ei minulle tunge suulle pussailijoita riesaksi asti.